Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jaggu er du voksen nok til ansvaret for barn må eg sei!!!! NOT!! Men hadde jeg vært voksen nok til å få barn i en alder av 22 hadde det vel vært noe galt med meg. Man må være ung mens man kan. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Eg har dessverre måtte ta ein veldig vond avgjerelse som det der... Eg skulle hatt termin 30 mars 2007 :-(( :-(( Huff, føler med deg! Føler ikke for å utdype så mye her på DOL, men jeg vet litt om temaet, for å si det sånn... Håper det går greit med deg nå... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Eg har dessverre måtte ta ein veldig vond avgjerelse som det der... Eg skulle hatt termin 30 mars 2007 :-(( :-(( Uff, jeg kan ikke forestille meg hvor vanskelig det er... Men siden jeg skal føde når som helst kjenner jeg litt på angsten over tenk-hvis-kanskje-muligens noe er "galt"... Føler med deg!! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Milde...Hvor gammel er du zakkoo? 17? 22. Hva reagerer du på som gjør at du tror jeg er 17? 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 "Nå er det ikke alt som lar seg påvist på ultralyd da, hva hadde du gjort om dere trodde alt var bare velstad og så viste det seg at barnet var sterkt utviklingshemmet? Kroken på døra og all jobben til dama da også?" Neppe. Ville nok ikke klart å drepe barnet heller i den situasjonen. Derfor tenker jeg kanskje å adoptere. Så slipper jeg sjansen for misdannelser. Abort er ein vanskelig situasjon for ei dame. Når ein står oppe i sånne situasjonar er det ikkje akkurat kjekt å måtte ha kvarnande i hovudet at: om eg gjer sånn eller sånn, så kan forholdet til mannen/typen ryka... Samhold i gode og onde dagar er det noko som heiter... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Du burde lære deg å argumentere bedre hvis du vil diskutere noe. Til å være 22 virker du ikke så flink til det ) Hmmm, skal ta det opp med meg selv. Prøve å argumentere bedre allerede i neste innlegg. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Så du er såpass? Sikker? Sikker. Hva er galt? 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg synes det er ganske alvorlig å ikke få kjæreste. En annen ting er jo alt arbeidet det blir for foreldrene. Blir jo ikke fritid. Kor gammal er egentlig du?? 0 Siter
cec5 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ja, jeg hadde tatt abort. Men det hadde vært kjempevanskelig! 0 Siter
Gemini Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Uff, jeg kan ikke forestille meg hvor vanskelig det er... Men siden jeg skal føde når som helst kjenner jeg litt på angsten over tenk-hvis-kanskje-muligens noe er "galt"... Føler med deg!! Husk at det er ekstremt sjeldent at noe er galt, og ennå mer sjeldent at man får en overraskelse av den typen nå i våre dager, med tanke på ultralyd og andre undersøkelser. Du får nok et flott og friskt barn! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 22. Hva reagerer du på som gjør at du tror jeg er 17? At det skulle være flaut å være mor til en grønnsak. Flaut?? Grønnsak?? DET og en del andre umodne måter å uttrykke deg på gjorde at jeg trodde du var 17. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 "Nå er det ikke alt som lar seg påvist på ultralyd da, hva hadde du gjort om dere trodde alt var bare velstad og så viste det seg at barnet var sterkt utviklingshemmet? Kroken på døra og all jobben til dama da også?" Neppe. Ville nok ikke klart å drepe barnet heller i den situasjonen. Derfor tenker jeg kanskje å adoptere. Så slipper jeg sjansen for misdannelser. Hadde du drept barnet så hadde du havnet i fengsel, barmhjertighetsdrap er ikke tillatt i Norge. Med de synspunkter du har i denne saken er det kanskje like greit at du ikke har fått deg noe kvinnfolk ennå.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hmmm, skal ta det opp med meg selv. Prøve å argumentere bedre allerede i neste innlegg. Unga mine er mye flinkere enn deg, de klarer nesten å overbevise meg noen ganger. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Abort er ein vanskelig situasjon for ei dame. Når ein står oppe i sånne situasjonar er det ikkje akkurat kjekt å måtte ha kvarnande i hovudet at: om eg gjer sånn eller sånn, så kan forholdet til mannen/typen ryka... Samhold i gode og onde dagar er det noko som heiter... Samhold i gode og onde dager for de som er gift kirkelig, ja. Dessverre fungerer ikke verden slik. Over 50% av alle ekteskap går i oppløsning. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kor gammal er egentlig du?? 22. Hvordan det? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kor gammal er egentlig du?? Aner jeg en nedsettende tone? 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Huff, føler med deg! Føler ikke for å utdype så mye her på DOL, men jeg vet litt om temaet, for å si det sånn... Håper det går greit med deg nå... Joda, det går greit nok, men spørs korleis det går når det nærmar seg termin :-( 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Sikker. Hva er galt? Dine barnslige holdninger. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Samhold i gode og onde dager for de som er gift kirkelig, ja. Dessverre fungerer ikke verden slik. Over 50% av alle ekteskap går i oppløsning. Hvis ein er glad i sambuaren så gjeld framleis det å vera saman i gode og onde dagar. Du er tydligvis verken far, sambuar eller gift forstår eg... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 At det skulle være flaut å være mor til en grønnsak. Flaut?? Grønnsak?? DET og en del andre umodne måter å uttrykke deg på gjorde at jeg trodde du var 17. Hvis du tror grønnsak er et uttrykk JEG har funnet på, tar du feil. Naturligvis tar jeg avstand fra den slags kallenavn. Jeg ville heller ikke synes det hadde vært flaut sjøl. men det er sikkert mange som tenker slik. På samme måte som mange synes det er flaut å fortelle at sønnen er homofil. Dette er vel mer utbredt i den arabiske verden, hvor ÆRE er så viktig, og slike ting kan ødelegge en manns ry. Men mange tenker slik i Vesten også. Irrasjonelt nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.