Gjest på trynet Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er det skadelig for datamaskina at den aldri blir slått av? Har problemer med å starte den, så jeg tør ikke slå den av eller sette den i hvilemodus. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvis min står på for lenge så fryser skjermen pga den blir for varm, særlig når jeg fyrer i ovnen eller midt på de varmeste sommerdagene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har hørt at den bør restartes en gang i uka og at det er det beste. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er det god kvalitet, kan den stå på i 10 år helt greit. Men den må nok støvsuges og ettersees hvert år. 90% av energien blir til varme, så fyrer du elektrisk kan du like godt fyre med PCen. 0 Siter
citoyen Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Millioner av maskiner rundt om i verden står på i år av gangen uten å bli omstartet. Bare vær obs på støvansamling, som keinstein sier. 0 Siter
fresja Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hjemme slår jeg av maskinen hver dag. På jobb har vi fått beskjed om å bare slå av skjermen. Men jeg restarter av og til om det er noe som ikke funker eller noe nytt er innstallert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.