Gå til innhold

Hva sier dere når telefonselgerne ringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg sier ingenting, jeg. Slenger bare på røret. Skikkelig uhøflig, med andre ord..

:o)

ja det gjorde jeg i dag også.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• keinstein

6

• Åsemor

5

• siddisen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg har reservert meg, og det fungerer i lange perioder. Men det hender at det svikter, og at jeg får telefon fra en selger allikevel. Da sier jeg bare kort at jeg har reservert meg! Da legger de fort på!

Jeg har ikke reservert meg ennå, av den grunn at jeg tenker at telefonselgere kan fungere bra, når jeg skal trene meg på å være bestemt og så avvise folk. Jeg trenger å bli mer selvhevdende,derfor er jo disse selgerne en bra ting for meg akkurat nå;)

Skrevet

Telefonabonnement, strømabonnement, avisabonnement, bokklubber... Tja, husker ikke så mye mer nå i farten.

Ikke så kult det.

Skrevet

Ikke så kult det.

Det gjør meg ingenting. Har mange gode unnskyldninger, se lenger opp. :)

Skrevet

Jeg pleide legge tlf. fra meg når de mesjet som verst. Da jeg tok den opp og lyttet etter en stund, hadde de som regel lagt på.

Skrevet

Jeg har reservert meg, så jeg spør om hvor de har fått nummeret mitt fra siden jeg ikke er oppført i telefonkatalogen. Da bruker de som regel å legge på.

Skrevet

Jeg har reservert meg hos brreg.no. Det virker, men det tar litt tid før du virkelig merker det. (Tror telefonselgere må "vaske" sine registre ca. hver 4. mnd.

Skrevet

En gang ringte en telefonselger til venninna mi. Jeg MÅTTE bare ta telefonen for venninna mi er så kjedelig når hun svarer. Damen i andre enden solgte forsikring til å ha til barnet så derfor svarte jeg: "Jamen, jeg trenger ikke forsikring jeg, jeg har polstret hele leiligheten med bobleplast, og om ungen klemmer av den ene armen i døra så gjør vel ikke det noe vel?"

Damen ble tydligvis meget sur og svarte "NEI ÆRLIG TALT!" ...og la på...

hidi, the scorpion
Skrevet

Har reservert meg men skulle en eller annen snike seg til å ringe, sier jeg bare: - Beklager er ikke interessert!

Funker som bare det...!

Skrevet

Og så kom jeg på en annen gang. Jeg hadde lest en plass om ting du kunne gjøre med telefonselgere, så det var en gang en mann som ringte og ville selge meg et års abo på et eller annet dameblad. Så da laget jeg skikkelig mørk stemme og satte meg inn i Gudfaren og svarte: "Er det deg Emilio? Jeg har satt fra meg pakken på kaien, hent den fort som faen, hører du?... SHIT, NOEN AVLYTTER OSS! Løøøøp Emilio, Løøøøøøøøøøøp!" *klikk* (for jeg la på midt i setningen) Det var moro ;)

Broren min pleier å være skikkelig fæl, han tar med seg telefonen på do mens han prater med dem, og er han løs i magen er det extra moro syns han :) Da pleier han å si "Hør på denne du!".

Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonsalg, så jeg svarer alltid at jeg har det - og så legger jeg på - uansett om de svarer eller hva de svarer ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...