Gå til innhold

Lave gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten kan gjerne være like høyt som meg, men de må gjerne være kraftige.

Nesten på grensa til overvektig?

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• morsan

9

• Angelica :o)

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og hvor høy?

Hehe, ser ikke for meg faren min sette i gang damepraten. "Ja, er det noen bra damer i nabolaget? Svære brød?"

Jeg spør aldri om noenting jeg, det er ikke nødvendig for hun prater i vei.

Skrevet

Jo, mindre, men ikke lavere.

Selv er jeg 66 kg. Ikke akkurat spjæling. Men vil ikke begynne å bole heller. Kan fort bli feit når man slutter å løfte da.

Har ikke påstått at du er spjæling. Jeg snakket på generelt grunnlag.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hater høyhælte sko. Latterlig plagg!

Pst, sko er ikke et plagg.

Forøvrig elsker jeg høye hæler - til tross for at de gjør meg høyere enn de fleste.

Skrevet

Samme som meg. Altså er det håp!

Selvsagt er det håp :-)

Skrevet

Har ikke påstått at du er spjæling. Jeg snakket på generelt grunnlag.

Jeg har ikke trodd du har påstått det heller.

Skrevet

Pst, sko er ikke et plagg.

Forøvrig elsker jeg høye hæler - til tross for at de gjør meg høyere enn de fleste.

Jeg definerer plagg som noe man kler seg med. Mulig jeg er på jordet.

Skrevet

Selvsagt er det håp :-)

Bare mye vanskeligere enn for de fleste.

For det første er jeg ikke bifil, dermed faller de ekstra bonusprosentene bort.

ca 50% av alle damer er på samme høyde med meg eller lavere, men siden damer generelt vil ha 10 cm høyere gutter, er det ikke så enkelt. Når jeg helst foretrekker 1,62 kan det ta en stund før det skjer noe. Menmen, tiden vil vise.

Skrevet

Da håper jeg han ikke er en fløtepus lengre. Tror nok militæret gjør han litt mann. Men han er ganske feminin til vanlig (bifil) så avogtil mistenker jeg ham for at han liker å sove på rom med bare gutter..

uff der hadde grensa gått for meg.

Skrevet

Jeg hater høyhælte sko. Latterlig plagg!

Jeg digger å gå med høye heler! Særlig på jobb, da jeg kan stå og kikke ned på små menn som tror de er larger than life! *ondskapsfull latter*

Skrevet

Og hvor høy?

Hehe, ser ikke for meg faren min sette i gang damepraten. "Ja, er det noen bra damer i nabolaget? Svære brød?"

Du ser vel at det er kanksje en liten smule forskjell på at mor-datter diskuterer hva de foretrekker mht menns kroppshøyde, og at far-sønn skulle snakke om muggene på damene? ;-)

Skrevet

Jeg digger å gå med høye heler! Særlig på jobb, da jeg kan stå og kikke ned på små menn som tror de er larger than life! *ondskapsfull latter*

Menn er jo bedre uansett hvor høye dere blir. Du blir ikke sjef i bedriften av å bruke høyhælte sko.

Skrevet

Menn er jo bedre uansett hvor høye dere blir. Du blir ikke sjef i bedriften av å bruke høyhælte sko.

og sånn går no dagan...

Skrevet

Pass deg litt nå...

Skrevet

Du ser vel at det er kanksje en liten smule forskjell på at mor-datter diskuterer hva de foretrekker mht menns kroppshøyde, og at far-sønn skulle snakke om muggene på damene? ;-)

Vet ikke helt, jeg. Diskuterer dere ikke penisstørrelser også?

Skrevet

Vet ikke helt, jeg. Diskuterer dere ikke penisstørrelser også?

Tviler på at noen gjør det med moren/datteren sin.

Skrevet

Tull, jeg skal ikke ta deg.

Nei, men du blir neppe populær hos damene i real life hvis du sier:

"Menn er jo bedre uansett"

Jeg håper for din skyld at du ikke mener det...

Skrevet

Tviler på at noen gjør det med moren/datteren sin.

Jeg tror nok noen gjør det. Finnes sikkert til og med mor/datter som har lesbesex.

Skrevet

Nei, men du blir neppe populær hos damene i real life hvis du sier:

"Menn er jo bedre uansett"

Jeg håper for din skyld at du ikke mener det...

Jo, jeg har hørt man skal være litt ovenpå og drittsekk. Damer liker menn som behandler dem som dritt. I hvert fall i ung alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...