Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Og funker det ikke så får du sende regninga til meg ;-) Hm, vær forsiktig med hva du lover nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hm, vær forsiktig med hva du lover nå. Du mangler adressa mi, så jeg føler meg relativt trygg *ler* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hm, da svetter jeg jo i hjel. Hm, hvor varmt er det på soverommet ditt da? :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hm, hvor varmt er det på soverommet ditt da? :-) Ikke så varmt, bruker å ha vinduet på gløtt. Men er vant til å ligge i bare trusa, så klær har jeg bare på meg når jeg fryser ekstremt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ikke så varmt, bruker å ha vinduet på gløtt. Men er vant til å ligge i bare trusa, så klær har jeg bare på meg når jeg fryser ekstremt! Ok, men kanskje bare et halstørkle funker. Jeg blir iallefall markant fortere bedre med litt nattklær på når halsen krangler :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ok, men kanskje bare et halstørkle funker. Jeg blir iallefall markant fortere bedre med litt nattklær på når halsen krangler :-) Det er nesen min som er verst. Dessuten får jeg nesten ikke sove uansett når jeg er tett. Urk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er nesen min som er verst. Dessuten får jeg nesten ikke sove uansett når jeg er tett. Urk. Æsj, det er skikkelig ekkelt ja! Du får ha god bedring hvertfall! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Æsj, det er skikkelig ekkelt ja! Du får ha god bedring hvertfall! :-) Tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.