Gå til innhold

Hva kan jeg servere?

Gjest Ikke husmor akuratt nei :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg feirer bursdagen min i morgen, ikke et rundt tall eller noe. Hadde egentlig ikke lyst til å feire men venninnene de stiller opp uansett hva jeg sier- så feiring blir det....

Vi blir kun et par venninner og et par fra jobben min. Vi kommer til å drikke enorme mengder med alkohol for så å gå på byn,,,

Bør jeg servere noe siden jeg er over 20 og nærmer meg 30?

Hva da f.eks?

Noen som har noen tips- må være lettlagt og raskt.... Pokker detter er ikke min sterke siden nei :o

Takknemlig om noen kan hjelpe...

Skrevet

Og MÅ jeg servere noe i det heletatt???

Er det skikkelig ille å la vær liksom? hehe

Gjest noe enkelt
Skrevet

Og MÅ jeg servere noe i det heletatt???

Er det skikkelig ille å la vær liksom? hehe

Nachos med dip og rømme. Ta nachos i en stor langpanne. Hell godt i formen! Ta over tacokjøttdeig og ost. Ha i ovnen en liten stund. Ha til baguetter, rømme, salza, salat, oliven.

Eller ost og kjeks.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Potetgull og peanøtter?

Har iallfall ikke hatt noe mer avansert servering i mine bursdagsselskaper etter fylte 20. :)

Skrevet

Et fat med ost og kjeks er vel alltid populært. Pynt med divers frukt og grønt.

Kanskje et fat med oppskårede grønnsaker med en dip til. De posene med dip til å blande med rømme er ok. Godt å sitte å knaske på, bruk f.eks. gulrøtter, kålrot, stangselleri, blomkål, etc.

Vil du ha litt mere "mat" er jo f.eks. pizzahorn greit, men litt jobb, kan lages på forhånd og bare varmes opp.

En salatbolle med rundstykker til også ok.

Ha det hyggelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...