Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Glefsen var bare tull, men jeg beklager hvis det ikke kom tydelig nok fram ) Det er nemlig nettopp det du skriver som ikke funker, får beskjed om å endre til pålogget for å kunne sende beskjeder. Men da blokkerer jeg heller den jeg ikke vil prate med akkurat da. :-) Jeg testet det akkurat mot amber, og det funket som bare det. Er det versjon 8.0 du har? Jeg er enig i at blokkeringen er en bedre metode, men den andre burde du få til å funke også. Hvilken msnadresse har du? Er det den samme som du sendte meg mail på? I så fall kan jeg prøve å legge deg til min msn og se om det funker mot din msn. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg testet det akkurat mot amber, og det funket som bare det. Er det versjon 8.0 du har? Jeg er enig i at blokkeringen er en bedre metode, men den andre burde du få til å funke også. Hvilken msnadresse har du? Er det den samme som du sendte meg mail på? I så fall kan jeg prøve å legge deg til min msn og se om det funker mot din msn. 8.0 ja. Men det er en annen adresse enn den du har. Kanskje det har en sammenheng med at samboer, som er den jeg pleier å ville taste med, har en mye eldre versjon? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 8.0 ja. Men det er en annen adresse enn den du har. Kanskje det har en sammenheng med at samboer, som er den jeg pleier å ville taste med, har en mye eldre versjon? Det kan godt være at den andre også må ha en ny versjon. Jeg har ingen på lista mi som jeg vet har en eldre versjon, så det får jeg ikke testet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det kan godt være at den andre også må ha en ny versjon. Jeg har ingen på lista mi som jeg vet har en eldre versjon, så det får jeg ikke testet. OK, da blir det blokkering av masekråka. Funker som rakkern. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det kan godt være at den andre også må ha en ny versjon. Jeg har ingen på lista mi som jeg vet har en eldre versjon, så det får jeg ikke testet. Om du er interesert nok, så kan du sende meg msnadressen din, så du kan få testet mot en med 8.0 versjon. Men nå må jeg stikke og handle, så jeg får ikke lagt deg til før senere i kveld. Eller bare be sambo' om å oppgradere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.