Gå til innhold

Lave gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere jenter om lave gutter? De kan naturligvis være kjekke, men er de med ett totalt uinteressante når de er 165-170 på strømpelesten? Hvor mye høyere enn dere krever dere at gutter er?

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• morsan

9

• Angelica :o)

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg foretrekker at gutten er ca 5 cm høyere enn meg, for da er han best å danse med :-)

frøken rosanna
Skrevet

zakkoo.....nå gjør du meg veldig nysgjerrig? Har du mikropenis OG er kortvokst eller spør du på vegne av all verdens menn og gutter?

Skrevet

zakkoo.....nå gjør du meg veldig nysgjerrig? Har du mikropenis OG er kortvokst eller spør du på vegne av all verdens menn og gutter?

Det skal jeg visstnok unnlate å svare på for å virke mystisk.

Gjest Kattefangeren
Skrevet

zakkoo spør fordi h*n er en manisk spørrer som lurer på om det fortsatt er noen spørsmål som enda ikke er stilt, i likhet med en viss katt som herjer DOL som en mare.

Skrevet

Jeg foretrekker at gutten er ca 5 cm høyere enn meg, for da er han best å danse med :-)

Hørtes perfekt ut! :-)

Her i huset er det ca 5 cm høydeforskjell*S*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hørtes perfekt ut! :-)

Her i huset er det ca 5 cm høydeforskjell*S*

For en god smak du har :-)

Skrevet

Høyden har ikke så mye å si egentlig, men hadde jo vært best om han var hvertfall 10cm høyere enn meg.

Skrevet

Jeg liker best damer med puppene på ryggen, de er helt OK å danse med.

Skrevet

Høyden har ikke så mye å si egentlig, men hadde jo vært best om han var hvertfall 10cm høyere enn meg.

Hm, som jeg tenkte. Hvorfor dette ønsket om 10 cm høyere? Hvorfor høyere i det hele tatt? Har det å gjøre med at dere tross alt ikke ønsker å være "mannen" i forholdet?

10 cm høyere enn deg vil si 1.80?

Skrevet

Jeg foretrekker lave gutter, men helst ikke lavere enn meg selv.

Han jeg er gift med er 4cm høyere enn meg, og det syns jeg er helt passe :-)

Skrevet

Hm, som jeg tenkte. Hvorfor dette ønsket om 10 cm høyere? Hvorfor høyere i det hele tatt? Har det å gjøre med at dere tross alt ikke ønsker å være "mannen" i forholdet?

rundt 1.80 ja. syns liksom han burde være høyere av en eller annen grunn. Men er ikke sånn at jeg dropper folk pga de er lave.

Skrevet

Store menn er attraktive fordi de kan skaffe mye mat til barn og partner, og beskyttelse.

Den største jeg vet om, er derimot dum som et brød, me det er en annen sak.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gutter som er lavere enn meg er nesten for gnomer å regne. Jeg kunne aldri tenkt meg å date en gnom. I tillegg foretrekker jeg menn fremfor gutter :-D

Skrevet

Jeg foretrekker lave gutter, men helst ikke lavere enn meg selv.

Han jeg er gift med er 4cm høyere enn meg, og det syns jeg er helt passe :-)

Og det vil si?

Skrevet

Store menn er attraktive fordi de kan skaffe mye mat til barn og partner, og beskyttelse.

Den største jeg vet om, er derimot dum som et brød, me det er en annen sak.

Hehe, det var i gamledager. Store menn trenger forresten også mer mat selv, og dermed blir det mindre til kone og barn.

Skrevet

Jeg har aldri vært interessert i karer som er lavere enn meg.

Skrevet

Jeg trenger en som kan gjør at jeg føler meg trygg. Da jeg datet en som var ca på den høyden så følte jeg meg litt som mannen i forholdet. Fortrekker de fra 1,80 til 1,93 ;)

Skrevet

Lol, det er masse morsomme svar her ;)

Selv er jeg samboer med en pygmè på 166 cm. Jeg er selv 167 ;) Jeg syns han er kjempe søt!! Men det hender jeg begynner å kile i magen når en høy mann gir meg oppmerksomhet dessverre. Jeg føler noenganger jeg har to unger i hus liksom :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...