Gå til innhold

Frisør!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke lenge til jeg endelig skal til frisøren igjen. Tenkte endelig å få bort mine floker. Har veldig tykt hår så trenger å klippe det jevnlig, men nå har jeg endelig råd til det igjen!

Men hvor mye koster det egentlig i gjennomsnitt å klippe seg? Hvor mye må du ut med?

Skrevet

Jeg klipte meg på Nikita for to uker siden. Måtte ut med den nette sum av 675 kroner.

Skrevet

Jeg betale 590 kr for klipp sist + 800 kr for striping fordi jeg har så tjukt hår. Neste gang går jeg til naboen som tar 200 som også er frisør.

Skrevet

Jeg klipte meg på Nikita for to uker siden. Måtte ut med den nette sum av 675 kroner.

Oj, så da var det billigere på Alex.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg betale 590 kr for klipp sist + 800 kr for striping fordi jeg har så tjukt hår. Neste gang går jeg til naboen som tar 200 som også er frisør.

Oki, da vet jeg det. Greit å vite før jeg får et sjokk av prisen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Oki. Tenkte jeg skulle prøve nikita denne gangen jeg. Se hva som er best. Må prøve noe nytt siden jeg har kommet på et nytt sted:P

Skrevet

Hei. Jeg betaler ca 400kr for klipp. Striping kort hår/halvlangt er ca 600kr. Jeg tror småbyer/steder er endel billigere på tjenestene. Merker forskjell på lillesand og kristiansand/sørlandssenteret med to tre hundre kr.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei. Jeg betaler ca 400kr for klipp. Striping kort hår/halvlangt er ca 600kr. Jeg tror småbyer/steder er endel billigere på tjenestene. Merker forskjell på lillesand og kristiansand/sørlandssenteret med to tre hundre kr.

Lurer på hvor mye det koster her i stavanger. Der jeg kommer fra koster det 300. Det er en liten by. Så jeg lurer på hvor mye jeg må ut med til uka. Kanskje jeg skulle stipa det i zebra farger? HEHE. jeg er i så godt humør nå. Det er helg:)

Skrevet

Lurer på hvor mye det koster her i stavanger. Der jeg kommer fra koster det 300. Det er en liten by. Så jeg lurer på hvor mye jeg må ut med til uka. Kanskje jeg skulle stipa det i zebra farger? HEHE. jeg er i så godt humør nå. Det er helg:)

Ja takk og lov for helg!! Jeg gleder meg til å se at klokka ikke er halv syv når jeg våkner i morgen :)

Sebra striper hadde gjort seg, spesielt med tanke for fremtiden hehe

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja takk og lov for helg!! Jeg gleder meg til å se at klokka ikke er halv syv når jeg våkner i morgen :)

Sebra striper hadde gjort seg, spesielt med tanke for fremtiden hehe

Ja, hadde nok gått rett inn i framtiden da:). Så jeg tenker hvorfor ikke. Da kjenner du meg sikkert fortere igjen også:P!

Skrevet

Jeg klippet og farget håret på frisørhuset i Stavanger for en stund siden. Det kostet 2250 kr! Betalte cirka 1500 på Modern Design. Altfor dyrt!!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg klippet og farget håret på frisørhuset i Stavanger for en stund siden. Det kostet 2250 kr! Betalte cirka 1500 på Modern Design. Altfor dyrt!!

Det var virkelig dyrt. Håper ikke at jeg får slike sjokk priser når jeg skal klippe meg! Men jeg må jo regne med litt høyere pris enn jeg pleier!

Gjest Tacomix
Skrevet

470,- betaler jeg hos min faste frisør.

Hvor bor du så?

Gjest Tacomix
Skrevet

Trondheim.

Oki, håper det er "normal" pris bare for det jeg skal. Men fin blir jeg hvertfall. Slipper jeg så mye strev hver morgen!

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var da en ublu pris...!

Hjelpe og trøste.

Skrevet

250 kr hos utlendigene i Kongsgata. Amber (tror jeg) er fornøyde med de..

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169828937' post='3495709]

250 kr hos utlendigene i Kongsgata. Amber (tror jeg) er fornøyde med de..

Oki, så det er der amber klipper seg. Hvis hun ikke ser denne tråden skal jeg spørre henne! Nå skal jeg teste en frisør i stavanger for første gang!

Skrevet

Oki, da vet jeg det. Greit å vite før jeg får et sjokk av prisen.

Jeg regnet med å få sjokk og likevel fikk jeg det ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...