Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært utro?

I så fall hvorfor?

Er du fortsatt sammen med vedkommende, og vet han/hun om dine utskeielser?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Sofline

5

• Solsikkefrø

5

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei . Ikke skal jeg det heller

Det vet man aldri, men det går an å ha planer.

Skrevet

Det vet man aldri, men det går an å ha planer.

jo, jeg er ikke en sånn person. Gjør det heller slutt først, før jeg begynner med noen andre.

Skrevet

jo, jeg er ikke en sånn person. Gjør det heller slutt først, før jeg begynner med noen andre.

Seffern, tenker det samme sjøl. Men plutselig er man på fylla og alt kan skje. Men jeg anser sjansene for at jeg skal komme til å være utro for utrolig små.

Skrevet

Seffern, tenker det samme sjøl. Men plutselig er man på fylla og alt kan skje. Men jeg anser sjansene for at jeg skal komme til å være utro for utrolig små.

ja, men det gjelder å ikke drikke seg så full at man ikke vet hva man gjør.

Skrevet

ja, men det gjelder å ikke drikke seg så full at man ikke vet hva man gjør.

Visst. Det har jeg aldri gjort. Dog har jeg vært så full at jeg har spydd. Men kun en gang. Kanskje jeg lærte noe av det?

Får dog ofte høre at siden jeg kun har spydd en gang så drikker jeg ikke nok. Men jeg må jo le av folk som slukner etter å ha festet i 7-8 timer og jeg holder det gående i flere timer etter at de har sovna! Det gjelder å ha jevn formstigning, vanntilførsel og nedtrapping mot slutten av økta.

Skrevet

Visst. Det har jeg aldri gjort. Dog har jeg vært så full at jeg har spydd. Men kun en gang. Kanskje jeg lærte noe av det?

Får dog ofte høre at siden jeg kun har spydd en gang så drikker jeg ikke nok. Men jeg må jo le av folk som slukner etter å ha festet i 7-8 timer og jeg holder det gående i flere timer etter at de har sovna! Det gjelder å ha jevn formstigning, vanntilførsel og nedtrapping mot slutten av økta.

Du har lært det noen 50-åringer stadig ikke har lært...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fysisk? nei.

Mentalt- ja. Har tenkt hete tanker om en annen.

Men jeg hadde ingen ønske om å ofre ekteskap for å teste ut de hete tankene.... Heldigvis gikk "tiltrekningen til den andre" over. Det tok et par år- men det gikk over. :-)

Skrevet

Fysisk? nei.

Mentalt- ja. Har tenkt hete tanker om en annen.

Men jeg hadde ingen ønske om å ofre ekteskap for å teste ut de hete tankene.... Heldigvis gikk "tiltrekningen til den andre" over. Det tok et par år- men det gikk over. :-)

Et par år! Såpass, var det en liten down i forholdet deres også da?

Kjipt at vi er laget slik. Jeg tror ikke mennesket er monogame dyr fra naturens side. Kanskje er det ikke meninga at vi skal leve sammen i evige parforhold slik som svanen. Kanskje skal vi fly fra person til person slik som...ja, ikke veit jeg hvilket dyr som er mest tøsete. Vel, jeg tror svaret er at vi er et sted midt imellom.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Et par år! Såpass, var det en liten down i forholdet deres også da?

Kjipt at vi er laget slik. Jeg tror ikke mennesket er monogame dyr fra naturens side. Kanskje er det ikke meninga at vi skal leve sammen i evige parforhold slik som svanen. Kanskje skal vi fly fra person til person slik som...ja, ikke veit jeg hvilket dyr som er mest tøsete. Vel, jeg tror svaret er at vi er et sted midt imellom.

Uansett hvilket forhold man er i så vil det vel være noen ups and downs.

:-)

Gjest nicole40
Skrevet

Never in my life.Jeg har aldri vært utro med noen.Får dårlig samvittighet bare jeg sender sms med noen som flørter med meg.

Skrevet

Uansett hvilket forhold man er i så vil det vel være noen ups and downs.

:-)

Jo, så klart. Men jeg synes det er litt trist at man skal bli fristet av andre. Men jeg har kanskje litt for høytsvevende tanker om hvor trofast et forhold kan bli.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jo, så klart. Men jeg synes det er litt trist at man skal bli fristet av andre. Men jeg har kanskje litt for høytsvevende tanker om hvor trofast et forhold kan bli.

Er jo ikke så farlig om man blir litt fristet av andre så lenge det ikke utvilker seg til utroskap?

Det kan jo fungere jo som krydder i forholdet man er i?

Skrevet

Er jo ikke så farlig om man blir litt fristet av andre så lenge det ikke utvilker seg til utroskap?

Det kan jo fungere jo som krydder i forholdet man er i?

For noen kanskje. Det er jo de parene som søker etter andre par å ha gruppesex med. Fy faen!

Krydder i forholdet, nei ikke for min del.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

For noen kanskje. Det er jo de parene som søker etter andre par å ha gruppesex med. Fy faen!

Krydder i forholdet, nei ikke for min del.

OK.

Vil være i mitt ekteskap. Men kan ikke garantere at jeg ikke blir betatt av andre mennesker. SÅ lenge jeg VELGER og bli hos min mann og ikke er utro, så anser jeg dette som greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...