Gå til innhold

Lave gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lol, det er masse morsomme svar her ;)

Selv er jeg samboer med en pygmè på 166 cm. Jeg er selv 167 ;) Jeg syns han er kjempe søt!! Men det hender jeg begynner å kile i magen når en høy mann gir meg oppmerksomhet dessverre. Jeg føler noenganger jeg har to unger i hus liksom :P

"Jeg føler noenganger jeg har to unger i hus liksom :P"

Det er ikke pga høyden hans, da Solsikkefrø! *Knis*

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• morsan

9

• Angelica :o)

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169754546' post='3494491]

Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. :P

Skrevet

Jeg liker dem rundt 1,76 men dattera mi liker dem rundt 1.65 så det tror jeg er helt individuelt.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169754546' post='3494491]

Lol nei ;) Men høyden hjelper på den barnslige oppførselen hans til tider. Så det er nesten så jeg er på vei inn i barneavdelingen på hennes og mauritz når jeg skal kjøpe presang til ham ;) Så kommer jeg plutselig på: "EY! han er jo faktisk ikke en pygmè!" :P

Skrevet

Lol nei ;) Men høyden hjelper på den barnslige oppførselen hans til tider. Så det er nesten så jeg er på vei inn i barneavdelingen på hennes og mauritz når jeg skal kjøpe presang til ham ;) Så kommer jeg plutselig på: "EY! han er jo faktisk ikke en pygmè!" :P

*LOL*

Men de har forsåvidt mye fint på barneavdelingen ;)

Skrevet

Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. :P

Hi hi ;D

Skrevet

Han er 168cm høy

Samme som meg. Altså er det håp!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169754756' post='3494507]

*LOL*

Hehe, ja de har jo det ;) Men tror han ville bli skrekkelig fornærmet om jeg hadde kommet hjem med presang til ham derfra. Han hadde vel tatt det som et hint :P

Vet du hva? Det er så deilig å skulle være alenemamma i et halvt år til. Jeg var så fortvilet i begynnelsen, men guuuud så herlig det er!!! (jeg vet det er stygt å si det høyt ;) Og her om dagen ringte svigermor å maste på meg om å få komme på besøk... hun kan være veldig slitsom, så jeg sa at hun kunne komme bort en times tid. Hun har aldri brydd seg om å komme på besøk før den lille "maurslukeren" ble født. Syns også det er deilig å ikke ha besøk av henne så altfor ofte ;)

Skrevet

Jeg er 148 høy, så gutter på 165 - 170 er helt ok. Mannen min er 171, tror jeg.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169754379' post='3494479]

Jeg trenger en som kan gjør at jeg føler meg trygg. Da jeg datet en som var ca på den høyden så følte jeg meg litt som mannen i forholdet. Fortrekker de fra 1,80 til 1,93 ;)

Damer føler seg utrygge av natur?

Skrevet

Lol, det er masse morsomme svar her ;)

Selv er jeg samboer med en pygmè på 166 cm. Jeg er selv 167 ;) Jeg syns han er kjempe søt!! Men det hender jeg begynner å kile i magen når en høy mann gir meg oppmerksomhet dessverre. Jeg føler noenganger jeg har to unger i hus liksom :P

Fristet til utroskap, ja? Faen heller, dette borger ikke!

Men du er jo for et barn selv å regne da.

Skrevet

Foretrekker helt klart gutter som er høyere enn meg. Høye gutter gir en slags god trygghet, som en stor og god armkrok å krype inn i :) (samboeren er 1.92, mens jeg er 1.68)

Skrevet

Hehe, ja de har jo det ;) Men tror han ville bli skrekkelig fornærmet om jeg hadde kommet hjem med presang til ham derfra. Han hadde vel tatt det som et hint :P

Vet du hva? Det er så deilig å skulle være alenemamma i et halvt år til. Jeg var så fortvilet i begynnelsen, men guuuud så herlig det er!!! (jeg vet det er stygt å si det høyt ;) Og her om dagen ringte svigermor å maste på meg om å få komme på besøk... hun kan være veldig slitsom, så jeg sa at hun kunne komme bort en times tid. Hun har aldri brydd seg om å komme på besøk før den lille "maurslukeren" ble født. Syns også det er deilig å ikke ha besøk av henne så altfor ofte ;)

Bra du trives!! Da får den lille det så mye bedre og :)

Skrevet

Jeg liker dem rundt 1,76 men dattera mi liker dem rundt 1.65 så det tror jeg er helt individuelt.

Dattera di!? LOL! Prater dere om slikt hjemme?

Og hvor høy/gammel er dattera di?

Skrevet

Damer føler seg utrygge av natur?

Ja. Selv om jeg er rask og sterk. (Bare spør SDD)

Skrevet

Jeg er 1.68 og foretrekker menn som er høyere enn meg. Samboeren min er nærmere 1.85. Så fin høyde, atte.

Skrevet

Dattera di!? LOL! Prater dere om slikt hjemme?

Og hvor høy/gammel er dattera di?

Klart vi prater om det. Vi prater om det meste og hun er 21 år.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169754756' post='3494507]

*LOL*

Det var forresten en episode av Sex og singelliv a Samantha datet en nokså liten mann. Det gikk helt fint, helt til hun så at dressjakka hans hadde en merkelapp inni fra "Little Boys Department"! ;-)

Skrevet

Fristet til utroskap, ja? Faen heller, dette borger ikke!

Men du er jo for et barn selv å regne da.

sa ikke at hun ville være utro da..

Skrevet

Det var forresten en episode av Sex og singelliv a Samantha datet en nokså liten mann. Det gikk helt fint, helt til hun så at dressjakka hans hadde en merkelapp inni fra "Little Boys Department"! ;-)

*Knis*

Jeg har hørt at lave gutter har liten tiss :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...