Gjest avslått Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvis man sender sms til en tlf som er avslått en lenger periode , opptil ett par uker , vil den sms en sender til denne tlf da komme frem? 0 Siter
pia3 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 ja Det avhenger vel av innstillingene på telefonen. Jeg sender ofte beskjeder med kort "gyldighet" og har derfor valgt at telefonen min bare skal forsøke å levere i en time. Dette fordi beskjeder som "klar for en kaffe om fem minutter" ikke akkurat er så viktige etter to uker...Så det avhenger av dine/avsenders innstillinger... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Dersom din telefon er innstilt slik at den fortsetter å sende helt til meldingen mottas så ja. 0 Siter
pampen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kommer ann på telefonen. På min kommer de ikke frem dersom den er avslått i flere uker. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg trodde de ble liggende en ukes tid på "sentralen" før de ble droppet, men det høres ut her som det er litt forskjell på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.