Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK.

Vil være i mitt ekteskap. Men kan ikke garantere at jeg ikke blir betatt av andre mennesker. SÅ lenge jeg VELGER og bli hos min mann og ikke er utro, så anser jeg dette som greit.

Jeppjepp, og da aksepterer du sannsynligvis også at mannen din fantaserer om andre damer også?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Sofline

5

• Solsikkefrø

5

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeppjepp, og da aksepterer du sannsynligvis også at mannen din fantaserer om andre damer også?

Velger å ikke tenke på det.

Om han gjør det- vet jeg ikke- og jeg vil ikke vite det heller.

:-)

Skrevet

ja, men det gjelder å ikke drikke seg så full at man ikke vet hva man gjør.

Uff.. det er sånne som deg som ender opp med å være utro ;-) Du stoler så blindt på den situasjonen du er i akkurat nå og at du aldri noen gang kommer til å befinne deg i en situasjon der ting kan skje at du er ikke forberedt til den dagen det evt. skjer...

Skrevet

Velger å ikke tenke på det.

Om han gjør det- vet jeg ikke- og jeg vil ikke vite det heller.

Kanskje han onanerer til nabokjerringa? Jaja, det man ikke veit...

Skrevet

Uff.. det er sånne som deg som ender opp med å være utro ;-) Du stoler så blindt på den situasjonen du er i akkurat nå og at du aldri noen gang kommer til å befinne deg i en situasjon der ting kan skje at du er ikke forberedt til den dagen det evt. skjer...

jeg velger selv å ikke drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg gjør. Er rett og slett ikke så dum at jeg er utro. Det er det verste jeg vet og det skal aldri hende meg.

Skrevet

jeg velger selv å ikke drikke så mye at jeg ikke vet hva jeg gjør. Er rett og slett ikke så dum at jeg er utro. Det er det verste jeg vet og det skal aldri hende meg.

Man trenger ikke være full for å være utro, vet du.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kanskje han onanerer til nabokjerringa? Jaja, det man ikke veit...

ja, det tar jeg med KNUSENDE ro.

Men nå tar jeg kvelden. God natt.

Skrevet

ja, det tar jeg med KNUSENDE ro.

Men nå tar jeg kvelden. God natt.

God natt!

Skrevet

Man trenger ikke være full for å være utro, vet du.

nei jeg sier jeg ikke er så dum at jeg er utro.

Skrevet

Har _du_ vært utro?

Nei. Ikke tro heller for den saks skyld.

Skrevet

Nei. Ikke tro heller for den saks skyld.

Du har ikke vært utro, men heller ikke tro. Hva har du vært da? singel..? :o

Skrevet

Du har ikke vært utro, men heller ikke tro. Hva har du vært da? singel..? :o

Singel ja.

Skrevet

Singel ja.

"Singel ja"

Er det derfor du peprer rundt deg med morsomme tråder om penis, rødt hår og fregner? Vel, jeg syns det er kjempe morsomt! =)

Skrevet

"Singel ja"

Er det derfor du peprer rundt deg med morsomme tråder om penis, rødt hår og fregner? Vel, jeg syns det er kjempe morsomt! =)

Fregner? Har jeg vært innom det også?

Ser ikke hvorfor det faktum at jeg er singel forklarer disse trådene.

Skrevet

Fregner? Har jeg vært innom det også?

Ser ikke hvorfor det faktum at jeg er singel forklarer disse trådene.

jeg bare forbinder rødt hår med fregner..

ylvali1365381015
Skrevet

En gang i forb med russetida. Men det er 15 år siden og vi er fortsatt sammen.

Fortalte det selvsagt dagen etter, slik at han kunne ta et valg. Han hadde også et par tilfeller med litt roting på denne tida.

Vi har hatt våre pauser og vanskelige perioder, men det er nå en evighet siden.

Håper vi har vært like trofaste siden begge to. Jeg har iallefall ingenting å skjule for ham.

Skrevet

jeg bare forbinder rødt hår med fregner..

Ja, man må liksom slenge på "og fregner" når man sier "rødt hår". Utrolig nok klarte jeg å unngå det nå.

Men seriøst, det må være en viss kobling der. Rødt hår=fregner, ingen tvil om det.

Skrevet

nei jeg sier jeg ikke er så dum at jeg er utro.

Akkurat...

Lykke til med det, da :-)

Skrevet

Ja, man må liksom slenge på "og fregner" når man sier "rødt hår". Utrolig nok klarte jeg å unngå det nå.

Men seriøst, det må være en viss kobling der. Rødt hår=fregner, ingen tvil om det.

Rødt hår = fregner

og:

Rødt hår = rosa grisehud om sommeren :)

Det kan være litt kjedelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...