Gjest abrahamsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 *føler med deg* Takk det samme;o) Men det går bra! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Takk det samme;o) Men det går bra! Like måte:) 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Er interessert i fotball selv, så fotball idioti er greit. Du skal være glad du ikke er sammen med lidenskapelige fluefiskere. Fotballidioter holder seg i det minste stort sett hjemme....Evt det de er på tar 2-3 timer. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Elsker fotball! Man United vinner i år.... 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Elsker fotball! Man United vinner i år.... Nehei!! 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Joho!!! Neheiii!!!!!! When you waaaaaaaaaaaaalk, trough a stoooooooooorm, hold your heaaaaaaaaaaaad up hiiiigh, and doooooooon't be afraid of the dark. Liiiiiiverpool!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Neheiii!!!!!! When you waaaaaaaaaaaaalk, trough a stoooooooooorm, hold your heaaaaaaaaaaaad up hiiiigh, and doooooooon't be afraid of the dark. Liiiiiiverpool!! Innrømmer glatt at hårene reiser seg når jeg hører den sangen! Men jeg holder med lag, ikke sang :0 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Er interessert i fotball selv, så fotball idioti er greit. Du skal være glad du ikke er sammen med lidenskapelige fluefiskere. Fotballidioter holder seg i det minste stort sett hjemme....Evt det de er på tar 2-3 timer. Så sant! Har aldri tenkt på det engang.... 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Innrømmer glatt at hårene reiser seg når jeg hører den sangen! Men jeg holder med lag, ikke sang :0 Å se på lfc kamper på tv og hører fansen synge den sangen, jepp, håra reiser seg!! Uansett hvor de er så er lfc'fansen helt overdøvende! Får helt frysninger. 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Så sant! Har aldri tenkt på det engang.... DET kan være et mareritt kan jeg bare fortelle. Husker en sommer, der så jeg han bare når jeg gikk å la meg, OM jeg så han, for var ikke sikkert han var kommet hjem. På morgenen var han jo selvsagt stått opp å dratt før jeg våkna. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Å se på lfc kamper på tv og hører fansen synge den sangen, jepp, håra reiser seg!! Uansett hvor de er så er lfc'fansen helt overdøvende! Får helt frysninger. Ja, ja ingen grunn til å overdrive.... 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ja, ja ingen grunn til å overdrive.... LOL, rød inn til hjertet. Vel, det er jo du også forsåvidt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 DET kan være et mareritt kan jeg bare fortelle. Husker en sommer, der så jeg han bare når jeg gikk å la meg, OM jeg så han, for var ikke sikkert han var kommet hjem. På morgenen var han jo selvsagt stått opp å dratt før jeg våkna. Er vanskelig for meg å dømme, jeg elsker forball! Mange ting er verre, men det føles ikke slik der og da! Viktig å vite parteneren sine interesser.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 LOL, rød inn til hjertet. Vel, det er jo du også forsåvidt. Bare ikke så rød.... Men jeg ønsker Liverpool opp på listen, likedan med Arsenal, gode fotballklubber. Men ikke for høyt selvsagt!!! 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Bare ikke så rød.... Men jeg ønsker Liverpool opp på listen, likedan med Arsenal, gode fotballklubber. Men ikke for høyt selvsagt!!! Hehe, tenkte på at man. utd også er røde. Joda heier på ett lag, men en god kamp mellom gode lag er ikke å forakte uansett hvilke lag. 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Er vanskelig for meg å dømme, jeg elsker forball! Mange ting er verre, men det føles ikke slik der og da! Viktig å vite parteneren sine interesser.... Sant det, kommer an på øyet som ser. Interessene og personlighet til personen som skal dømme hva som er ille. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Sant det, kommer an på øyet som ser. Interessene og personlighet til personen som skal dømme hva som er ille. Da er man jo nødt til å holde med man.united... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.