Gå til innhold

Frokost i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et sted i Lillestrøm hvor man kan spise, som har åpent kl 8 i morgen tidlig?

Bør være nær jernbanestasjon/messeområdet. Jeg er ikke godt kjent der... Men skal møte ei venninne der som kommer med flytog i 8-tiden, og messa åpner ikke før kl 9........

Skrevet

Ja! Dra på fotballfrokost på Åråsen, så får du samtidig sett LSK trene.

Skrevet

Ja! Dra på fotballfrokost på Åråsen, så får du samtidig sett LSK trene.

Ja, for det er jo skikkelig nære jernbanen og varemessa.

Skrevet

Ja, for det er jo skikkelig nære jernbanen og varemessa.

Bare å ta taxi. Hva skal du på varemessa?

Skrevet

Oi, det var tidlig. Kan nok bli vanskelig å finne en kafé i området der som er åpen kl 08, da er nok Hotell Arena den beste sjansen.

Pikene på Hjørnet er åpent fra kl 09, så om dere trenger et lunsjsted, er det å anbefale.

http://www.pikenepahjornet.no/

Skrevet

Bare å ta taxi. Hva skal du på varemessa?

Jeg skal ingenting på varemessa.

Trådstarter, derimot, er ute etter et sted å ta en kaffekopp mellom kl 08 og 09, i nærheten av messa. Da er jo ikke Åråsen det mest nærliggende.

Skrevet

Jeg skal ingenting på varemessa.

Trådstarter, derimot, er ute etter et sted å ta en kaffekopp mellom kl 08 og 09, i nærheten av messa. Da er jo ikke Åråsen det mest nærliggende.

Flisbyen er liten, så det er ikke mer enn 20 min å gå, skulle jeg tro. Vi har alle godt av litt trim.

Skrevet

Flisbyen er liten, så det er ikke mer enn 20 min å gå, skulle jeg tro. Vi har alle godt av litt trim.

Ja, men når man har en time på seg, og gjerne vil snakke litt med ei venninne, regner jeg med at to kilometers spasertur hver vei i kulda er ganske uinteressant.

Men egentlig bør vel trådstarter få lov til å avgjøre det.

Skrevet

Ja, men når man har en time på seg, og gjerne vil snakke litt med ei venninne, regner jeg med at to kilometers spasertur hver vei i kulda er ganske uinteressant.

Men egentlig bør vel trådstarter få lov til å avgjøre det.

Jeg synes vi bør ha et ord med i avgjørelsen.

Skrevet

Jeg synes vi bør ha et ord med i avgjørelsen.

Okei, da har jeg dobbelstemme.

Skrevet

Oi, det var tidlig. Kan nok bli vanskelig å finne en kafé i området der som er åpen kl 08, da er nok Hotell Arena den beste sjansen.

Pikene på Hjørnet er åpent fra kl 09, så om dere trenger et lunsjsted, er det å anbefale.

http://www.pikenepahjornet.no/

Vi gikk for Arena :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...