Gå til innhold

Hva er du glad for?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er glad for at jeg er frisk og rask, at jeg har søte og hyggelige venner, at jeg har en koselig liten leilighet med to skjønne kattepuser i, at jeg har utrolig snill familie, at jeg har mat og sånt jeg trenger, og at jeg har mange fine ting, blandt annet masse som jeg fikk i julepresanger..:-)

Ellers er det fint å bo på løkka, og jeg er glad for å kunne reise såpass mye til USA og besøke bror.

Ellers er jeg også glad for at alt mere eller mindre fungerer, på et vis. At jeg ikke har (noe annet enn penger og økonomi:-I) å være skikkelig bekymra, lei meg eller sur for.

:-)

Skrevet

Jeg trenger stort sett ikke å være glad for noe spesielt, det er bare en følelse jeg har inni meg, og som jeg er født med :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...