Gjest dype_meg Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg bare lurer.. Jeg fikk høre av eksen at jeg var den dypeste han hadde hatt, men at han syns at dette var positivt for han kunne trenge lenger inn i meg.. Men hvordan står det egentlig til? Jeg føler heller ikke at jeg er spesielt trang, selv om jeg aldri har fått "klager" på det. (sikkert ingen som hadde turdes å si det til meg uansett) og jeg prøver å knipe så godt jeg bare kan under samleie. Er vaginakuler bedre enn "vanlige" knipeøvelser? Og kan man bli for dyp? 0 Siter
Gjest Kattefangeren Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kan en katt bli for dum og nysgjerrig folkens? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg trodde du mente dyp som i "intellektuell". Men itte dæ nei. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kan en katt bli for dum og nysgjerrig folkens? Kan en kattefanger bli for dum? Er du nødt til å nevne "katta" i annenhver tråd? 0 Siter
Gjest dype_meg Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg trodde du mente dyp som i "intellektuell". Men itte dæ nei. Jeg vurderte å fordype det, men regnet med at et hvert menneske med normal intelligens skjønte hva jeg mente om h*n hadde lest hele innlegget... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kan en katt bli for dum og nysgjerrig folkens? Typen er ingen kattepus! Det er en ny som koser seg på DOL! Kattepus er lett gjenkjenelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Typen er ingen kattepus! Det er en ny som koser seg på DOL! Kattepus er lett gjenkjenelig. Nei, tror ikke han er ny, det minner om en annen. Og da mener jeg ikke Prosak altså. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Selv tror jeg ikke jeg noensinne vil klare å bånne noen damer, den slags luksus er så vidt jeg har forstått forbeholdt dem med 18+ 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei, tror ikke han er ny, det minner om en annen. Og da mener jeg ikke Prosak altså. Hvor ble det av Prozak egentlig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvor ble det av Prozak egentlig? Han tok en ferie ser det ut til ( 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvor ble det av Prozak egentlig? Har lurt på det samme selv. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg vurderte å fordype det, men regnet med at et hvert menneske med normal intelligens skjønte hva jeg mente om h*n hadde lest hele innlegget... Nettopp. Jeg skjønte hva du mente etter å ha lest innlegget. Og det var noe annet enn hva jeg forventet av overskriften. Skjønner du? ;-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kan vel ikke bli for dyp? Det har jo ikke noe å si om man treffer "bånn". Og, som du sier, det gjør vondt når man ikke er dyp nok, sikkert ingen fordel for gutta det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.