Gå til innhold

Lave gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme jeg helst vil ha en kjæreste som er høyere enn meg, eller i hvert fall like høy. Men jeg hadde ikke droppen en bare fordi han var lavere. Men nå er jeg ikke så voldsomt høy heller da (165 cm). Kjæresten min er 8 cm høyere, og det synes jeg er helt perfekt.

Jeg tror det hadde vært litt rart hvis han var 1,85. I hvert fall slitsomt å stå og kysse. :-)

Broren min er i det høydeintervallet du nevner, men han ser ikke lav ut i det hele tatt, for han har en kraftig kroppsbygning og en del muskler. 165-170 cm er ikke nødvendigvis det samme som liten.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• morsan

9

• Angelica :o)

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Selvfølgelig ikke totalt uinteressante bare på bakgrunn av noen centi under snittet...

De som måtte mene noe sånt må være utrolig flate rent mentalt.

Min største ungdomsforelskelse er rundt 1,70. fantastisk pen og kjekk og smart og utrolig flink til å tegne, modellere, bygge ting, lage mat... Han drev med kampsport, mediterte, elsket alskens musikk og spilte nydelig på fløyte og gitar. Nå tar han doktorgraden, reiser mye og har tusen jern i ilden...

Nesten litt bitter for at det ikke ble oss! ;-)

Han er bestevenninden min sin storebror, derfor er jeg oppdatert. Men nå er vi gift på hver vår kant, ikke at det er noen tragedie heller, akkurat!! ;-D

Men det er rart med ungdomskjærligheten, den setter spor.

Om jeg skulle forkastet denne skjønne mannen pga noen centi i manko hadde jeg vært gal.

Skrevet

Fristet til utroskap, ja? Faen heller, dette borger ikke!

Men du er jo for et barn selv å regne da.

Hehe ;) hvor har du det fra? Fristet til utroskap? Det er jeg så aldeles ikke! ;) Har du egentlig fulgt med på mine tråder før forresten?

Skrevet

Jeg har aldri vært interessert i karer som er lavere enn meg.

Ditto!

Skrevet

Selvfølgelig ikke totalt uinteressante bare på bakgrunn av noen centi under snittet...

Min største ungdomsforelskelse er rundt 1,70. fantastisk pen og kjekk og smart og utrolig flink til å tegne, modellere, bygge ting, lage mat... Han drev med kampsport, mediterte, elsket alskens musikk og spilte nydelig på fløyte og gitar. Nå tar han doktorgraden, reiser mye og har tusen jern i ilden...

Han er bestevenninden min sin storebror, derfor er jeg oppdatert. Men nå er vi gift på hver vår kant, ikke at det er noen tragedie heller, akkurat!! ;-D

Om jeg skulle forkastet denne skjønne mannen pga noen centi i manko hadde jeg vært gal.

"Selvfølgelig ikke totalt uinteressante bare på bakgrunn av noen centi under snittet... De som måtte mene noe sånt må være utrolig flate rent mentalt."

Det er vel ikke gjennomsnittshøyden de fleste relaterer til, men sin egen høyde.

Som Hege Schøyen sa det til Grete Kausland, for anledningen mann i sketsjen: "Trur'u jeg gidder å ligge en halvmeter alene, eller?" ;-)

Skrevet

Jeg er 148 høy, så gutter på 165 - 170 er helt ok. Mannen min er 171, tror jeg.

148 høy er for lavt for meg. Men kanskje jeg må fire litt på kravene.

162 høres perfekt ut av en eller annen grunn.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169755521' post='3494566]

*Knis*

Jeg har hørt at lave gutter har liten tiss :P

Jeg har ingen personlige erfaringer, men jeg har hørt på Discovery at selv om det gjennomsnittlig sett er en viss sammenheng mellom kroppsstørrelse for øvrig og tissefanten, så er det mange unntak - både den ene og den andre veien! ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169755231' post='3494539]

Bra du trives!! Da får den lille det så mye bedre og :)

Enig ;)

Men såklart, det er jo herlig å få ham hjem også. Jeg blir jo glad! men det holder liksom med de få dagene han er hjemme :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169755261' post='3494543]

Ja. Selv om jeg er rask og sterk. (Bare spør SDD)

Fett. "Det svake kjønn" er altså et legitimt uttrykk?

Skrevet

Klart vi prater om det. Vi prater om det meste og hun er 21 år.

Og hvor høy?

Hehe, ser ikke for meg faren min sette i gang damepraten. "Ja, er det noen bra damer i nabolaget? Svære brød?"

Skrevet

Jeg må innrømme jeg helst vil ha en kjæreste som er høyere enn meg, eller i hvert fall like høy. Men jeg hadde ikke droppen en bare fordi han var lavere. Men nå er jeg ikke så voldsomt høy heller da (165 cm). Kjæresten min er 8 cm høyere, og det synes jeg er helt perfekt.

Jeg tror det hadde vært litt rart hvis han var 1,85. I hvert fall slitsomt å stå og kysse. :-)

Broren min er i det høydeintervallet du nevner, men han ser ikke lav ut i det hele tatt, for han har en kraftig kroppsbygning og en del muskler. 165-170 cm er ikke nødvendigvis det samme som liten.

165-170 kombinert med å være stor i bredden gjør deg jo enda lavere!

Skrevet

Godt å høre.

Skrevet

165-170 kombinert med å være stor i bredden gjør deg jo enda lavere!

Nå er det ikke snakk om å være stor i bredden.

Men en spjæling på 165 som veier 48 kilo virker mindre enn en mer normalvektig en.

Skrevet

Hehe ;) hvor har du det fra? Fristet til utroskap? Det er jeg så aldeles ikke! ;) Har du egentlig fulgt med på mine tråder før forresten?

Nei, jeg er jo helt ny her.

Jeg tenkte du var fristet til utroskap fordi du skriver at du kjenner det kiler i magen når høye menn gir deg oppmerksomhet.

Skrevet

Enig ;)

Men såklart, det er jo herlig å få ham hjem også. Jeg blir jo glad! men det holder liksom med de få dagene han er hjemme :)

Lurer på hvordan det skal gå når han kommer hjem for godt... :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Må innrømme at jeg foretrekker en som er ca. 10 cm. høyere, slik at han ikke er lavere enn meg når jeg har høye hæler. Og jeg er 1,75, så ganske høy bør han være.

Når det er sagt er det 100 andre ting som kan bety mer enn høyden, så høyden er/var ikke avgjørende.

Skrevet

Nå er det ikke snakk om å være stor i bredden.

Men en spjæling på 165 som veier 48 kilo virker mindre enn en mer normalvektig en.

Jo, mindre, men ikke lavere.

Selv er jeg 66 kg. Ikke akkurat spjæling. Men vil ikke begynne å bole heller. Kan fort bli feit når man slutter å løfte da.

Skrevet

Må innrømme at jeg foretrekker en som er ca. 10 cm. høyere, slik at han ikke er lavere enn meg når jeg har høye hæler. Og jeg er 1,75, så ganske høy bør han være.

Når det er sagt er det 100 andre ting som kan bety mer enn høyden, så høyden er/var ikke avgjørende.

Jeg hater høyhælte sko. Latterlig plagg!

Gjest Aviaana
Skrevet

gutten kan gjerne være like høyt som meg, men de må gjerne være kraftige.

Skrevet

Lurer på hvordan det skal gå når han kommer hjem for godt... :-)

Da håper jeg han ikke er en fløtepus lengre. Tror nok militæret gjør han litt mann. Men han er ganske feminin til vanlig (bifil) så avogtil mistenker jeg ham for at han liker å sove på rom med bare gutter..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...