Gå til innhold

Til alle dolere. Sjekk denne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tacomix

Jeg skulle til å spørre igår, har ikke fulgt med på meldinger ;-)

Det skjønner jeg veldig godt at du ikke har har fulgt med på meldinger. Det pleier ikke jeg heller å gjøre må jeg innrømme;)! Men bytta altså nick i forje uke, godt å hete noe annet:)!

Gjest Tacomix

Har du vært på intervju? Hvilket hotell valgte du?

Nei, jeg har ikke vært på intervju enda, skal det om ikke så lenge, men ikke til uka heller. Skal på det snart! Jeg fant ut at jeg kan ligge over i kr.sand en annen gang. Jeg har bestemt meg for å besøke noen familiemedlemmer istedenfor, så da blir det ikke hotell denne gangen. Men jeg vet hvilke jeg ville ha vært på uansett. Men tror jeg tar hotell tur dit annen gang om jeg kommer videre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...