Gå til innhold

Gud, så pinlig - ble helt flau jeg.

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Herregud - var det noen som så den nye serien med Linn Skåber nå?

Snakk om "feel bad", altså. Hun var bare helt utrolig god til å være pinlig selvopptatt med manglende selvinsikt.

Klarte nesten ikke å se på, jeg.

Skrevet

Jaaaa! Jeg med hendene for ansiktet og kikket mellom fingrene mens jeg jamret meg i skrekkblandet fryd.

Hun er fantastisk flink til å spille kjip. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Så ti minutter, og da hadde jeg fått nok!

Patetisk...

fuji1365380447
Skrevet

Jaaaa! Jeg med hendene for ansiktet og kikket mellom fingrene mens jeg jamret meg i skrekkblandet fryd.

Hun er fantastisk flink til å spille kjip. :o)

Det minner på mange måter om "the office"...

Jeg holdt på å dø av den serien også, men jeg måtte liksom se på...

Au-au

fuji1365380447
Skrevet

Patetisk...

Jeg syntes at det var drit-bra jeg!

Poenget er jo at man skal bli pinlig berørt på hennes vegne, og det klarte de til gangs!

Gjest Shira12
Skrevet

Ble flau jeg også. Hun spiller bra synes jeg, hun klarer og få meg til og reagere.

Skrevet

Huff ja! Jeg ble også skikkelig flau på hennes vegne...

Hun er utrolig dyktig!

Skrevet

Det var faktisk fantastisk bra! Blei god og flau eg også. :)

Skrevet

Patetisk...

Da likte du vel ikke The Office heller, da?

Skrevet

Jeg vet! I begynnelsen vred jeg meg noe veldig. Enda verre er det at jeg kjenner de som har de lokalene der Gyldendal er nå. Så jeg ble så satt ut av det. Og Hans Olav Brenner i begravelsen. Ja. Ph. Det var flaut, men virkelig hysterisk. Jeg SKAL se neste episode.

Gjest theoline
Skrevet

Tror det er det flaueste tv-programmet jeg har sett i senere tid, satt å temkte på hvor glad jeg er som ikke har noen sånne personer i nærm,este omgangskrets, om de i det hele tatt finnes i virkeligheten da!

Spesielt begravelsen fant jeg særdeles pinlig, det var nesten vondt å se...

Men hun er flink da, er veldig imponert,og kommer nok til å se neste episode også :)

Gjest Signert
Skrevet

Det verste er at det finnes folk som er sånn. Kanskje bortsett fra i begravelse...

tzatziki1365380058
Skrevet

Det var helt forferdelig. Jeg måtte minne meg selv på at "de andre som er med vet at det er tull" for å holde ut :)

Minnet meg om The Office, men jeg synes nesten dette var enda verre og i alle fall flauere å se på.

Men tror jeg skal se de neste episodene - hvis jeg klarer.

Skrevet

Jeg lo så jeg skrek og var flau og måtte tidvis dukke bak sofaputa, særlig i begravelsen. Veldig bra laget. Og det at hun heter Linn Skåber i serien gjør at dette er en form som er helt spesiell. For det er jo ikke henne likevel.

hidi, the scorpion
Skrevet

Da likte du vel ikke The Office heller, da?

Den orginale britisk "The Office" digget jeg! Hovedpersonen var hundre prosent "ekte" og den perfekte skuespillereren i rollen.

Så et intervju med han, og man skulle ikke tro det var samme person... Flott type!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...