Gå til innhold

Lave gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått en ny kjæreste?

Siden du vet hva som er din drømmehøyde, mener jeg?

Neida, jeg snakker ut fra tidligere erfaringer. Kvantitativ forskning kan det vel også kalles.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• morsan

9

• Angelica :o)

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vil helst ha mannfolk rundt 180.

Over 190 og under 175 er ikke noe for meg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida, jeg snakker ut fra tidligere erfaringer. Kvantitativ forskning kan det vel også kalles.

Jeg trodde ikke at utvalget av 196,5 cm høye menn var så stort.

Men de er sikkert vel verdt å forske på :)

Gjest Gullfisk
Skrevet

Jeg mener ingenting om lave gutter generelt, og jeg *krever* ikke noen spesiell høyde (eller penisstørrelse). Jeg har vært sinnsykt forelska i en gutt som var lavere enn meg. Jeg har aldri skjønt bæret av det der at det skal se teit ut hvis en kvinne er på høyde med eller høyere enn sin mann. Da er man jo en høy flott kvinne? Hva er problemet? Jeg liker det når jeg rager over andre pga høyhælte sko, jeg.

Skrevet

Jo nærmere 196,5 cm - jo bedre.

Har lagt meg i strekkbenk og regner med å nå din idealhøyde om en ukes tid! Mangler bare 8,5 cm......au.......puh...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har lagt meg i strekkbenk og regner med å nå din idealhøyde om en ukes tid! Mangler bare 8,5 cm......au.......puh...

Man må med rette kunne si at du strekker deg langt for kjærligheten ;)

Skrevet

Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. :)

Så ja, lave gutter er helt i orden for meg.

"Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. :)

Så ja, lave gutter er helt i orden for meg."

Kaller du det lite? Da er jeg sammen med en dverg jeg da ;) hehe, han er nemlig 166 ;)

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Om mannfolk er kjekke eller ei avhenger ikke av størrelsen.

Min elskede er 1.90 og min søsters elskede er 1.63, og jeg er 1.60 og min søster 1.63.

Det er utstrålingen og mandigheten det kommer an på.

Hilsen

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. :)

Så ja, lave gutter er helt i orden for meg."

Kaller du det lite? Da er jeg sammen med en dverg jeg da ;) hehe, han er nemlig 166 ;)

Jeg synes ikke han er spesielt høy i forhold til meg, da. Jeg er 169. :)

Høyt synes jeg er over 185.

Skrevet

Jeg trodde ikke at utvalget av 196,5 cm høye menn var så stort.

Men de er sikkert vel verdt å forske på :)

Er de skalla i tillegg så er jeg solgt.

Ja jeg vet - jeg er billig.

Skrevet

Man må med rette kunne si at du strekker deg langt for kjærligheten ;)

Ser nå at jeg må finne frem barbermaskinen i tillegg....jaja...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er de skalla i tillegg så er jeg solgt.

Ja jeg vet - jeg er billig.

He he, jeg vet om et prakteksemplar som passer til den beskrivelsen, men han er ikke ledig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ser nå at jeg må finne frem barbermaskinen i tillegg....jaja...

Men en barbermaskin er ikke smertefull å bruke *trøster*

Så ikke gi deg!

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Jeg må innrømme jeg helst vil ha en kjæreste som er høyere enn meg, eller i hvert fall like høy. Men jeg hadde ikke droppen en bare fordi han var lavere. Men nå er jeg ikke så voldsomt høy heller da (165 cm). Kjæresten min er 8 cm høyere, og det synes jeg er helt perfekt.

Jeg tror det hadde vært litt rart hvis han var 1,85. I hvert fall slitsomt å stå og kysse. :-)

Broren min er i det høydeintervallet du nevner, men han ser ikke lav ut i det hele tatt, for han har en kraftig kroppsbygning og en del muskler. 165-170 cm er ikke nødvendigvis det samme som liten.

Jeg er 1.60 og elsklingen min er 1.90 og det er helt perfekt.

Hilsen

Skrevet

He he, jeg vet om et prakteksemplar som passer til den beskrivelsen, men han er ikke ledig.

....nei de er som regel ikke det....:-/

Gjest Ulvinnen
Skrevet

....nei de er som regel ikke det....:-/

Du får utvide søket litt.

Det finnes mange gode kandidater som er en 15 cm lavere også ;-)

Gjest Moråselill
Skrevet

Dette er i hvert fall noe liknende det jeg leste:

http://www.sosuave.com/articles/thegame.htm

http://www.htmltutorials.ca/do-it-yourself-books/ebooks/dating.htm

Handler i korthet om hvorfor damer faller for players/drittsetter i stedet for nice guys.

Nå har jeg nettopp lest på nyhetene at andelen barnløse menn stiger. Konkurransen på ekteskapsmarkedet har hardnet til og enkelte har falt utenfor.

Kanskje de som har forlest seg på stoff som du referer til?

Skrevet

Nå har jeg nettopp lest på nyhetene at andelen barnløse menn stiger. Konkurransen på ekteskapsmarkedet har hardnet til og enkelte har falt utenfor.

Hvor leste du dette?

Faen heller, det er da flere menn enn damer, burde heller vært omvendt.

Skrevet

Dette må vel uansett bety at det haster med å finne dame. Jo lenger man venter, dess færre ledige på markedet. Og til slutt er det naturligvis kun bunnskrapet igjen.

Skrevet

De bør helst være over 1,90, men jeg kunne kanskje gjort et unntak hvis for eksempel barneombudet stod i døra og ville ha en date:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...