Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Nå hadde ikke grunnen til en abort vært at det var flaut med et sykt barn da! Men at det er en så stor jobb og at jeg ikke synes det er et verdig liv, så derfor. Og jeg vet at han som er far til de to barna jeg har hadde vært enig i den avgjørelsen dersom det hadde vært aktuelt den gangen. Vi snakket nemlig om det. Nå kan jeg ikke få flere så det vil heldigvis aldri bli aktuelt. Viktige å være enige om slikt. Hadde dama mi insistert på at et slikt barn ville hun beholde, hadde det vært kroken på døra for forholdet vårt. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Flaut? Ja, kan jo bli mobba. "Der går hun som er grønnsaksmor" og liknende. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ja, kan jo bli mobba. "Der går hun som er grønnsaksmor" og liknende. Hvor interessert er du _egentlig_ i dette temaet kontra det å diskutere/kverulere? Sånn ca 15/85? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Viktige å være enige om slikt. Hadde dama mi insistert på at et slikt barn ville hun beholde, hadde det vært kroken på døra for forholdet vårt. Nå er det ikke alt som lar seg påvist på ultralyd da, hva hadde du gjort om dere trodde alt var bare velstad og så viste det seg at barnet var sterkt utviklingshemmet? Kroken på døra og all jobben til dama da også? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvor interessert er du _egentlig_ i dette temaet kontra det å diskutere/kverulere? Sånn ca 15/85? 85 15 Hvem kverulerer? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Nå er det ikke alt som lar seg påvist på ultralyd da, hva hadde du gjort om dere trodde alt var bare velstad og så viste det seg at barnet var sterkt utviklingshemmet? Kroken på døra og all jobben til dama da også? "Nå er det ikke alt som lar seg påvist på ultralyd da, hva hadde du gjort om dere trodde alt var bare velstad og så viste det seg at barnet var sterkt utviklingshemmet? Kroken på døra og all jobben til dama da også?" Neppe. Ville nok ikke klart å drepe barnet heller i den situasjonen. Derfor tenker jeg kanskje å adoptere. Så slipper jeg sjansen for misdannelser. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Barnets minimale sjanser til å få en kjæreste, eller at noen vurderer barnet som en grønnsak (en grusom betegnelse på et menneske for øvrig, uavhengig av tilstand) er det minste problemet hvis man står ovenfor risikoen å få et barn med en alvorlig funksjonshemning/sykdom. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 85 15 Hvem kverulerer? Er det bare du som har lov å spørre her? :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Barnets minimale sjanser til å få en kjæreste, eller at noen vurderer barnet som en grønnsak (en grusom betegnelse på et menneske for øvrig, uavhengig av tilstand) er det minste problemet hvis man står ovenfor risikoen å få et barn med en alvorlig funksjonshemning/sykdom. Jeg synes det er ganske alvorlig å ikke få kjæreste. En annen ting er jo alt arbeidet det blir for foreldrene. Blir jo ikke fritid. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er det bare du som har lov å spørre her? :-) Jeg har da ikke nektet noen å spørre! Spør i vei! Makan... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har da ikke nektet noen å spørre! Spør i vei! Makan... OK, tolket det som du mente _jeg_ kverulerte. Men jeg bare lurer. Akkurat som deg :-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Full av spørsmål om dagen du.. :-) Jeg tror ikke jeg kan svare sikkert på det spm før jeg er oppi situasjonen. Eg har dessverre måtte ta ein veldig vond avgjerelse som det der... Eg skulle hatt termin 30 mars 2007 :-(( :-(( 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har da ikke nektet noen å spørre! Spør i vei! Makan... Hvor gammel er du? 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Viktige å være enige om slikt. Hadde dama mi insistert på at et slikt barn ville hun beholde, hadde det vært kroken på døra for forholdet vårt. Jaggu er du voksen nok til ansvaret for barn må eg sei!!!! NOT!! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg skal ikke være bastant å påstå at jeg aldri ville gjort det, men akkurat nå tror jeg ikke jeg ville tatt abort. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jo, men jeg kan jo late som jeg er dame. Dessuten bør jo menn ha et ord med i laget i slike situasjoner. Hvis mannen vil beholde barnet av kjærlighet og dama ikke vil pga at hun synes det er flaut å bli forelder til en grønnsak, hvorfor skal hun bestemme? Milde...Hvor gammel er du zakkoo? 17? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 22 Du burde lære deg å argumentere bedre hvis du vil diskutere noe. Til å være 22 virker du ikke så flink til det ) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jaggu er du voksen nok til ansvaret for barn må eg sei!!!! NOT!! Hehe, jeg er bare 22 tross alt. Dessuten kan du ikke avgjørde om jeg er det utfra et par spørsmål på et forum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.