Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes navnet høres mer ut som en flight, enn en mobil:-)

Skrevet

Hvis du setter kamera kvaliteten veldig høyt,så vil jeg ikke anbefale denne telefonen. men SE 800i ;)

Skrevet

Løp og kjøp!!!

:-))))

Eller: velg "min" telefon: SE k800i.Kjempefin!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Selvfølgelig kjøper du den, den er jo griselekker! På den annen side, en telefon som absolutt ikke er lekker, men som er minst to klasser bedre er K800i. Men er du ikke så nøye på at telefonen skal ha det beste på kamerafronten, så er K610i et bra valg.

Skrevet

Selvfølgelig kjøper du den, den er jo griselekker! På den annen side, en telefon som absolutt ikke er lekker, men som er minst to klasser bedre er K800i. Men er du ikke så nøye på at telefonen skal ha det beste på kamerafronten, så er K610i et bra valg.

Jeg er ikke så hysterisk opptatt av kameraet, det kan ikke måle seg med digitalkameraet uansett. :o) Men jeg er veldig nysgjerrig på mp3-spilleren da...

Og gryn har jeg egentlig...

Skrevet

Jeg er ikke så hysterisk opptatt av kameraet, det kan ikke måle seg med digitalkameraet uansett. :o) Men jeg er veldig nysgjerrig på mp3-spilleren da...

Hvis du er mer opptatt av mp3-spilleren enn kameraet, og k610i har samme mp3-spiller som k800i, hadde jeg mye heller gått for SE W810. Forskjellen i lydkvaliteten på W810 og K800 er veldig merkbar, selv for utrente lydører som mine.

Men siden den er "lekker", så er kanskje utseendet viktigst? Med mindre du tenkte at den er lekker både på inn- og utsiden, da :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skal du ha en med grei mp3-spiller velger du en w-telefon fra SE, W810i f.eks. Selv har jeg W710i (som er en klapptelefon) og jeg er kjempefornøyd med den. Forskjellen på en k og en w-telefon når det gjelder MP3 er vel stort sett om de har dedikerte knapper til avspilling av musikk eller ikke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Synes navnet høres mer ut som en flight, enn en mobil:-)

Alle telefonene til SE er en flight - rett inn i himmelen. :-)

Skrevet

Henger meg på det de andre sier om kamerakvaliteten, har testet broren min sin vs min, som er 810i.

610i kommer ikke med handsfree (du må ha en sånn med overgang, så kan du bruke vanlig headsett som du kobler i overgangen), og den koster 450 kr i Telebutikken. I tillegg så er det ikke stor minnebrikke som følger med, så det må du også ta høyde for å kjøpe ekstra :)

Skrevet

Skal du ha en med grei mp3-spiller velger du en w-telefon fra SE, W810i f.eks. Selv har jeg W710i (som er en klapptelefon) og jeg er kjempefornøyd med den. Forskjellen på en k og en w-telefon når det gjelder MP3 er vel stort sett om de har dedikerte knapper til avspilling av musikk eller ikke.

Klapptelefon vil jeg ikke ha, den kommer jeg til å ødelegge med en gang så klønete som jeg er. :o)

800'en var svinedyr og 810 var ikke så lekker som 610i. :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Klapptelefon vil jeg ikke ha, den kommer jeg til å ødelegge med en gang så klønete som jeg er. :o)

800'en var svinedyr og 810 var ikke så lekker som 610i. :o)

"800'en var svinedyr og 810 var ikke så lekker som 610i. :o)"

K800i er jo alt annet enn lekker, da er W810 mye finere syns jeg. Men av de tre så er jo helt klart K610i den griselekre. :-)

Min klapptelefon er forresten skikkelig solid. Hadde en Nokia klapptelefon som holdt en uke. Men når sant skal sies så er det neppe noen telefon som tåler å bli rygga på...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Henger meg på det de andre sier om kamerakvaliteten, har testet broren min sin vs min, som er 810i.

610i kommer ikke med handsfree (du må ha en sånn med overgang, så kan du bruke vanlig headsett som du kobler i overgangen), og den koster 450 kr i Telebutikken. I tillegg så er det ikke stor minnebrikke som følger med, så det må du også ta høyde for å kjøpe ekstra :)

Tilbehør kjøper man på nett. Nemlig! :-)

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=165398

Skrevet

"800'en var svinedyr og 810 var ikke så lekker som 610i. :o)"

K800i er jo alt annet enn lekker, da er W810 mye finere syns jeg. Men av de tre så er jo helt klart K610i den griselekre. :-)

Min klapptelefon er forresten skikkelig solid. Hadde en Nokia klapptelefon som holdt en uke. Men når sant skal sies så er det neppe noen telefon som tåler å bli rygga på...

*Humrer* Min kjære bare blåste av meg og mente at den Nokiaen jeg kjøpte i fjor sommer holder i flere år ennå! *Snøft* Så jeg lurer på om jeg skal begynne å bli veldig "uforsiktig" med den gitt... "Du bruker den da bare til tekstmeldinger alikevel og mp3-spiller har du jo fra før!" sier han. Mannfolk! Hva skjønner vel de?!

Har lyyyst på den røde!!!!

Gjest Flystripa
Skrevet

Kjøp deg en sånn en med god samvittighet! Det har du nemlig fortjent!

Skrevet

Kjøp deg en sånn en med god samvittighet! Det har du nemlig fortjent!

Ja, sant jeg har det!? :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

*Humrer* Min kjære bare blåste av meg og mente at den Nokiaen jeg kjøpte i fjor sommer holder i flere år ennå! *Snøft* Så jeg lurer på om jeg skal begynne å bli veldig "uforsiktig" med den gitt... "Du bruker den da bare til tekstmeldinger alikevel og mp3-spiller har du jo fra før!" sier han. Mannfolk! Hva skjønner vel de?!

Har lyyyst på den røde!!!!

Pøsj, ikke hør på han! :-)

Jeg har også MP3-spiller, og den har havna nedi en skuff. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har reist med buss f.eks og hørt på MP3, og så har noen prøvd å ringe meg uten at jeg har hørt det. Nå dempes lyden på musikken og jeg kan bare trykke på en enkel knapp for å svare. Dessuten har telefonen _mye_ bedre batterikapasitet enn MP3-spilleren, og jeg har vel en spiller som egentlig har bra batterikapasitet.

Uhell _kan_ skje, og mobil er forbruksvare. :-)

Og som sagt, den der du sikler på er bare rålekker!

Skrevet

Pøsj, ikke hør på han! :-)

Jeg har også MP3-spiller, og den har havna nedi en skuff. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har reist med buss f.eks og hørt på MP3, og så har noen prøvd å ringe meg uten at jeg har hørt det. Nå dempes lyden på musikken og jeg kan bare trykke på en enkel knapp for å svare. Dessuten har telefonen _mye_ bedre batterikapasitet enn MP3-spilleren, og jeg har vel en spiller som egentlig har bra batterikapasitet.

Uhell _kan_ skje, og mobil er forbruksvare. :-)

Og som sagt, den der du sikler på er bare rålekker!

DOL er et fantastisk sted når man trenger litt støtte gitt! :o) Takk og takk!

Batterikapasiteten på mp3'n min kan jeg overhode ikke klage på da det er en Sony og den har _suveren_ batterilevetid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...