Gjest wonderinggirl Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 når jeg spiller playlisten min i win amp, pleier den å spille en og en sang nedover listen. Men i dag begynte den plutselig å hoppe til helt andre steder i spillelisten... ganske vlkårlig virker det som... Noen som har en ide om hva som skjer? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kanskje du har trykket på "random"-knappen? Da spiller den sangene i tilfeldig rekkefølge. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kanskje du har trykket på "random"-knappen? Da spiller den sangene i tilfeldig rekkefølge. Er det "randomize list" du mener? Jeg har sortert dem alfabetisk, og allikavel hopper det opp og ned på spillelisten. Eller er det en annen random knapp? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er det "randomize list" du mener? Jeg har sortert dem alfabetisk, og allikavel hopper det opp og ned på spillelisten. Eller er det en annen random knapp? Det skal være en knapp som man kan slå av og på slik at den hopper tilfeldig rundt på listen. Jeg husker ikke hvor den ligger, for jeg bruker ikke winamp på denne dataen. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Da står nok "shuffle" på. Det betyr at den spiller av playlista i vilkårlig rekkefølge. Til høyre i selve spilleren (ikke i playlistvinduet) har du to knapper. Den ene er en ring med en pil i, det er repeat, da spilles lista om og om igjen. Under den er det en knapp det står 123 på, det er shuffleknappen. Trykk en gang for å slå den funksjonen av 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.