Gå til innhold

Hva er du glad for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye å være glad for.

Her er noe av det:

Jeg har hatt en fin oppvekst, og har et godt forhold til alle i min familie.

Jeg er lykkelig gift med en alle tiders kar.

Vi har to flotte barn :-)

Jeg har et godt forhold til mine svigerforeldre.

Vi har en grei økonomi, og klarer oss bra.

Vi har et hus vi trives i, i et trivelig nabolag.

Jeg har mange gode venner.

Jeg trives godt på jobben. Har et variert arbeid, en grei sjef, og greie kollegaer.

Når jeg nå fikk meg en kraftig forkjølelse, så fikk jeg litt dårlig samvittighet for å være vekke så lenge fra jobb. Min sjef sa da at jeg måtte bare holde meg hjemme, og ikke komme på jobb å smitte de andre. Og så er vi inne i en rolig periode nå, så da var det ikke noe å stresse etter.

Jeg er så heldig at alle de viktigste tingene i livet fungerer bra, og at mine problemer egentlig bare blir bagateller i forhold.

Alt kan ikke være perfekt, for vi må jo ha noe å jobbe med, ikke sant?

Jeg har ikke alltid hatt det så lett heller, men har taklet nederlagene ganske greit synes jeg.

F.eks da jeg drev å søkte på jobber, var på intervjuer, og fikk avslag, ble jeg ganske lei. Men jeg tenkte at det var kanskje ikke meningen at jeg skulle ha den jobben. Og da jeg endelig fikk den jobben jeg ønsket meg, så var jeg glad for at jeg ikke jobbet på noen av de andre stedene jeg hadde søkt.

Og jeg slet lenge med kjærlighetslivet, og har vært gjennom noen kjærlighetssorger. Da prøvde jeg å tenke, at han var ikke den riktige for meg allikevel. Jeg har noe bedre i vente. Og i dag er jeg veldig glad jeg ikke er sammen med noen av mine ekser. Nå vet jeg at jeg har funnet den rette for meg :-)

Hva er du glad for i dag?

Skrevet

Jeg er glad for:

- At jeg har de foreldrene og den familien jeg har. Etter tidligere alvorlig sykdom, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde vært her i dag om det ikke hadde vært for dem.

- At jeg har en samboer som er trygg, snill og god.

- At jeg har den jobben jeg alltid har drømt om og at jeg mestrer den.

- At vi har økonomi til å kunne unne oss det vi har lyst på.

- At jeg har noen få, men veldig gode, venner.

- At vi nylig har bestilt ferietur til sommeren, og at vi dermed skal tilbake til paradis på jord.

- At jeg er så ung at jeg enda har mye, mye godt i vente. Vårt første hus, barn osv.

- At jeg har det livet jeg har. :-)

Gjest ikke signatur da
Skrevet

Jeg er glad for at vi har friske barn.

Jeg ønsker meg egen bolig en dag, men det må jeg se langt etter med de boligprisene......

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg er aller mest glad for at jeg har to flotte barn.

Jeg er glad for at legen min har tatt meg på alvor så jeg får komme til spesialist,får ta tak i vanskelige ting i livet og kansje en dag få det bra/bedre med meg selv.

Jeg er også glad for at jeg har venner og familie.

+ mye annet:)

Skrevet

Snill og god mann.

3 flotte barn.

God helse.

Solid økonomi.

Gode familieforhold på begge sider.

Trygge boforhold.

God skole og barnehage.

Gode venner.

Gjest Princess Peach
Skrevet

At det er FREDAG og jeg endelig har noen dager fri etter å ha jobbet åtte dager i strekk!

Skrevet

Jeg er alltid mest glad og takknemlig for barna mine, to friske, glade barn som klarer seg bra!

Jeg er også glad for en snill mann, god helse, hyggelige kollegaer, sikker jobb, at vi har god kontakt med hele slekten og er også glad for god økonomi!

Og så er jeg litt glad for at det er fredag i dag!

mvh

Skrevet

--Mest av alt glad for hver dag som går og alle i familien er friske (setter umåtelig stor pris på det når man har mistet et barn og vet hvor kort avstand det er mellom liv og død.

--Setter kjempestor pris på barna mine, vår gode kontakt alt fra en fortrolig samtale, god omsorg for hverandre og til en god klem .Nå også barnebarnet på 1 år og et nytt som er ventet til sommeren. Barnebarn gjør livet mye rikere.

--En snill mann (selv om han er litt enspora på idrett:-) og god økonomi.

--Sommerhalvåret på campingen med utsikt til båt og bryggeliv, jogge og gåturer der.

--Turer på langrennski til fjells i vinter og påskeferie.

--Et par fjellturer i løpet av sommeren, gir virkelig ro for kropp og sjel.

--Hyggekvelder med familien, god middag og rødvin med hyggelige samtaler.

--Hverdagskveld i sofakroken med strikketøyet og litt TV-titting.

--Noen skogsturer pr. uke året rundt, enten raske gåturer, joggeturer eller på langrennskia.

--At ungene mine har skikka seg bra.

--Å ha mine gamle foreldre i livet og at de er friske og rørlige, sosiale og at de er familiens grunnmur!

