Gå til innhold

Hva ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Er det noe du ønsker deg? Kan koste 0-5000 kr, og det trenger ikke å være noen stor ting. Bare noe du har veldig lyst på :)

En ny ring (min ene ble ødelagt i forrige uke :( ...

Skrevet

Det jeg ønsker meg koster mer enn 5000 kr... ;) Men kan vel nevne det allikevel.

Bugaboo-barnevogn

Digitalt speilreflekskamera

Ny pc

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg ønsker meg en "bli ny dag", ny frisyre, ny garderobe, nye briller ++++

Så vil jeg gjerne ned 5 kilo, men det var utenfor tema.....

Skrevet

En overraskelses-langhelg-tur sammen med mannen min :-)

Helt på topp på lista er Venezia eller Roma eller et annet Middelhavssted - men et skandinavisk sted er heller ikke å forakte!

Altså - det er HAN som skal overraske MEG med tur. Han skal da ha ordnet alt mht bestilling av reise, overnatting og barnevakt :-)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Skulle ønske jeg var høy og mørk og modig....

Skrevet

Nytt teppe til å ha under spisebordet.

En mer personlig ting er tøfler!! Det er kaldt i gulvene når kuldegradene blir mange...

Skrevet

Digitalt speilreflekskamera. Eller en ny peisovn. Men det koster sikkert mer enn 5 000,- ;)

Skrevet

Bedre helse..

Du er heldig hvis det koster max 5 000!! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ønsker meg noe... Jeg kom ikke på noe når jeg leste innlegget ditt.

Vel, småting har jeg jo endelig lyst på. Jeg kunne godt ha fått nytt blod, så slipper jeg dette sure, men det lar seg nok ikke kjøpe med 5 tusen ;o)

Jo forresten, jeg ønsker meg to pene topper, en til meg og en til venninna mi, for vi skal kose oss med en liten tur ut på lørdag. Og da er det kjekt og føle seg litt pen.

Skrevet

En overraskelses-langhelg-tur sammen med mannen min :-)

Helt på topp på lista er Venezia eller Roma eller et annet Middelhavssted - men et skandinavisk sted er heller ikke å forakte!

Altså - det er HAN som skal overraske MEG med tur. Han skal da ha ordnet alt mht bestilling av reise, overnatting og barnevakt :-)

Reis til Venezia! Det er en nydelig by (selv når det snør som det gjorde da vi var der).

Sier jeg, som overrasket samboeren med tur til Venezia.

Roma har jeg til gode å se, men kunne tenke meg det også ja. :-)

Skrevet

Jeg ønsker meg ny vinterjakke og nye vintersko. Jeg ønsker meg bestandig nye bøker. Ny bukse. Minst 1 time med aromaterapi.

Skrevet

Ny mobil! Sjefen min har kjøpt seg ny og den er såååå lekker at jeg bare sikler etter den!

Digital speilrefleks ønsker jeg meg også, men der kommer jeg vel over grensa på 5000,-...

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Å få det godt sammen med gubben min....

Skrevet

Nye freeriderski. De jeg ønsker meg koster meg enn 5000, men heller noen "billige" enn ingen. :-D

Gjest hallow :o/
Skrevet

Nye briller ! Langsyntheten øker og jeg trenger nye fancy briller med riktig styrke.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har lyst på et nytt webcamera.

Det jeg hadde virker ikke lenger, så nå har jeg ikke sett Angelica på lenge *abstinens*.

Men det hjap godt å høre stemmen hennes for første gang vha headsett nylig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...