Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat...

Lykke til med det, da :-)

Er det liksom en selvfølge at man skal være utro mener du? Er du såå svak?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Sofline

5

• Solsikkefrø

5

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det liksom en selvfølge at man skal være utro mener du? Er du såå svak?

Nei, absolutt ikke. Men det er heller ingen selvfølge at man aldri kommer til å være det.

Om man går rundt med en slik innstilling er man naiv.

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Men det er heller ingen selvfølge at man aldri kommer til å være det.

javel. Hver sin mening.

Skrevet

javel. Hver sin mening.

Skrevet

jeg bare forbinder rødt hår med fregner..

Jeg har ikke fregner, kun noen få om sommeren så alle med rødt hår har ikke fregner. Jeg kjenner forresten flere uten enn med.

Skrevet

Jeg har ikke fregner, kun noen få om sommeren så alle med rødt hår har ikke fregner. Jeg kjenner forresten flere uten enn med.

Jeg også. :-)

Skrevet

Ja, man må liksom slenge på "og fregner" når man sier "rødt hår". Utrolig nok klarte jeg å unngå det nå.

Men seriøst, det må være en viss kobling der. Rødt hår=fregner, ingen tvil om det.

Jeg kjenner rødhåringer uten fregner. Og jeg kjenner ikke-rødhåringer med fregner.

Skrevet

Jeg også. :-)

Enda mora mi har mørkt hår og hele kroppen full ;o)

Skrevet

Enda mora mi har mørkt hår og hele kroppen full ;o)

:-)

Jeg kan godt få fregner av sola om sommeren, og det samme kan broren min. Men jeg er ganske mørk, og han lys, så jeg synes vi er glimrende eksempler på at ikke-rødhårede kan få fregner. Kjæresten min har rødblondt hår, men han får aldri fregner. :-)

Skrevet

ja, full.

Eg synes ikkje fylla skal vera unnskyldning for å vera utro!!

Skrevet

Ja, i mitt forrige forhold. Han fikk til slutt vite om det. (Dvs. jeg fortalte det). Var nok fryktelig lei hele forholdet, men klarte ikke å bryte ut.

I tillegg var jeg veldig ung da vi ble sammen, og burde nok testet ting litt mer før jeg bandt meg.

Skrevet

Eg synes ikkje fylla skal vera unnskyldning for å vera utro!!

Hun brukte ikke det som noen unnskylding, men det kan være en forklaring på hvorfor det skjer.

Skrevet

Jeppjepp, og da aksepterer du sannsynligvis også at mannen din fantaserer om andre damer også?

HALLO????

I fantasien er det meste lov. Mener du med handa på hjertet at du ikke tror din partner kan onanere/bli kåt på/ha hete tanker om andre enn deg?

Slikt skjer tilogmed i drømme!!

Enten er du _veldig_ naiv, eller så er du ung og uerfaren.

Skrevet

Skriver under på den!

Skrevet

HALLO????

I fantasien er det meste lov. Mener du med handa på hjertet at du ikke tror din partner kan onanere/bli kåt på/ha hete tanker om andre enn deg?

Slikt skjer tilogmed i drømme!!

Enten er du _veldig_ naiv, eller så er du ung og uerfaren.

Har jeg sagt det?

Jeg er både ung og uerfaren, men vet godt at mennesket søker utroskap, og at slike fantasier er naturlige.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har jeg sagt det?

Jeg er både ung og uerfaren, men vet godt at mennesket søker utroskap, og at slike fantasier er naturlige.

Er du ikke litt ung for å være så kynisk og desilusjonert?

Å fantasere om andre er ikke det samme som å dras mot utroskap.

Man kan fint være trofast et langt ekteskap :-)

Skrevet

Er du ikke litt ung for å være så kynisk og desilusjonert?

Å fantasere om andre er ikke det samme som å dras mot utroskap.

Man kan fint være trofast et langt ekteskap :-)

Dras mot utroskap er ikke det samme som å være utro. Det er ingen illusjon at det er naturlig for mennesket å tiltrekkes andre selv om vi er i et forhold. Dermed konkluderer jeg med at det ikke er naturlig for oss å ha samme partner gjennom et langt liv. Vi er ikke monogame vesener slik som svanen.

Gjest ikke utro lenger..
Skrevet

Tja, har ikke hatt samleie med vedkommende, men jeg er dypt forelsket i en annen enn min mann, så jeg må vel svare JA, jeg har vært utro. Vi har en form for forhold, har kysset en del. Nå prøver vi å komme oss ut av det, jeg er nemlig gift og har barn, et helt fint forhold. Han har samboer. Sukk. Grunnen til utroskapen er altså at jeg er helt på knærne etter ham, og han er glad i meg også da.

Skrevet

Tja, har ikke hatt samleie med vedkommende, men jeg er dypt forelsket i en annen enn min mann, så jeg må vel svare JA, jeg har vært utro. Vi har en form for forhold, har kysset en del. Nå prøver vi å komme oss ut av det, jeg er nemlig gift og har barn, et helt fint forhold. Han har samboer. Sukk. Grunnen til utroskapen er altså at jeg er helt på knærne etter ham, og han er glad i meg også da.

Slik jeg ser det er utroskap noe man velger, så om du er forelska i en annen er du ikke nødvendigvis utro. Men når dere kysser, så ja! Det gjør vondt inni meg når jeg hører slikt. At man aldri skal kunne føle seg trygg på partneren sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...