Gå til innhold

Togli, hjelp!

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva het det helsekostmiddelet som var så bra å ta hvis man følte at man holdt på å bli forkjølt?

Skrevet

Som hidi sier, propolis!

Funker som bare søren :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Propolis tror jeg.

Ja, det var det. Takk! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Som hidi sier, propolis!

Funker som bare søren :-)

Takk, må få samboeren til å kjøpe noe nå. Æsj, endelig frihelg, så kjenner jeg at det murrer i nesa og halsen. :P

Skrevet

Takk, må få samboeren til å kjøpe noe nå. Æsj, endelig frihelg, så kjenner jeg at det murrer i nesa og halsen. :P

Hiv innpå det maksimale du kan ta, så får du håpe det hjelper:-)

Ullsokker på natta funker også bra,synes jeg...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hiv innpå det maksimale du kan ta, så får du håpe det hjelper:-)

Ullsokker på natta funker også bra,synes jeg...

Håper bare de har det på helsekosten nå da. Venter i spenning på at samboeren skal komme hjem.

Så kom venninna og dro meg med ut på en gåtur i snødrevet, skal tro om jeg blir frisk av det. ;)

Skrevet

Håper bare de har det på helsekosten nå da. Venter i spenning på at samboeren skal komme hjem.

Så kom venninna og dro meg med ut på en gåtur i snødrevet, skal tro om jeg blir frisk av det. ;)

Veeel..Kald luft er nok ikke det beste, så du får bare hive innpå m,ed propolis!! Håper han fikk tak i ...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Veeel..Kald luft er nok ikke det beste, så du får bare hive innpå m,ed propolis!! Håper han fikk tak i ...

Ja, det gjorde han, og jeg har slukt en hel del. :)

Håper det virker!

Skrevet

Ja, det gjorde han, og jeg har slukt en hel del. :)

Håper det virker!

Krysser fingra for det :-)

Jeg propper også i meg propolis om dagen. Kjenner forkjølelsen ligger der latent og venter på å "ta meg", men her skal det bli kamp!!

*bretter opp ermene*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Krysser fingra for det :-)

Jeg propper også i meg propolis om dagen. Kjenner forkjølelsen ligger der latent og venter på å "ta meg", men her skal det bli kamp!!

*bretter opp ermene*

Jeg drikker gjerne hele flaska hvis det holder meg frisk!

Skrevet

Jeg drikker gjerne hele flaska hvis det holder meg frisk!

Les først om evt. bivirkninger ;-)

Jeg har tabletter, men mulig det finnes i flytende form?

*suger iherdig på fire propolis med fæl smak!*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Les først om evt. bivirkninger ;-)

Jeg har tabletter, men mulig det finnes i flytende form?

*suger iherdig på fire propolis med fæl smak!*

Jeg fikk en flaske med noe flytende greier. Smaker lakris og er ikke så verst. :)

Men tror ikke det hjelper så bra, merker ingen forskjell ennå. :(

Skrevet

Jeg fikk en flaske med noe flytende greier. Smaker lakris og er ikke så verst. :)

Men tror ikke det hjelper så bra, merker ingen forskjell ennå. :(

Den har jeg ikke prøvd...

Jeg bruker en som heter Green Propolis som jeg abbonnerer på: http://www.biopharma.no/

Denne skal visst, iflg. reklamen.., være den med best effekt.

Jeg er selv småsår i halsen idag, så jeg er spent på om jeg klarer å ta knekken på bassiluskene.. :-/

Håper du er bedre idag!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den har jeg ikke prøvd...

Jeg bruker en som heter Green Propolis som jeg abbonnerer på: http://www.biopharma.no/

Denne skal visst, iflg. reklamen.., være den med best effekt.

Jeg er selv småsår i halsen idag, så jeg er spent på om jeg klarer å ta knekken på bassiluskene.. :-/

Håper du er bedre idag!

Våknet kl. 5 i morges!

Er tett i nesen og ørene, men jeg håper det ikke varer så lenge. Klør litt i halsen også. Æsj.

Skrevet

Våknet kl. 5 i morges!

Er tett i nesen og ørene, men jeg håper det ikke varer så lenge. Klør litt i halsen også. Æsj.

Bare fortsett å ta "medisinen", så kanskje du slipper unna uten at det blir for ille!!

God bedring:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare fortsett å ta "medisinen", så kanskje du slipper unna uten at det blir for ille!!

God bedring:-)

Håper det, og takk. :)

Har tatt en skje av propolismixturen allerede, så jeg krysser fingrene!

Skrevet

Håper det, og takk. :)

Har tatt en skje av propolismixturen allerede, så jeg krysser fingrene!

Og funker det ikke så får du sende regninga til meg ;-)

Skrevet

Sov med langermet genser og halstørkle når du kjenner du begynner å bli gruffen!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sov med langermet genser og halstørkle når du kjenner du begynner å bli gruffen!

Hm, da svetter jeg jo i hjel. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...