Gå til innhold

Har du sett en UFO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs hva du mener med en UFO det. Jeg har ingen tro på at vi har hatt besøk av levende skapninger fra andre planeter. Men jeg ser ikke bort i fra at de finnes.

Hvis så hadde vært tilfelle, hadde vi hatt mye mer sikrere bevis på at dette har skjedd eller skjer. I dag er det bra vage antydninger, som kan være hva som helst. Men andre ord langt i fra sikre bevis.

Hvis du ble slynget ut i verdensrommet og ikke visste hvor jorden var, så var det like "lett" å finne igjen jorden, som å finne igjen ett bestemt støvkorn i hele europa.

Hva er det sjangsen for at noen finner oss og har klart å reise hit og ikke minst besøke oss uten at vi klarer å dokumentere det?

Men kanskje er vi så små i forhold disse vesnene rundt oss at vi er et lite atom på en tobakkspakke til noen. I det røykpakka er røyket opp så vrir han den rundt og kaster oss i søpla. Poff....der var den verden borte...

Gjest midjemål
Skrevet

Selvfølgelig er det Bullshit! Hvis det hadde vært liv (les levende vesener noe a la oss) på andre planeter så hadde vi visst om det for lenge siden. Siden vi ikke har oppdaget noe liv på andre planeter i løpet av hundrevis av år, så er det garantert ikke noe liv der ute.

Skrevet

Identifisert flyvende objekt? :-)

Nemlig. Oppgradert fra skygge i øyenkroken til gråtrost og gråtrostbæsj.

Skrevet

Selvfølgelig er det Bullshit! Hvis det hadde vært liv (les levende vesener noe a la oss) på andre planeter så hadde vi visst om det for lenge siden. Siden vi ikke har oppdaget noe liv på andre planeter i løpet av hundrevis av år, så er det garantert ikke noe liv der ute.

"Selvfølgelig er det Bullshit! Hvis det hadde vært liv (les levende vesener noe a la oss) på andre planeter så hadde vi visst om det for lenge siden. Siden vi ikke har oppdaget noe liv på andre planeter i løpet av hundrevis av år, så er det garantert ikke noe liv der ute."

Veit du hvor svært verdensrommet er? Tror du det er kun 1 000 000 000 000 ganger større enn avstanden fra Jorda til Sola f eks?

Vi mennesker er så primitive at vi knapt har klatret ned fra trærne evolusjonsmessig. Når du tenker på hva vi har oppnådd i løpet av bare de siste 100 årene, kan du jo se for deg hva sivilisasjoner som er tusenvis, kanskje titusenvis av år eldre enn oss selv har klart.

Mye har blitt ansett som umulig opp gjennom historien. Det er ikke mer enn 50 år siden det ble anslått at verden aldri ville trenge mer enn 8 PCer. I dag har de fleste nordmenn hver sin. Hvem trodde i 1919 at vi om 50 år ville reise til månen?

Det er mennesker som VET at vi blir besøkt, og det KAN dreie seg om utenomjordiske, men kan også være interdimensjonale besøkende.

Har du hørt om Disclosure Project? Det er snakk om 400 høyt ansette amerikanere fra forsvaret, piloter, regjeringsmedlemmer osv som har stått fram og fortalt hva de vet om fenomenet. Det finnes krefter som ikke vil ha dette fram i lyset fordi de vil lide økonoimske tap om UFO-teknologi tar over for dagens oljebaserte samfunn.

I 2004 offentliggjorde meksikanske piloter filmer av UFOer de hadde tatt på patrulje oppe i lufta. Klippene gikk verden rundt, men fikk kun få sekunders oppmerksomhet i mainstream media, spesielt i USA. Illusjonen om den frie presse lever videre.

De beste UFO-oppdagelsene som er filmet er så overbevisende at det ikke kan bortforklares med værfenomener eller luftballonger. Like over nyttår kom O'Hare-hendelsen fram i media. Piloter og 11 ansatte på flyplassen i Chicago som så en UFO sveve over dem for så å forsvinne lynraskt loddrett opp gjennom skyene. Hendelsen skjedde i november, men kom altså ikke fram før to måneder senere. Hvorfor? Av samme grunn som nevnt ovenfor. I Norge fikk det ikke mer pressedekning enn en side på TV2 tekst-TV. I USA fikk det av en eller annen grunn stor oppmerksomhet. Sjekk linken jeg har posta i denne tråden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror ikke på UFO. Sikkert fordi jeg er for redd for at de finnes...

*hjelp*

Skrevet

Tror ikke på UFO. Sikkert fordi jeg er for redd for at de finnes...

*hjelp*

De er snille. Men mange av de som vet, ønsker å få UFO-believers til å tro de er farlige. NASA vil sette ut våpen i verdensrommet nå, det har du vel fått med deg? Amerikanerne ser på UFOene som en trussel mot dagens samfunnsordning.

hidi, the scorpion
Skrevet

De er snille. Men mange av de som vet, ønsker å få UFO-believers til å tro de er farlige. NASA vil sette ut våpen i verdensrommet nå, det har du vel fått med deg? Amerikanerne ser på UFOene som en trussel mot dagens samfunnsordning.

