Gå til innhold

Har du sett en UFO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva tror du om fenomenet? Bullshit?

Jeg tror vi blir besøkt. Men ikke lett å si av hvem.

Skrevet

"Jeg tror vi blir besøkt. Men ikke lett å si av hvem."

Ja, det er JEG som kommer på besøk!

Skrevet

Jeg tror de kommer når Keinstein sitter der med den siste saltstangen.

Skrevet

Lol!

Skrevet

Selv en komet eller et fly er et Uidentifisert Flygende Objekt inntil det _har_ blitt indetifisert.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Hihi:)

Skrevet

Selv en komet eller et fly er et Uidentifisert Flygende Objekt inntil det _har_ blitt indetifisert.

Ja, uidentifisert for DEG, men ikke Knut JRØ!

Vel, har dere sett det berømte UFO-opptaket fra Mexico, folkens!?

Skrevet

Ja - jeg så en skygge, hørte et svisj og et klask. En UFO! Da jeg snudde meg ble det en IFO. En fugleskitt midt på det nyvaskede bilpanseret med sprut oppover vinduet.

Skrevet

Ja - jeg så en skygge, hørte et svisj og et klask. En UFO! Da jeg snudde meg ble det en IFO. En fugleskitt midt på det nyvaskede bilpanseret med sprut oppover vinduet.

Identifisert flyvende objekt? :-)

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett det.

Jeg gikk i klasse med en hvis far var UFO-forsker. Hun syntes det var veldig pinlig. :-)

Skrevet

Nemlig.

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett det.

Jeg gikk i klasse med en hvis far var UFO-forsker. Hun syntes det var veldig pinlig. :-)

Pinlig, det er jo verdens mest fascinerende fenomen!

Skrevet

Pinlig, det er jo verdens mest fascinerende fenomen!

Det er jo ikke alle som tror på besøk fra det ytre rom (det vet jeg heller ikke om han gjorde).

Skrevet

Det er jo ikke alle som tror på besøk fra det ytre rom (det vet jeg heller ikke om han gjorde).

Ytre rom eller andre dimensjoner. Hvem vet? En intelligens er det i hvert fall.

Skrevet

Har ikke sett ufoer selv, men jeg tror helt klart at vi ikke er alene i verdensrommet, hvorfor i all verden skulle vi være det?

Skrevet

Tja. Det blir jo litt ekstremt å tro at vi er helt alene i det store universet.

Gjest Signert
Skrevet

Her om dagen føk en ildkule forbi meg og kjærsten min da vi gikk på tur. Den var kanskje 20 meter over bakken og landet i hagen til en nabo. Antagelig et stjerneskudd, men kan jo ikke være sikker. I alle fall var den et uidentifisert flyvende objekt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...