Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Ok, forvirret kan vi alle bli iblant ;-)

Jepp! Jeg hadde egentlig bare lyst til å vite hvordan det var. Og siden jeg ikke viste helt hva dette var så ble det slik! Men har ikke blitt noe enda!

Jeg må hvertfall høre hvordan fødselen gikk når den er unna gjort!

Skrevet

Jeg pleier å si gul eggeplomme. Men jeg sier hvitt eggeskall, for jeg snakker pent. Og såklart: blank eggehvite ;) for den er jo ikke hvit ;)

Skrevet

Jepp! Jeg hadde egentlig bare lyst til å vite hvordan det var. Og siden jeg ikke viste helt hva dette var så ble det slik! Men har ikke blitt noe enda!

Jeg må hvertfall høre hvordan fødselen gikk når den er unna gjort!

Ikke noe problem - jeg kommer nok mer eller mindre til å føde her på DOL når tiden er inne ;-)

Skrevet

Ikke noe problem - jeg kommer nok mer eller mindre til å føde her på DOL når tiden er inne ;-)

Kva tid har du termin? :-)

Skrevet

Om få dager ;-)

Skal krysse både fingre og tær *LYKKE TIL* :-D

Skrevet

Skal krysse både fingre og tær *LYKKE TIL* :-D

Takker! Ut skal hun hvertfall :o)

Skrevet

Takker! Ut skal hun hvertfall :o)

Åja, du veit at det er ei lita jente? Så koselig :-))

Skrevet

Åja, du veit at det er ei lita jente? Så koselig :-))

Tja, jordmor mente det på ultralyd, men jeg har nå hørt fra flere at de kan ta riktig så feil. Så tiden vil vise om hun kommer ut med snopp eller ikke :-)

Skrevet

Tja, jordmor mente det på ultralyd, men jeg har nå hørt fra flere at de kan ta riktig så feil. Så tiden vil vise om hun kommer ut med snopp eller ikke :-)

Ønsker deg iallefall lykke til:-) Skal bli spennande å høyre frå deg etterpå :-) Må halde oss oppdaterte veit du ;-)

Skrevet

Ønsker deg iallefall lykke til:-) Skal bli spennande å høyre frå deg etterpå :-) Må halde oss oppdaterte veit du ;-)

Avtale ;-)

Skrevet

Avtale ;-)

Hehe, vi er mange som venter i spenning :) Fullmånen er nær nå. 2el 3februar tror jeg... Gleder meg til å lese om veer jeg :) Kos ekstra mens du kan med lillestorebror :)

Skrevet

Hehe, vi er mange som venter i spenning :) Fullmånen er nær nå. 2el 3februar tror jeg... Gleder meg til å lese om veer jeg :) Kos ekstra mens du kan med lillestorebror :)

Ja, han er syk og kosete om dagen, så vi har det egentlig veldig fint, vi :-)

Skrevet

BLÆH!!!!

Det er jo fryktelig tidlig på morran, da!! ;-)

Skrevet

Det er jo fryktelig tidlig på morran, da!! ;-)

He, he, ja, jeg får trøste meg med det :)

Men jeg så det med en gang jeg postet det første svaret altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...