brit Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 Hei, Det er 2 dager til termin. Har 1 cm åpning, og har hatt det et par uker. Jeg er usikker på om hodet har festet seg. I natt hadde jeg samleie, og i dag etter at jeg onanerte rant det klar væske fra vagina, det var ikke så mye og luktet ikke noe. Det stoppet av seg selv. Forrige fødsel (1 1/2 år siden) rant det fostervæske i 1 1/2 døgn før riene startet. Er det ikke slik at fostervannet reproduserer? Eller? Bør jeg ringe sykehuset og mannen min og si at noe er på gang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hvis det var fostervann som rant, var det nok det vi kaller en høy vannavgang. Da renner det bare litt og litt. Hvis du kjenner at det renner mer, f.eks. når du bøyer deg, reiser deg opp e.l., bør du kontakte sykehuset for en nærmere sjekk. vannavgang skal man ikke gå med lenge, før det kan bli fare for infeksjon. Skulle det ikke renne mer fra vagina, er det nok mest sansynlig at det du kjente var væske som kommer fra kjertler i skjedeinngangen. Dette blir frigjort ved seksuell opphisselse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.