Gå til innhold

Hvorfor er jeg sånn idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvordan _sånn_ ? :)

Jeg bare skrev denne for å være litt morsomn nå på fredag. Jeg er bare så glad for at det er helg, men jeg smiler fra øre til øre uten noen bedre grunn for at det er helg. Men kan jo ha noe med hva jeg skal i framtiden.

Gjest anonym akkurat nå.
Skrevet

Jeg bare skrev denne for å være litt morsomn nå på fredag. Jeg er bare så glad for at det er helg, men jeg smiler fra øre til øre uten noen bedre grunn for at det er helg. Men kan jo ha noe med hva jeg skal i framtiden.

Og nå vil du at vi skal spørre hva du skal i fremtiden, slik at dette blir en eviglang tråd.

Mjau.

Gjest Tacomix
Skrevet

Og nå vil du at vi skal spørre hva du skal i fremtiden, slik at dette blir en eviglang tråd.

Mjau.

hehe, nei. dette var noe til nicket jeg svarte på!

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvordan _sånn_ ? :)

Håper jeg får en mail fra deg snart! Det hadde vært så koslig. Kan tydligvis ikke gjøre/ si for mye her på dol før en blir "hengt" ut litt!

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169828831' post='3495702]

Gravid? ;p

Jeg tror det;)! Kribler i hele meg. Men skal vel ikke avsløre noe tror jeg! Jeg er så glad. Det er helg og det vil si at en kan gjøre det en vil! Jippi!

Skrevet

Jeg tror det;)! Kribler i hele meg. Men skal vel ikke avsløre noe tror jeg! Jeg er så glad. Det er helg og det vil si at en kan gjøre det en vil! Jippi!

Date??

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169829299' post='3495720]

Date??

Hehe. Egentlig ville jeg bare ha denne tråden/innlegget til å si at jeg er så glad. Men jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor! Så jeg prøver å finne ut hvorfor jeg er så glad. Selv om det egentlig bare er bra det da.

Gjest girasol
Skrevet

hehe, nei. dette var noe til nicket jeg svarte på!

Du kan sikkert bare komme tilbake med det vanlige nicket ditt... vi har alle skrevet ting vi angrer på i ettertid her på sol, blitt hengt ut og sånn... ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Du kan sikkert bare komme tilbake med det vanlige nicket ditt... vi har alle skrevet ting vi angrer på i ettertid her på sol, blitt hengt ut og sånn... ;-)

Jeg bytta ikke nick pga at jeg har skrevet noe jeg angrer på eller noe såndt her på dol! Jeg ville bare skrifte nick for å få fjerna de tallene som stod back. Derfor skifta jeg. Så jeg trengte å få et nick jeg kan ha her enn å bruke mitt kallenavn!

Så fra nå heter jeg Tacomix!

Gjest girasol
Skrevet

Jeg bytta ikke nick pga at jeg har skrevet noe jeg angrer på eller noe såndt her på dol! Jeg ville bare skrifte nick for å få fjerna de tallene som stod back. Derfor skifta jeg. Så jeg trengte å få et nick jeg kan ha her enn å bruke mitt kallenavn!

Så fra nå heter jeg Tacomix!

OK tacomix! Men jeg har rett i at du er/var c......1?

Gjest Tacomix
Skrevet

OK tacomix! Men jeg har rett i at du er/var c......1?

Ja, du har rett på at jeg var c.....1. Men ikke noe mer som ble diskutert igår. Da ble jeg så forbanna, første gang her på dol!

Fra i går klokken 00.00 heter jeg Tacomix!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...