Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke utro lenger..
Skrevet

Slik jeg ser det er utroskap noe man velger, så om du er forelska i en annen er du ikke nødvendigvis utro. Men når dere kysser, så ja! Det gjør vondt inni meg når jeg hører slikt. At man aldri skal kunne føle seg trygg på partneren sin.

Føler vel egentlig at man er utro så det holder når alle tankene kretser rundt en annen mesteparten av døgnet, og man lengter seg syk, uansett om man kysser eller ikke da.. Man kan nok aldri føle seg helt trygg nei.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Sofline

5

• Solsikkefrø

5

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Føler vel egentlig at man er utro så det holder når alle tankene kretser rundt en annen mesteparten av døgnet, og man lengter seg syk, uansett om man kysser eller ikke da.. Man kan nok aldri føle seg helt trygg nei.

Forelsket er jo noe man bare blir, det påvirker man ikke. I så fall kan utroskap da klasifiseres som en ikke-umoralsk handling hvis man ikke gjør noe mer ut av forelskelsen.

Du må enten gjøre det slutt med ektemannen eller bli ferdig med dette sidespranget. Hva tror du mannen din ville sagt/gjort om han fikk vite det?

Gjest ikke utro lenger..
Skrevet

Forelsket er jo noe man bare blir, det påvirker man ikke. I så fall kan utroskap da klasifiseres som en ikke-umoralsk handling hvis man ikke gjør noe mer ut av forelskelsen.

Du må enten gjøre det slutt med ektemannen eller bli ferdig med dette sidespranget. Hva tror du mannen din ville sagt/gjort om han fikk vite det?

Som sagt, vi prøver å komme oss ut av det. Min mann hadde selvsagt blitt fryktelig lei seg hvis han fikk vite det.

Skrevet

Som sagt, vi prøver å komme oss ut av det. Min mann hadde selvsagt blitt fryktelig lei seg hvis han fikk vite det.

Jeg tenker mange ganger at man ikke har vondt av det man ikke veit. Men av en eller annen grunn tenker jeg at hvis jeg kunne velge, ville jeg at dama hadde sagt fra dersom hun hadde vært utro.

Gjest ikke utro lenger..
Skrevet

Jeg tenker mange ganger at man ikke har vondt av det man ikke veit. Men av en eller annen grunn tenker jeg at hvis jeg kunne velge, ville jeg at dama hadde sagt fra dersom hun hadde vært utro.

Tror ikke jeg er enig med deg, ord som er sagt kan aldri tas tilbake. Jeg vil nok foretrekke å ikke vite. Er du mann? Jeg var så sikker på at du var jente :-)

Skrevet

Tror ikke jeg er enig med deg, ord som er sagt kan aldri tas tilbake. Jeg vil nok foretrekke å ikke vite. Er du mann? Jeg var så sikker på at du var jente :-)

Jeg er mann ja. Hvorfor trodde du jeg var jente? Opptrer jeg jentete?

Skrevet

Det er en smule femi å skravle så jævlig, så ja.

Skrevet

Det er en smule femi å skravle så jævlig, så ja.

Hehe, godt poeng. Jeg er vel ingen skravler av natur egentlig. Bedre til å skrive.

Gjest ikke utro lenger..
Skrevet

Hehe, neida jeg tenkte vel bare at det er mest jenter som er opptatt av dette med utroskap. :-)

Gjest oh yeah.
Skrevet

Du har ikke vært utro, men heller ikke tro. Hva har du vært da? singel..? :o

En underlig tanke slo meg: zakoo's skrivestil minner mye om Keinstein's....:-)

Skrevet

Hehe, neida jeg tenkte vel bare at det er mest jenter som er opptatt av dette med utroskap. :-)

Gutter har i hvert fall større grunn til bekymring. Jeg har alltid trodd gutter var mer utro enn jenter, men har nå forstått at det motsatte er tilfelle. Det viser også undersøkelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...