Gå til innhold

Frisør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, så det er der amber klipper seg. Hvis hun ikke ser denne tråden skal jeg spørre henne! Nå skal jeg teste en frisør i stavanger for første gang!

Stemmer at de er flinke, og billige.

Har bare vært der en gang da...jeg går så sjelden til frisøren.

Men hvis du vil ha noen som er flinke _og_ billige, ville jeg gått dit ja. :-)

Skrevet

Det var da en ublu pris...!

Hjelpe og trøste.

Ja, jeg fikk mildt sagt sjokk. Burde kanskje skjønt det da de serverte meg "Voss" vann og sa at jeg kunne sitte foran peisen mens hårkuren virket. Fikk kaffe i stilige kopper og sjokolade i gullpapir. :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Stemmer at de er flinke, og billige.

Har bare vært der en gang da...jeg går så sjelden til frisøren.

Men hvis du vil ha noen som er flinke _og_ billige, ville jeg gått dit ja. :-)

Takk! Kanskje det blir å teste de! Jeg har så mange floker nå at jeg går lei! Orker aldri å fikse håret når det blir floke med engang, så nå blir det saksa til uke. Håper de som kjenner meg, kjenner meg igjen. hehe

Skrevet

Heia...

Skal du ha en spesiel sveis, eller skal du bare stusse?

Finnes helt sikkert noen utenlandske frisører der du er.

Eller ta ei runde rundt og spør hvor mye de skal ha for klippen. Drop in slonger tar mange ganger mer for en enkel klipp enn de du bestiller time hos, viss det da ikke er snakk om spesielle mote frisører. :-)

Jeg har min faste frisør. Betalte 250.- sist jeg klippet meg. 750.- i dag for to striping med to farger.

Lykke til.

Gjest Tacomix
Skrevet

Heia...

Skal du ha en spesiel sveis, eller skal du bare stusse?

Finnes helt sikkert noen utenlandske frisører der du er.

Eller ta ei runde rundt og spør hvor mye de skal ha for klippen. Drop in slonger tar mange ganger mer for en enkel klipp enn de du bestiller time hos, viss det da ikke er snakk om spesielle mote frisører. :-)

Jeg har min faste frisør. Betalte 250.- sist jeg klippet meg. 750.- i dag for to striping med to farger.

Lykke til.

Thanks;)! Jeg har før tenkt på å forandre min frysyre, men jeg er så usikker hvordan jeg vil gå over til.

Har nå bare tenkt å tynne ut mitt tykke hår og klippe 20-30 cm rett av. Det burde jo egentlig ikke bli så utrolig dyrt, men litt økning i pris bør jeg jo regne med enn fra der jeg har klipt meg før!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg fikk mildt sagt sjokk. Burde kanskje skjønt det da de serverte meg "Voss" vann og sa at jeg kunne sitte foran peisen mens hårkuren virket. Fikk kaffe i stilige kopper og sjokolade i gullpapir. :)

Jeg hadde uansett besvimt av en slik pris.... Regner med at du ikke er fast kunde der?

*lol*

Skrevet

Thanks;)! Jeg har før tenkt på å forandre min frysyre, men jeg er så usikker hvordan jeg vil gå over til.

Har nå bare tenkt å tynne ut mitt tykke hår og klippe 20-30 cm rett av. Det burde jo egentlig ikke bli så utrolig dyrt, men litt økning i pris bør jeg jo regne med enn fra der jeg har klipt meg før!

Hvor langt hår har du egentlig...? :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvor langt hår har du egentlig...? :-)

La meg se. Hvor langt hår har jeg egentlig.

*Tar fram målbånd og sjekker,hihi*

Jeg vet ikke helt hvor langt det er, men det går hvertfall litt nedover ryggen min.

Tenkt å klippe meg slik at det går litt over skuldrene mine. Godt å snart få styringa på sitt hår igjen!

Snart er det fram med saksa!

Skrevet

La meg se. Hvor langt hår har jeg egentlig.

*Tar fram målbånd og sjekker,hihi*

Jeg vet ikke helt hvor langt det er, men det går hvertfall litt nedover ryggen min.

Tenkt å klippe meg slik at det går litt over skuldrene mine. Godt å snart få styringa på sitt hår igjen!

Snart er det fram med saksa!

Okay :-)

Synes bare det virket uendelig mye å klippe av 20-30 cm ;o)

Helt klart veldig greit å begynne på "ny frisk" innimellom, ja!

Gjest Tacomix
Skrevet

Okay :-)

Synes bare det virket uendelig mye å klippe av 20-30 cm ;o)

Helt klart veldig greit å begynne på "ny frisk" innimellom, ja!

Nå har jeg vært hos frisøren. Så nå har jeg "kort" hår. Ingen kjenner vel meg igjen nå:P!

Ble nok 30 cm rett av, greier ikke helt å måle! Men godt med kort hår igjen nå, ikke så lenge til våren!

Det var du som snakka om Bonaqua før til meg om jeg husker riktig?

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja takk og lov for helg!! Jeg gleder meg til å se at klokka ikke er halv syv når jeg våkner i morgen :)

Sebra striper hadde gjort seg, spesielt med tanke for fremtiden hehe

Må nesten fortelle nå! Nå har jeg vært hos frisøren og det ble zebra striper på meg;) *lol*

Godt med forandring, nå føler jeg meg bedre også. Men nok syk idag også, men tror det er over til i morgen, håper hvertfall det!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg klipte meg på Nikita for to uker siden. Måtte ut med den nette sum av 675 kroner.

Hva gjorde du hos frisøren når du måtte betale 675 kr? Jeg har nettopp kommet hjem der. Ble ikke så dyrt for meg.

Godt med kort hår!

Gjest Flystripa
Skrevet

470,- betaler jeg hos min faste frisør.

Nikita?

Skrevet

Må nesten fortelle nå! Nå har jeg vært hos frisøren og det ble zebra striper på meg;) *lol*

Godt med forandring, nå føler jeg meg bedre også. Men nok syk idag også, men tror det er over til i morgen, håper hvertfall det!

Hva? :) *Du har håret i sorte og hvite striper?* Skulle gjerne hatt bilde, du er tøff!

Hjelper på formen å fiffe seg opp litt. Tror jeg også må til frisøren gitt :) Er bedre jeg også faktisk, for øyeblikket i alle fall :) Bra for deg!!

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva? :) *Du har håret i sorte og hvite striper?* Skulle gjerne hatt bilde, du er tøff!

Hjelper på formen å fiffe seg opp litt. Tror jeg også må til frisøren gitt :) Er bedre jeg også faktisk, for øyeblikket i alle fall :) Bra for deg!!

Ja, jeg har nå svarte og hvite stiper *lol*

Jeg sender over bilde med neste mail:P! Håper du liker bilde. Da kjenner du meg sikkert igjen da jeg skal til kr.sand:P!

Neida, har nok ikke slike striper. Da hadde nok alle snudd seg etter meg og lurt på hvordan jente jeg er for noe!

Men annerledes hår enn jeg hadde i går kan en trygt si at jeg har. Så vidt folk kjenner meg igjen:P!

Men det er bra du er bedre. Jeg er samme som før idag. Så jeg håper virkelig at jeg snart bli bra. Det gjør så sinnsykt vondt. Men feberen er hvertfall over. Men har fortsatt muskelsmerter. Så jeg ligger for det meste fortsatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...