Gjest Aviaana Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hva annet kan jeg si/gjøre enn "ikke interessert? Har dere noen kreative forslag? Har ikke vært noe plaget med telefonselgere før de siste dagene. Hjelper det å reservere seg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvis de skal selge noe så sier jeg at jeg er blakk ) Da legger de fort på. 0 Siter
kamazi Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei takk. Klikk. Fungerer utmerket det, ingen som har ringt meg opp igjen med det samme, veldig få senere også. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 "har ikke tid akkurat nå, kan jeg få telefonnr ditt så kan jeg ringe deg opp igjen senere? ...-ikke? Du liker ikke å bli oppringt av fremmede på hjemmetelefonen? Det gjør ikke jeg heller..." Ikke korrekt sitert da, men noe sånn hørtes det ut da Jerry Seinfeld ble oppringt av en telefonselger... Én av gangene. Han har flere gode, men kommer ikke på i farten. Se noen seinfeld episoder, så kan det hende du kommer over noen tips 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Da det var en som ringte og ville selge meg en avis her om dagen sa jeg: "Jeg er nesten aldri hjemme så det blir bare fyll i postkassa." Noen forslag: Støvsuger: "Jeg er sånn en gris, så jeg støvsuger aldri." Abonnement på Helsenytt: "Jeg kan ikke lese." Mobilabonnement: "Jeg har to års bindingstid på det jeg har nå." 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Har reservert meg mot telefonsalg, så mange slike telefoner får jeg heldigvis ikke. Men noen sniker seg igjennom, da sier jeg at jeg ikke er interessert. Får utrolig mange telefoner fra diverse mendingsmålingsinstitutter - da sier jeg at jeg ikke har tid, og nei - de behøver ikke prøve siden. 0 Siter
tula Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har reservert meg, og det fungerer i lange perioder. Men det hender at det svikter, og at jeg får telefon fra en selger allikevel. Da sier jeg bare kort at jeg har reservert meg! Da legger de fort på! 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg bare sier "Beklager har ikke tid nå - haaaa deeet", og legger på. De er ikke noen vits i at de kaster bort tida. Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvis de skal selge noe så sier jeg at jeg er blakk ) Da legger de fort på. Hehe... Den unnskyldningen har jeg også brukt noen ganger. :-) "Men har du ikke engang råd til 100 kr?" "Nei, jeg har ikke engang penger til å kjøpe mat for denne uka jeg." 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg bare sier "Beklager har ikke tid nå - haaaa deeet", og legger på. De er ikke noen vits i at de kaster bort tida. Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt. De ringer meg på mobilen... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 "Nei" og legger på. Liker ikke å være uhøflig, men ovenfor telefonselgere gjør jeg et unntak. De fortjener ikke bedre. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 De ringer meg på mobilen... Auda. Da kan du reservere deg i Brønnøysundregistrene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg sier "øh, nå er det en akutt bæsjebleie her, du trenger ikke å ringe tilbake." "nei, nå må babyen ha pupp, ha det!" "hehe, det blir nok bare mer fyllstoff for den grønne dunken, etter at det har blitt revet i stykker og smakt på, siklet på og irritert flere sjeler i flere dager på stuegulvet. Lest blir det iallefall ikke." (både om aviser og bøker) Spesielt den med bæsjebleia er en gjenganger hos meg. Og jeg bryr meg ikke så veldig mye om det er bæsj i bleia på ungen eller ikke altså. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Auda. Da kan du reservere deg i Brønnøysundregistrene. De ringer ikke så ofte. Desstuen bor jeg ikke i Norge. :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 De ringer ikke så ofte. Desstuen bor jeg ikke i Norge. :-) Hvor bor du da? Frankrike? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ja, bindingstid på mobilen bruker jeg ofte jeg og, selv om den gikk ut for lenge siden. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvor bor du da? Frankrike? Nei... :-) Hvorfor tror du Frankrike? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei... :-) Hvorfor tror du Frankrike? Ren intuisjon. Hvorfor ikke? Tyskland da? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ren intuisjon. Hvorfor ikke? Tyskland da? Naboland til Tyskland. :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Naboland til Tyskland. :-) Danmark! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.