--At jeg har mange gode venninner som jeg går turer med, går ut og spiser med og har hjemmekvelder med.

--At jeg har en liten jobb hvor jeg stortrives og blir så godt tatt vare på og satt stor pris på.

--Setter også stor pris på dager hvor formen er ganske bra siden jeg sliter med kronisk sykdom, men gjør det beste ut av dårlige perioder og nyter de gode, kunne vært verre......

-- All god kontakt med god brevvenninne gjennom 44 år....ja, vi har blitt sterkt knyttet til hverandre og samles med familiene våre.

--Godt naboskap hvor jeg bor, også på campingen, sånn passe kontakt uten å løpe dørene ned hos hverandre.

--En lang og god svømmetur i sjøen om sommeren og i hall om vinteren, deilig mosjon med avsluttende badstu.

Ble visst mye dette her, men jeg er veldig, veldig glad i livet jeg da!!

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Jeg er glad for sønnen min kommer hjem på perm om noen timer =)

Han blir et godt lyspunkt i helga!

Den andre er til sjøs...så det blir noen gode telefonsamtaler med han=)

Jeg er så kjempeglad i mine to sønner...De gjør meg så godt både når vi er sammen og når jeg tenker på dem=)

Gjest Glad for mange ting
Skrevet

Det er mye jeg er glad for. Først og fremst at unger og sambis ikke lider av noen alvorlige sykdommer, og at vi er en god gammeldags kjernefamilie (ikke perfekte for det).

Og veldig glad for bl.a. dette;

Det finnes ingen ekser jeg må tenke på.

Vi har kun felles barn (det er kjempeviktig for meg at de har samme far, og like viktig for han at barna hans har samme mor.)

At sambis er ingen IQ-brems.

At vi bor i et av verdens rikeste land

At vi bor i et strøk med lite kriminalitet, bråk og statusjag.

At det er masse frisk luft her.

At jeg vant i lotto en gang, men allikevel lever nøkternt.

Har mobil og andre moderne hjelpemidler (tenker med gru på gamle dager)

Masse annet jeg er glad for også, mange små hverdagsting for min del.

Skrevet

Glad for at jeg har en seng med dyne og puter og pledd, tv, en dør jeg kan låse og gardiner jeg kan trekke for! =-|

Skrevet

Jeg er glad for at det går bedre med helsa mi så jeg antakeligvis kan begynne på skolen til høsten, jeg er glad for alle vennene mine, jeg er glad for nevøen min som er den fineste gutten i verden, jeg er glad for at jeg trives med å bo og leve alene, jeg er glad for at jeg har en koselig leilighet som jeg trives i, jeg er glad for at jeg har en så fantastisk fin mamma som jeg har, jeg er glad for søsknene mine (stort sett), jeg er glad for at jeg vet jeg får penger igjen på skatten til sommeren, jeg er glad for at hunden min er i kjempefin form til tross for at hun er gammel og blind, jeg er glad for at ryggen min er bedre så jeg kan gå tur med henne så ofte jeg vil, jeg er glad for at det endelig er blitt ordentlig vinter her!

Det var det jeg kom på sånn i farta :)

Skrevet

Glad for at jeg er frisk, at jeg bor i Norge, at jeg bor en plass det er VÆR og ikke bare pissregn eller overskyet, at jeg får holde på med ting jeg liker, at jeg har hode til å ta meg gjennom høyerer utdanning, at jeg har folk som er glad i meg, at jeg har katta mi.

hidi, the scorpion
Skrevet

Friske, sunne barn som oppfører seg flott, men samtidig kan være skikkelig tenåringer....

At jeg har tak over hodet og mat på bordet.

Og at jeg tror på et liv etter døden....

Skrevet

At jeg har et bra hjem og ok økonomi

At jeg har friske, fine barn

At jeg har en snill og omtenksom kjæreste

At det er fredag i dag, for jeg trenger virkelig helg.

Men egentlig er jeg sur i dag. ;)

Skrevet

Skulle gjerne svart, men det ville jo alldeles ødelegge det gretne humøret mitt i dag.. ;-)

Skrevet

Jeg er glad for at jeg så frisk som jeg kan være, at jeg har mitt eget sted å bo, en jobb jeg liker, gode kollegaer, gode venner, familie som er tilstede for hverandre, suuuper kjæreste!

Jeg BLIR glad når jeg kan danse, drikke et deilig glass rødvin, spise god mat, se en bra film, ligge godt inntil - i armkroken - til mannen i mitt liv, reise, svømme, jogge, gå tur.... sikkert masse, masse mer :-))

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har verdens beste samboer. :-)

Og for at jeg sitter varm og god i sofaen akkurat nå med fyr på peisen.

Glad fordi jeg har en god god hund som er snill og myk og glad.

Glad for at jeg har ei flott, selvstendig og nydelig god datter.

For at jeg bor på en bra plass og i et fint hus, og at vi pusser opp med glede og ikke med stress.

Glad for at jeg liker meg på jobben og har bra arbeidsmiljø.

Glad når jeg tenker på våren og sommeren som kommer, når det kan bli mc-turer igjen.

Fordi det er helg og fri og vi skal ut imorgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...