Gå til innhold

Hva sier dere når telefonselgerne ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier at jeg har reservert meg, at de plikter å vaske listene sine opp mot registeret minst en gang pr kvartal, og at dersom de ikke fjerner meg derfra, melder jeg dem til datatilsynet.

Da slenger de på røret, og jeg har aldri opplevd å bli oppringt to ganger av samme firma. Nå er det et par år siden jeg fikk en selger på tråden i det hele tatt, så ja - det lønner seg å reservere seg.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• keinstein

6

• Åsemor

5

• siddisen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De ringer ikke så ofte. Desstuen bor jeg ikke i Norge. :-)

Åkei.

Det er forresten fint i Malaga nå. Når jeg er der, plaprer selgerne spansk, og slår over på engelsk når de skal selge noe. Det er faktisk litt moro å jatte med dem for å trene språk. Jeg tar ofte 10 svømmebassenger, men det tror de ikke på ;-)

Skrevet

Jeg bare sier "Beklager har ikke tid nå - haaaa deeet", og legger på. De er ikke noen vits i at de kaster bort tida.

Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt.

Jeg har bare mobil, og blir oppringt støtt og stadig.

Skrevet

Jeg har bare mobil, og blir oppringt støtt og stadig.

Hva skal de selge da?

Skrevet

Åkei.

Det er forresten fint i Malaga nå. Når jeg er der, plaprer selgerne spansk, og slår over på engelsk når de skal selge noe. Det er faktisk litt moro å jatte med dem for å trene språk. Jeg tar ofte 10 svømmebassenger, men det tror de ikke på ;-)

Hehe... :-)

Skrevet

Jeg pleide legge tlf. fra meg når de mesjet som verst. Da jeg tok den opp og lyttet etter en stund, hadde de som regel lagt på.

Skrevet

Hehe... :-)

Telefonen står ikke på mitt navn, da man må ha "recidensia". De tror jeg er en annen, med stor eiendom.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg bare sier "Beklager har ikke tid nå - haaaa deeet", og legger på. De er ikke noen vits i at de kaster bort tida.

Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt.

"Etter at jeg kutta ut fasttelefonen, ringer det ingen lenger. De ringer ikke på mobilen. Det blir vel for dyrt."

eh alle selgerne ringer på min mobil. Har aldri fått en selger på fasttelefonen.

Skrevet

Du spurte...

Moro med geografi. Driter i hvor du bor.

Skrevet

Moro med geografi. Driter i hvor du bor.

Så kan du vel slå opp København i atlaset...

Skrevet

Hva skal de selge da?

Telefonabonnement, strømabonnement, avisabonnement, bokklubber... Tja, husker ikke så mye mer nå i farten.

Skrevet

Så kan du vel slå opp København i atlaset...

Trengs ikke. Jeg har verdenskartet i hodet. Geografi er mitt felt.

Skrevet

Trengs ikke. Jeg har verdenskartet i hodet. Geografi er mitt felt.

Merkelig å spørre om ting man ikke er interessert i å vite.

Skrevet

Jeg sier ingenting, jeg. Slenger bare på røret. Skikkelig uhøflig, med andre ord..

:o)

Skrevet

Merkelig å spørre om ting man ikke er interessert i å vite.

Ikke vær så mistenkelig. Det meste man spør om er man ikke interessert i å vite. Som f eks hvordan været er hos tante Ida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...