Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hva synes dere jenter om lave gutter? De kan naturligvis være kjekke, men er de med ett totalt uinteressante når de er 165-170 på strømpelesten? Hvor mye høyere enn dere krever dere at gutter er? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg foretrekker at gutten er ca 5 cm høyere enn meg, for da er han best å danse med :-) 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 zakkoo.....nå gjør du meg veldig nysgjerrig? Har du mikropenis OG er kortvokst eller spør du på vegne av all verdens menn og gutter? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 zakkoo.....nå gjør du meg veldig nysgjerrig? Har du mikropenis OG er kortvokst eller spør du på vegne av all verdens menn og gutter? Det skal jeg visstnok unnlate å svare på for å virke mystisk. 0 Siter
Gjest Kattefangeren Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 zakkoo.....nå gjør du meg veldig nysgjerrig? Har du mikropenis OG er kortvokst eller spør du på vegne av all verdens menn og gutter? zakkoo spør fordi h*n er en manisk spørrer som lurer på om det fortsatt er noen spørsmål som enda ikke er stilt, i likhet med en viss katt som herjer DOL som en mare. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg foretrekker at gutten er ca 5 cm høyere enn meg, for da er han best å danse med :-) Hørtes perfekt ut! :-) Her i huset er det ca 5 cm høydeforskjell*S* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hørtes perfekt ut! :-) Her i huset er det ca 5 cm høydeforskjell*S* For en god smak du har :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Høyden har ikke så mye å si egentlig, men hadde jo vært best om han var hvertfall 10cm høyere enn meg. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg foretrekker at gutten er ca 5 cm høyere enn meg, for da er han best å danse med :-) Jeg liker best damer med puppene på ryggen, de er helt OK å danse med. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Høyden har ikke så mye å si egentlig, men hadde jo vært best om han var hvertfall 10cm høyere enn meg. Hm, som jeg tenkte. Hvorfor dette ønsket om 10 cm høyere? Hvorfor høyere i det hele tatt? Har det å gjøre med at dere tross alt ikke ønsker å være "mannen" i forholdet? 10 cm høyere enn deg vil si 1.80? 0 Siter
Tonette Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg foretrekker lave gutter, men helst ikke lavere enn meg selv. Han jeg er gift med er 4cm høyere enn meg, og det syns jeg er helt passe :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hm, som jeg tenkte. Hvorfor dette ønsket om 10 cm høyere? Hvorfor høyere i det hele tatt? Har det å gjøre med at dere tross alt ikke ønsker å være "mannen" i forholdet? 10 cm høyere enn deg vil si 1.80? rundt 1.80 ja. syns liksom han burde være høyere av en eller annen grunn. Men er ikke sånn at jeg dropper folk pga de er lave. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hm, som jeg tenkte. Hvorfor dette ønsket om 10 cm høyere? Hvorfor høyere i det hele tatt? Har det å gjøre med at dere tross alt ikke ønsker å være "mannen" i forholdet? 10 cm høyere enn deg vil si 1.80? Store menn er attraktive fordi de kan skaffe mye mat til barn og partner, og beskyttelse. Den største jeg vet om, er derimot dum som et brød, me det er en annen sak. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Gutter som er lavere enn meg er nesten for gnomer å regne. Jeg kunne aldri tenkt meg å date en gnom. I tillegg foretrekker jeg menn fremfor gutter :-D 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg foretrekker lave gutter, men helst ikke lavere enn meg selv. Han jeg er gift med er 4cm høyere enn meg, og det syns jeg er helt passe :-) Og det vil si? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Store menn er attraktive fordi de kan skaffe mye mat til barn og partner, og beskyttelse. Den største jeg vet om, er derimot dum som et brød, me det er en annen sak. Hehe, det var i gamledager. Store menn trenger forresten også mer mat selv, og dermed blir det mindre til kone og barn. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har aldri vært interessert i karer som er lavere enn meg. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg trenger en som kan gjør at jeg føler meg trygg. Da jeg datet en som var ca på den høyden så følte jeg meg litt som mannen i forholdet. Fortrekker de fra 1,80 til 1,93 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Lol, det er masse morsomme svar her Selv er jeg samboer med en pygmè på 166 cm. Jeg er selv 167 Jeg syns han er kjempe søt!! Men det hender jeg begynner å kile i magen når en høy mann gir meg oppmerksomhet dessverre. Jeg føler noenganger jeg har to unger i hus liksom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.