Gå til innhold

Arbeidsledig

Anbefalte innlegg

Gjest nyjobb!
Skrevet

Hei,

innrømmer at jeg er litt grønn på sånne ting.. Men jeg er akkurat ferdig med å studere, og vært vedlig heldig å få den perfekte jobb for meg! Men det er bare 12 mnd-kontrakt.

Håper selvsagt at det kan bli mer, og tror ikke jeg uansett skal ha store problemer med å finne noe annet. Men - dersom jeg står uten jobb om 12 mnd, hvordan er det da med arbeidsledighetsstrygd? Får jeg det fra dag én? Hvor mange prosent av full lønn vil det være?

Jeg har tenkt å kjøpe leilighet nå, og da er det kjekt å vite slike ting!

På forhånd takk!

Gjest lovemyjob
Skrevet

Meld deg arbeidsledig 2mnd før kontrakten går ut, da mener jeg du får fra første dag. Helt sikkert svar får du ved å kontakte NAV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...