Gå til innhold

Å slå av maskina

Anbefalte innlegg

Gjest på trynet
Skrevet

Er det skadelig for datamaskina at den aldri blir slått av?

Har problemer med å starte den, så jeg tør ikke slå den av eller sette den i hvilemodus.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis min står på for lenge så fryser skjermen pga den blir for varm, særlig når jeg fyrer i ovnen eller midt på de varmeste sommerdagene.

Skrevet

Jeg har hørt at den bør restartes en gang i uka og at det er det beste.

Skrevet

Er det god kvalitet, kan den stå på i 10 år helt greit. Men den må nok støvsuges og ettersees hvert år.

90% av energien blir til varme, så fyrer du elektrisk kan du like godt fyre med PCen.

Skrevet

Millioner av maskiner rundt om i verden står på i år av gangen uten å bli omstartet. Bare vær obs på støvansamling, som keinstein sier.

Skrevet

Hjemme slår jeg av maskinen hver dag.

På jobb har vi fått beskjed om å bare slå av skjermen. Men jeg restarter av og til om det er noe som ikke funker eller noe nytt er innstallert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...