MsSophie Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har du fått en ny kjæreste? Siden du vet hva som er din drømmehøyde, mener jeg? Neida, jeg snakker ut fra tidligere erfaringer. Kvantitativ forskning kan det vel også kalles. 0 Siter
Babette Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg vil helst ha mannfolk rundt 180. Over 190 og under 175 er ikke noe for meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Neida, jeg snakker ut fra tidligere erfaringer. Kvantitativ forskning kan det vel også kalles. Jeg trodde ikke at utvalget av 196,5 cm høye menn var så stort. Men de er sikkert vel verdt å forske på 0 Siter
Gjest Gullfisk Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg mener ingenting om lave gutter generelt, og jeg *krever* ikke noen spesiell høyde (eller penisstørrelse). Jeg har vært sinnsykt forelska i en gutt som var lavere enn meg. Jeg har aldri skjønt bæret av det der at det skal se teit ut hvis en kvinne er på høyde med eller høyere enn sin mann. Da er man jo en høy flott kvinne? Hva er problemet? Jeg liker det når jeg rager over andre pga høyhælte sko, jeg. 0 Siter
stone Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jo nærmere 196,5 cm - jo bedre. Har lagt meg i strekkbenk og regner med å nå din idealhøyde om en ukes tid! Mangler bare 8,5 cm......au.......puh... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har lagt meg i strekkbenk og regner med å nå din idealhøyde om en ukes tid! Mangler bare 8,5 cm......au.......puh... Man må med rette kunne si at du strekker deg langt for kjærligheten 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. Så ja, lave gutter er helt i orden for meg. "Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. Så ja, lave gutter er helt i orden for meg." Kaller du det lite? Da er jeg sammen med en dverg jeg da hehe, han er nemlig 166 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Om mannfolk er kjekke eller ei avhenger ikke av størrelsen. Min elskede er 1.90 og min søsters elskede er 1.63, og jeg er 1.60 og min søster 1.63. Det er utstrålingen og mandigheten det kommer an på. Hilsen 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 "Jeg liker veldig godt høye, kraftige gutter, men jeg er sammen med en som er 1,75. Så ja, lave gutter er helt i orden for meg." Kaller du det lite? Da er jeg sammen med en dverg jeg da hehe, han er nemlig 166 Jeg synes ikke han er spesielt høy i forhold til meg, da. Jeg er 169. Høyt synes jeg er over 185. 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg trodde ikke at utvalget av 196,5 cm høye menn var så stort. Men de er sikkert vel verdt å forske på Er de skalla i tillegg så er jeg solgt. Ja jeg vet - jeg er billig. 0 Siter
stone Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Man må med rette kunne si at du strekker deg langt for kjærligheten Ser nå at jeg må finne frem barbermaskinen i tillegg....jaja... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er de skalla i tillegg så er jeg solgt. Ja jeg vet - jeg er billig. He he, jeg vet om et prakteksemplar som passer til den beskrivelsen, men han er ikke ledig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ser nå at jeg må finne frem barbermaskinen i tillegg....jaja... Men en barbermaskin er ikke smertefull å bruke *trøster* Så ikke gi deg! 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg må innrømme jeg helst vil ha en kjæreste som er høyere enn meg, eller i hvert fall like høy. Men jeg hadde ikke droppen en bare fordi han var lavere. Men nå er jeg ikke så voldsomt høy heller da (165 cm). Kjæresten min er 8 cm høyere, og det synes jeg er helt perfekt. Jeg tror det hadde vært litt rart hvis han var 1,85. I hvert fall slitsomt å stå og kysse. :-) Broren min er i det høydeintervallet du nevner, men han ser ikke lav ut i det hele tatt, for han har en kraftig kroppsbygning og en del muskler. 165-170 cm er ikke nødvendigvis det samme som liten. Jeg er 1.60 og elsklingen min er 1.90 og det er helt perfekt. Hilsen 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 He he, jeg vet om et prakteksemplar som passer til den beskrivelsen, men han er ikke ledig. ....nei de er som regel ikke det....:-/ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 ....nei de er som regel ikke det....:-/ Du får utvide søket litt. Det finnes mange gode kandidater som er en 15 cm lavere også ;-) 0 Siter
Gjest Moråselill Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Dette er i hvert fall noe liknende det jeg leste: http://www.sosuave.com/articles/thegame.htm http://www.htmltutorials.ca/do-it-yourself-books/ebooks/dating.htm Handler i korthet om hvorfor damer faller for players/drittsetter i stedet for nice guys. Nå har jeg nettopp lest på nyhetene at andelen barnløse menn stiger. Konkurransen på ekteskapsmarkedet har hardnet til og enkelte har falt utenfor. Kanskje de som har forlest seg på stoff som du referer til? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Nå har jeg nettopp lest på nyhetene at andelen barnløse menn stiger. Konkurransen på ekteskapsmarkedet har hardnet til og enkelte har falt utenfor. Kanskje de som har forlest seg på stoff som du referer til? Hvor leste du dette? Faen heller, det er da flere menn enn damer, burde heller vært omvendt. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Nå har jeg nettopp lest på nyhetene at andelen barnløse menn stiger. Konkurransen på ekteskapsmarkedet har hardnet til og enkelte har falt utenfor. Kanskje de som har forlest seg på stoff som du referer til? Dette må vel uansett bety at det haster med å finne dame. Jo lenger man venter, dess færre ledige på markedet. Og til slutt er det naturligvis kun bunnskrapet igjen. 0 Siter
tonie Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 De bør helst være over 1,90, men jeg kunne kanskje gjort et unntak hvis for eksempel barneombudet stod i døra og ville ha en date:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.