Gjest ikke signatur i dag Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.1709769 Ikke rart når en leser hva folk svarer når de ringer. Vi har reservert oss mot telefonsalg, og det blir stort sett respektert. Hilsen 0 Siter
alwaysme Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Når folk har reservert seg mot telefonsalg, og det ikke blir respektert, så får de godta at folk blir forbannet. De som driver på slik ødelegger både for seg selv og de selgerene som er seriøse (i den grad det fins seriøse selgere) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg sier at jeg er reservert, og at jeg ikke er interessert. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Men der så fobasket frekke. Hver gang de ringer så spør de etter mannen min uten å presentere seg. Jeg spør alltid:- Hva gjelder det? - Jeg skal bare takke for noe støtte. De ringer selvfølgelig ikke for å takke for noen støtte, men for å få enda mer støtte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.