Gå til innhold

Kommer sms frem?

Anbefalte innlegg

Gjest avslått
Skrevet

Hvis man sender sms til en tlf som er avslått en lenger periode , opptil ett par uker , vil den sms en sender til denne tlf da komme frem?

Skrevet

ja

Det avhenger vel av innstillingene på telefonen. Jeg sender ofte beskjeder med kort "gyldighet" og har derfor valgt at telefonen min bare skal forsøke å levere i en time. Dette fordi beskjeder som "klar for en kaffe om fem minutter" ikke akkurat er så viktige etter to uker...Så det avhenger av dine/avsenders innstillinger...

Skrevet

Dersom din telefon er innstilt slik at den fortsetter å sende helt til meldingen mottas så ja.

Skrevet

Kommer ann på telefonen. På min kommer de ikke frem dersom den er avslått i flere uker.

Skrevet

Jeg trodde de ble liggende en ukes tid på "sentralen" før de ble droppet, men det høres ut her som det er litt forskjell på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...