Caloni Makaroni Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det skjedde en feil da jeg forsøkte å fylle opp en mobilringekonto med 50 kroner, og pengene kom ikke inn på konto. Jeg skrev mail til kundeservice, og fikk raskt mail tilbake med beklagelse av at det har skjedd en feil, og at de trenger de 12 første sifferne på mitt kredittkort (som jeg betalte med) for å finne transaksjonen og ordne med betalingen. Jeg blir litt skeptisk. Er det virkelig nødvendig? Kredittkortet har 16 siffer, og da er det jo bare 4 av dem som mangler. Mobilselskapet er vel "trygt", det er et vanlig norsk, et av de nyere, tror jeg. Man hører jo om folk som oppgir hele kredittnummeret sitt til pizzabudet over telefon, og ler seg skakk i hjel over at folk kan være så dumme. Men hva med dette? Høres det ok ut? 0 Siter
Gjest hvilket selskap? Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvilket mobilselskap gjelder dette? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Hvilket mobilselskap gjelder dette? noextras.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.