Gå til innhold

Hva sier dere når telefonselgerne ringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Hva annet kan jeg si/gjøre enn "ikke interessert?

Har dere noen kreative forslag?

Har ikke vært noe plaget med telefonselgere før de siste dagene. Hjelper det å reservere seg?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• keinstein

6

• Åsemor

5

• siddisen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis de skal selge noe så sier jeg at jeg er blakk :o) Da legger de fort på.

Skrevet

Nei takk. Klikk.

Fungerer utmerket det, ingen som har ringt meg opp igjen med det samme, veldig få senere også.

Skrevet

"har ikke tid akkurat nå, kan jeg få telefonnr ditt så kan jeg ringe deg opp igjen senere? ...-ikke? Du liker ikke å bli oppringt av fremmede på hjemmetelefonen? Det gjør ikke jeg heller..."

Ikke korrekt sitert da, men noe sånn hørtes det ut da Jerry Seinfeld ble oppringt av en telefonselger... Én av gangene. Han har flere gode, men kommer ikke på i farten. Se noen seinfeld episoder, så kan det hende du kommer over noen tips :)

Skrevet

Da det var en som ringte og ville selge meg en avis her om dagen sa jeg: "Jeg er nesten aldri hjemme så det blir bare fyll i postkassa."

Noen forslag:

Støvsuger: "Jeg er sånn en gris, så jeg støvsuger aldri."

Abonnement på Helsenytt: "Jeg kan ikke lese."

Mobilabonnement: "Jeg har to års bindingstid på det jeg har nå."

Gjest Elextra
Skrevet

Har reservert meg mot telefonsalg, så mange slike telefoner får jeg heldigvis ikke.

Men noen sniker seg igjennom, da sier jeg at jeg ikke er interessert.

Får utrolig mange telefoner fra diverse mendingsmålingsinstitutter - da sier jeg at jeg ikke har tid, og nei - de behøver ikke prøve siden.

Skrevet

Jeg har reservert meg, og det fungerer i lange perioder. Men det hender at det svikter, og at jeg får telefon fra en selger allikevel. Da sier jeg bare kort at jeg har reservert meg! Da legger de fort på!

Skrevet

Jeg bare sier "Beklager har ikke tid nå - haaaa deeet", og legger på. De er ikke noen vits i at de kaster bort tida.

Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt.

Skrevet

Hvis de skal selge noe så sier jeg at jeg er blakk :o) Da legger de fort på.

Hehe... Den unnskyldningen har jeg også brukt noen ganger. :-)

"Men har du ikke engang råd til 100 kr?"

"Nei, jeg har ikke engang penger til å kjøpe mat for denne uka jeg."

Skrevet

Jeg bare sier "Beklager har ikke tid nå - haaaa deeet", og legger på. De er ikke noen vits i at de kaster bort tida.

Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt.

De ringer meg på mobilen...

Skrevet

"Nei" og legger på. Liker ikke å være uhøflig, men ovenfor telefonselgere gjør jeg et unntak. De fortjener ikke bedre.

Skrevet

De ringer meg på mobilen...

Auda. Da kan du reservere deg i Brønnøysundregistrene.

Skrevet

Jeg sier "øh, nå er det en akutt bæsjebleie her, du trenger ikke å ringe tilbake."

"nei, nå må babyen ha pupp, ha det!"

"hehe, det blir nok bare mer fyllstoff for den grønne dunken, etter at det har blitt revet i stykker og smakt på, siklet på og irritert flere sjeler i flere dager på stuegulvet. Lest blir det iallefall ikke." (både om aviser og bøker)

Spesielt den med bæsjebleia er en gjenganger hos meg. ;) Og jeg bryr meg ikke så veldig mye om det er bæsj i bleia på ungen eller ikke altså.

Skrevet

Auda. Da kan du reservere deg i Brønnøysundregistrene.

De ringer ikke så ofte. Desstuen bor jeg ikke i Norge. :-)

Skrevet

De ringer ikke så ofte. Desstuen bor jeg ikke i Norge. :-)

Hvor bor du da? Frankrike?

Skrevet

Ja, bindingstid på mobilen bruker jeg ofte jeg og, selv om den gikk ut for lenge siden.

Skrevet

Hvor bor du da? Frankrike?

Nei... :-)

Hvorfor tror du Frankrike?

Skrevet

Nei... :-)

Hvorfor tror du Frankrike?

Ren intuisjon. Hvorfor ikke?

Tyskland da?

Skrevet

Ren intuisjon. Hvorfor ikke?

Tyskland da?

Naboland til Tyskland. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...