Gå til innhold

Årets beste morsdags gave?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hva skal det være i år?

Trenger noen ideer!

Skrevet

Lag en tegning med noen ord om barndommen (som i barndommen? :) Min mor hadde blitt glad for en bedre middag på restaurant :) Aner lite hva din mor liker......

punky brewster
Skrevet

er blitt veldig miljøbevisst i det siste, klimaendringene bekymrer meg, så ville valgt noe nyttig som en opplevelse kinobiletter, teater, en middag eller en tjeneste

Gjest catiki21
Skrevet

er blitt veldig miljøbevisst i det siste, klimaendringene bekymrer meg, så ville valgt noe nyttig som en opplevelse kinobiletter, teater, en middag eller en tjeneste

Tusen takk for forslag! Iår går det med dine forslag. Fordi jeg skal til min mamma om under 3 uker:) jippi

Gjest catiki21
Skrevet

Lag en tegning med noen ord om barndommen (som i barndommen? :) Min mor hadde blitt glad for en bedre middag på restaurant :) Aner lite hva din mor liker......

Tusen takk for forslagene. Nyheten at hun skal bli bestemor hadde vel vært best? Hehe. Er fortsatt i baby humør. Men heretter skriver jeg mest på mail om mine private ting. Skal opprette nytt navn og mail nå!

Skrevet

Jeg ønsker meg grytekluter i silikon/ teflonmateriale!

Jeg brenner meg på fingrene i ett sett, og maser på ungene om at DET ønsker jeg meg! :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg ønsker meg grytekluter i silikon/ teflonmateriale!

Jeg brenner meg på fingrene i ett sett, og maser på ungene om at DET ønsker jeg meg! :-)

Ah, jeg kjøpte meg Eva Solo grytelapper i dag, 225 kr på Tilbords. (Hadde 200,- i gavekort, sjøh) De er gode!

Skrevet

Ah, jeg kjøpte meg Eva Solo grytelapper i dag, 225 kr på Tilbords. (Hadde 200,- i gavekort, sjøh) De er gode!

Ublu pris, men jeg _vil_ ha! :-)

Fine er de også. Og enkle å skylle i vasken når de er skitne.

Hvilket materiale er de laget i?

Gjest Flystripa
Skrevet

Ublu pris, men jeg _vil_ ha! :-)

Fine er de også. Og enkle å skylle i vasken når de er skitne.

Hvilket materiale er de laget i?

Silicon

Skrevet

En opplevelse som man må kjøre bil til? :-)

Skrevet

Min mor får det hun får hvert år; en datter som lover å fortsette å være verdens beste.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg er kjempe-enig med deg!!:) Gaver i form av aktiviteter, det er tingen! Eventuellt en rettferdig gave som penger til Kirkens Nødhjelp e.l...

Gjest Tacomix
Skrevet

når er det morsdag??

Det er andre søndag i februar. Pleier altid å være det, så rart hvis det ikke er nå i år også. Så da er det vel morsdag den 11 februar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...