Gå til innhold

Influensaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha, så det er noe som går dette. Jeg har slitt med hodepine noen dager og magen er i ulage,og litt trykk i ørene. Er forferdelig frossen men ikke feber, så jobben har jeg heldigvis klart.

Stakkars lille gullet ditt da, håper det går over fort. God bedring!

Ja, det høres ut som det samme vi har, ja. Søsteren min ligger nå med nesten 40 i feber, men ellers samme symptomer som oss (bare i sterkere grad).

Lillemor er i grunnen i ganske god form nå, i motsetning til slik hun var søndag/mandag. Faktisk spiser hun ganske bra også, men idag merka jeg noen små blemmer på tunga hennes... så det er litt vondt å spise pga disse. Vet ikke helt hva disse blemmene betyr (tre-fire små), men..

Skrevet

Ja, det var jo litt rart.. Bihulebetennelse? Mannen min blir da "tett i hodet", men sjelden forkjøla i tillegg...

Nei, jeg har ikke det heller. Bare sliten og litt forkjøla, litt vondt i halsen, litt hosting, litt vondt i kroppen. Alt er bare litt men tilsammen så føler jeg meg skikkelig dårlig.

Men tror jeg har bestemt meg for at det ikke er influensa selv om det irriterer meg at det varer lenge. Er så vidt jeg orker å lage mat så jeg har nesten ikke spist i det siste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...