Gå til innhold

Endelig, sesong 2 av House

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Den lå og ventet på meg da jeg kom hjem i dag :o)

Kom i posten i går, på utgivelsesdatoen.

Sikkert derfor jeg maste om å få hjem fra sykehuset i går, for jeg viste hva som ventet på meg ;o)

Jeg har ikke åpnet den enda, for i det jeg begynner og se, så ser jeg hele sesongen i en vei, og må vente i evigheter på neste. ;o)

Skrevet

Har sett to episoder av House, men fikk liksom ikke helt sansen for den serien jeg...

Sånn er jeg egentlig med alle serier. Men når dere andre er lei den, og den går i reprise for 2. gang, da kommer jeg til å bli hekta:)

Gjest Shira12
Skrevet

Har sett to episoder av House, men fikk liksom ikke helt sansen for den serien jeg...

Sånn er jeg egentlig med alle serier. Men når dere andre er lei den, og den går i reprise for 2. gang, da kommer jeg til å bli hekta:)

Jeg elsker sykehus-serier da :o)

Men det er mange serier jeg ikke følger med på, men etter flere anbefalinger, ofte her inne, så kjøper jeg den på DVD.

Caloni Makaroni
Skrevet

Trodde den ikke kom før i dag, jeg, så jeg ble kjempeglad da jeg var på Oslo City i går og så at den sto i hylla :D

Gjest Shira12
Skrevet

Trodde den ikke kom før i dag, jeg, så jeg ble kjempeglad da jeg var på Oslo City i går og så at den sto i hylla :D

Jeg gleder meg virkelig til og begynne og se den.

hare1365380455
Skrevet

Heldigen! Jeg har ikke bestilt den enda. Så har du mange kjekke timer å se fram til. :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å, så herlig! Kos deg! :)

Hvordan gikk det på sykehuset? Så du noen House-kandidater? ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Heldigen! Jeg har ikke bestilt den enda. Så har du mange kjekke timer å se fram til. :D

*gleder meg*

Gjest Shira12
Skrevet

Å, så herlig! Kos deg! :)

Hvordan gikk det på sykehuset? Så du noen House-kandidater? ;)

Det var kommet en kvinnelig lege på avd, med like god personlighet som Cameron!

Det gikk greitt, røntgentimen min ble avlyst pga streik, men jeg har fått ordnet det slik at jeg kan ta den på mitt lokalsykehus.

Blodet er det ingen som helt kan gi noen forklaring på, jeg var den eneste pasienten på denne avd som hadde det, he he tenkte at dette er en sak for House med en gang jeg :o)

Nyrene mine er i tipp topp stand, og det er bra. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var kommet en kvinnelig lege på avd, med like god personlighet som Cameron!

Det gikk greitt, røntgentimen min ble avlyst pga streik, men jeg har fått ordnet det slik at jeg kan ta den på mitt lokalsykehus.

Blodet er det ingen som helt kan gi noen forklaring på, jeg var den eneste pasienten på denne avd som hadde det, he he tenkte at dette er en sak for House med en gang jeg :o)

Nyrene mine er i tipp topp stand, og det er bra. :o)

Flott at nyrene er i god form! :)

Vi får ringe House og be ham om en konsultasjon. Men det er nok ikke lett å få ham til å ta saken. ;)

Skrevet

Vi får ringe House og be ham om en konsultasjon. Men det er nok ikke lett å få ham til å ta saken. ;)

Jeg kan godt ta saken hans. Vil du høre hva jeg bruker å gjøre med den?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ett par ess i ermet som kan få han til og ta saken.

For en ting skal jeg ha, når jeg først blir syk, får jeg bare slike ting som er vanskelig og sette diagnose på, og vanskelig og behandle ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ett par ess i ermet som kan få han til og ta saken.

For en ting skal jeg ha, når jeg først blir syk, får jeg bare slike ting som er vanskelig og sette diagnose på, og vanskelig og behandle ;o)

Bra! :)

Si fra når han er på vei, da. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan godt ta saken hans. Vil du høre hva jeg bruker å gjøre med den?

Hvilken sak, motorsykkelen? :)

Gjest Shira12
Skrevet

Bra! :)

Si fra når han er på vei, da. ;)

Hi hi, det skal jeg gjøre. Men du har vel ikke tilfeldigvis nummeret hans? Fant det ikke i telefonkatalogen ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hi hi, det skal jeg gjøre. Men du har vel ikke tilfeldigvis nummeret hans? Fant det ikke i telefonkatalogen ;o)

Jeg har det jo selvfølgelig lagret på mobilen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...