Gå til innhold

Melodi til Svalbard-programmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som husker den serien fra Svalbard som gikk? Kjenningsmelodien til denne var helt nydelig, og jeg tror den ble laget til denne serien. Den spilles nå til en reklame for et program på NRK (med klipp fra "gamle dager"). Er det noen som aner hva denne melodien heter, og om det er mulig å laste den ned noe sted?

Skrevet

Hva het det programmet, da? Sånn at det går an å høre musikken et sted, mener jeg.

Skrevet

Hva het det programmet, da? Sånn at det går an å høre musikken et sted, mener jeg.

Tja, det het jo noe med Svalbard, men jeg klarer ikke å huske nøyaktig hva. Det gikk på NRK. Livet på Svalbard, var det det kanskje?

Skrevet

Tja, det het jo noe med Svalbard, men jeg klarer ikke å huske nøyaktig hva. Det gikk på NRK. Livet på Svalbard, var det det kanskje?

Livet er Svalbard, Jeg prøvde å se på nett-tv og sjekke rulleteksten, men jeg fikk ikke med meg hva som stod der.

Skrevet

Det er ikke den gamle Svalbard Theme du tenker på? Tror Sigmund Groven blant annet spiller den i såfall

Skrevet

Det er ikke den gamle Svalbard Theme du tenker på? Tror Sigmund Groven blant annet spiller den i såfall

Nei dessverre, det er ikke den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...