Gå til innhold

Lave gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, jeg har hørt man skal være litt ovenpå og drittsekk. Damer liker menn som behandler dem som dritt. I hvert fall i ung alder.

*lol*

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• morsan

9

• Angelica :o)

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol*

Det er sant. Leste en bok som heter "The Game" om sjekking av damer. Et av mangfoldige triks er å ikke være snill, men opptre som om du ikke liker dem, slenge litt dritt, late som du er interessert i andre damer osv.

Og for all del ikke kjøpe blomster, spandere drinker ol. Da vil hun føle at mannen kjøper henne.

Skrevet

Det er sant. Leste en bok som heter "The Game" om sjekking av damer. Et av mangfoldige triks er å ikke være snill, men opptre som om du ikke liker dem, slenge litt dritt, late som du er interessert i andre damer osv.

Og for all del ikke kjøpe blomster, spandere drinker ol. Da vil hun føle at mannen kjøper henne.

Tull...

Skrevet

Tull...

Jo, han som har skrevet den boka har skikelig peiling! Og han dater bra damer som bare det.

Skrevet

Jo, han som har skrevet den boka har skikelig peiling! Og han dater bra damer som bare det.

Yeah, yeah...

Skrevet

Yeah, yeah...

Du tror ikke på det, nei. Vent litt, skal jeg finne en link.

Skrevet

Du tror ikke på det, nei. Vent litt, skal jeg finne en link.

Jeg tror på boka, men jeg tror ikke på triksene.

Skrevet

Jeg tror på boka, men jeg tror ikke på triksene.

Kanskje de ikke funker på deg, men generelt gjør de det. Det har jeg erfart mang en gang. Damer faller for folk som behandler dem som dritt. Det har de gjort siden ungdomsskolen. Ålreite karer vil de kun ha som venner.

Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg alltid foretrukket menn på minst 1,85, noe som selvflgelig er helt på trynet all den tid jeg selv bare er 1,52!

Men da jeg traff kjæresten min var det ikke særlig vanskelig å senke "drømmehøyden" med noen cm nei. :o)

Skrevet

Kanskje de ikke funker på deg, men generelt gjør de det. Det har jeg erfart mang en gang. Damer faller for folk som behandler dem som dritt. Det har de gjort siden ungdomsskolen. Ålreite karer vil de kun ha som venner.

Som sagt, ikke i det lange løp. Utvikler du deg som drittsekk kommer du sannsynligvis til å leve det meste av livet alene, eller finne deg en dame som finner seg i å bli behandlet dårlig, og henne vil det være synd på. Mer har jeg ikke å si om den saken.

Skrevet

Det holder ikke i det lange løp.

Nei, det tror ikke jeg heller. Derfor går jeg ikke for den strategien. Jeg tror det kun er et fåtall av alle damer som har noe oppi huet som gjør dem i stand til å være trofast gjennom et langt forhold. Disse player-loverne hører ikke med til den kategorien. Derfor ser jeg på slike tøser som totalt uinteressante, uansett hvor fine de er.

ylvali1365381015
Skrevet

"Selvfølgelig ikke totalt uinteressante bare på bakgrunn av noen centi under snittet... De som måtte mene noe sånt må være utrolig flate rent mentalt."

Det er vel ikke gjennomsnittshøyden de fleste relaterer til, men sin egen høyde.

Som Hege Schøyen sa det til Grete Kausland, for anledningen mann i sketsjen: "Trur'u jeg gidder å ligge en halvmeter alene, eller?" ;-)

Ja, dersom kvinnen er veldig høy vil det kanskje gi også henne komplekser dersom hun finner en mann som er mye lavere.

Selv er jeg gjennomsnittlig, iallefall ike høy. Trenger derfor ikke sile så voldsomt akkurat når det gjelder høyden til en mann.

Skrevet

Sånn umiddelbart foretrekker jeg gutter som er høyere enn meg (169). Men det ville ikke være uaktuelt å bli sammen med en som er lavere så sant vi har det bra sammen.

Gjest Elextra
Skrevet

"Selvfølgelig ikke totalt uinteressante bare på bakgrunn av noen centi under snittet... De som måtte mene noe sånt må være utrolig flate rent mentalt."

Det er vel ikke gjennomsnittshøyden de fleste relaterer til, men sin egen høyde.

Som Hege Schøyen sa det til Grete Kausland, for anledningen mann i sketsjen: "Trur'u jeg gidder å ligge en halvmeter alene, eller?" ;-)

Eller som min venninne på drøye 1,50 sa: "Jeg har en halvmeter flere gutter å velge mellom enn deg!"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo nærmere 196,5 cm - jo bedre.

Har du fått en ny kjæreste?

Siden du vet hva som er din drømmehøyde, mener jeg?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. :)

Så ja, lave gutter er helt i orden for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...