Kan ikke benekte noe jeg aldri har sett..Ønsker heller ikke å møte noen. *grøss*

Skrevet

UfO? *ler*

Du, jeg er spesielt interessert i alle disse aliensene som er så smarte at de tar kontakt med en eller annen innavla bondeknøl uti huttiheitti et sted.

Og denne bondeknølen står frem på tv og sier at fremlingene landa i hagen hans....

Heiane.

Aliensene som skal være så utrolig intelligente også da...merkelig at de ikke har tatt kontakt med noen verdenstopper ennå.

Nei, jeg tror ikke på ufoer.

Skrevet

UfO? *ler*

Du, jeg er spesielt interessert i alle disse aliensene som er så smarte at de tar kontakt med en eller annen innavla bondeknøl uti huttiheitti et sted.

Og denne bondeknølen står frem på tv og sier at fremlingene landa i hagen hans....

Heiane.

Aliensene som skal være så utrolig intelligente også da...merkelig at de ikke har tatt kontakt med noen verdenstopper ennå.

Nei, jeg tror ikke på ufoer.

Hehehe, disso bonde-historiene vet da alle at ikke er sanne.

Skrevet

Ja - jeg så en skygge, hørte et svisj og et klask. En UFO! Da jeg snudde meg ble det en IFO. En fugleskitt midt på det nyvaskede bilpanseret med sprut oppover vinduet.

*ler godt*

Skrevet

Hehehe, disso bonde-historiene vet da alle at ikke er sanne.

Jeg tror ikke å ufo. Jeg har lest nok om skrøne historier om dette og fått oppklart så mye om det "som liksom var ufo" , men som har blitt avslørt i ettertid at det er jeg fullstendig 100% overbevist om.

Der finnes ingen håndfaste bevis. Og så lenge jeg ikke får servert noen bevis, det vil si se beviset i levende live og ta på det med egne hender, vel da er det ikke noe å spekulere i en gang for min del.

Men for all del, knock yourselves out!

Skrevet

Jeg tror ikke å ufo. Jeg har lest nok om skrøne historier om dette og fått oppklart så mye om det "som liksom var ufo" , men som har blitt avslørt i ettertid at det er jeg fullstendig 100% overbevist om.

Der finnes ingen håndfaste bevis. Og så lenge jeg ikke får servert noen bevis, det vil si se beviset i levende live og ta på det med egne hender, vel da er det ikke noe å spekulere i en gang for min del.

Men for all del, knock yourselves out!

Hehe...

Du tror det ikke før du ser det selv i levende live mao. Greit nok. Jeg tror, men skulle gjerne sett det det selv for å være 100% sikker.

Naturligvis finnes det mange skrønehistorier om fenomenet. Nesten alt er bullshit. Men husk at kun ett av en milliard rapporter trenger være autentiske for at fenomenet skal eksistere.

Snakker selvfølgelig ikke om kometliknende gjenstander som fyker i parabelbaner over himmelen, men om objekter med intelligente bevegelser som har form som en disk.

Senest i dag leser jeg i avisa om flere mennesker som ringte inn fra forskjellige steder i Carolina og meldte om en UFO.

Skrevet

Jeg tror ikke vi blir besøkt, i alle fall ikke i hytt og pine. Men det ville overrasket meg om det virkelig ikke fantes intelligent liv minst èt annet sted i dette enorme universet.

Skrevet

Jeg tror ikke vi blir besøkt, i alle fall ikke i hytt og pine. Men det ville overrasket meg om det virkelig ikke fantes intelligent liv minst èt annet sted i dette enorme universet.

Hva med andre dimensjoner? At det eksisterer parallelle universer og at smarte vesener har klart å reise mellom disse? At de mao faktisk bor på jorden i en annen dimensjon?

Vi vet jo at det eksisterer høyere dimensjoner, men kan ikke forestille oss hvordan verden ser ut for evt høyere vesener. Vi oppfatter jo kun tre dimensjoner (rommet) pluss tiden.

På den annen side kan de jo da like godt være fra en annen planet. Tenk deg et knøttlite 2-dimensjonalt vesen som lever på enden av et A3-ark.Avstanden til den andre enden er så gedigen at den tenker at den aldri vil kunne klare å reise dit. Men for oss mennesker, 3-dimensjonale og mer teknologisk utviklet, kan bare bøye den ene delen av arket rundt slik at den møter den andre enden, og vips så er avstanden lik 0!

Skrevet

Hvis du ser Elvis Presley i en UFO, bør du fortelle om det her! :-)

Skrevet

Hvis du ser Elvis Presley i en UFO, bør du fortelle om det her! :-)

Elvis i UFO? Ja, det er vel de som mener at han sitter i en UFO nå. Jeg skal definitivt fortelle det også andre steder enn på DOL hvis jeg skulle se han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...