Gå til innhold

Windows live messenger - Må alle se at jeg er pålogget?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Glefsen var bare tull, men jeg beklager hvis det ikke kom tydelig nok fram :o)

Det er nemlig nettopp det du skriver som ikke funker, får beskjed om å endre til pålogget for å kunne sende beskjeder.

Men da blokkerer jeg heller den jeg ikke vil prate med akkurat da. :-)

Jeg testet det akkurat mot amber, og det funket som bare det.

Er det versjon 8.0 du har?

Jeg er enig i at blokkeringen er en bedre metode, men den andre burde du få til å funke også.

Hvilken msnadresse har du? Er det den samme som du sendte meg mail på? I så fall kan jeg prøve å legge deg til min msn og se om det funker mot din msn.

Skrevet

Jeg testet det akkurat mot amber, og det funket som bare det.

Er det versjon 8.0 du har?

Jeg er enig i at blokkeringen er en bedre metode, men den andre burde du få til å funke også.

Hvilken msnadresse har du? Er det den samme som du sendte meg mail på? I så fall kan jeg prøve å legge deg til min msn og se om det funker mot din msn.

8.0 ja.

Men det er en annen adresse enn den du har. Kanskje det har en sammenheng med at samboer, som er den jeg pleier å ville taste med, har en mye eldre versjon?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

8.0 ja.

Men det er en annen adresse enn den du har. Kanskje det har en sammenheng med at samboer, som er den jeg pleier å ville taste med, har en mye eldre versjon?

Det kan godt være at den andre også må ha en ny versjon. Jeg har ingen på lista mi som jeg vet har en eldre versjon, så det får jeg ikke testet.

Skrevet

Det kan godt være at den andre også må ha en ny versjon. Jeg har ingen på lista mi som jeg vet har en eldre versjon, så det får jeg ikke testet.

OK, da blir det blokkering av masekråka. Funker som rakkern. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Om du er interesert nok, så kan du sende meg msnadressen din, så du kan få testet mot en med 8.0 versjon.

Men nå må jeg stikke og handle, så jeg får ikke lagt deg til før senere i kveld.

Eller bare be sambo' om å oppgradere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...