Gå til innhold

Nå har jeg gjort det store :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den glupe ideen at jeg skulle flytte sims spillene til datteren min over fra stasjon c til d.

For å frigjøre en veldig full stasjon.

Gikk inn på utforskeren og dro hele mappa fra c til d. Slettet så hele spillet fra c stasjonen. Men nå får jeg ikke startet spillet,så det har vel kansje forsvunnet noen filer under overføringen?

Ser at programmet er like stort på d stasjonen som det var på c.

Når jeg setter inn plata vil den bare innstallere spillet.

Hvis jeg trykker på ikonet får jeg bare opp ikon bildet i et bildebehandlingsprogram.

Noen kloke sjeler som kan fortelle meg om jeg virkelig må avinstallere hele spillet(nesten 6 gigabyte) og installere på nytt,eller om det finnes en lur løsning på å få det til å virke igjen.

Stygt redd min datter blir temmelig sur på meg i morgen,hun har holdt på lenge med å bygge på spillet. Typisk meg å tro at alt skal være så enkelt...

Skrevet

Du kan ikke bare flytte installerte programmer mellom partisjoner i Windows. For å få dette til å fungere under D må du installere på nytt igjen, men det kan hende det går an å installere oppå de filene du har flyttet uten å miste det som er bygget opp.

Skrevet

Du kan ikke bare flytte installerte programmer mellom partisjoner i Windows. For å få dette til å fungere under D må du installere på nytt igjen, men det kan hende det går an å installere oppå de filene du har flyttet uten å miste det som er bygget opp.

Det var nesten det jeg var redd for.. av og til tenker jeg bare ikke før jeg gjør noe. Virket bare som en veeldig lur ide ;o)

Neste gang skal jeg spørre først,og utføre ting etterpå.

Prøver å innstallere på nytt,kansje jeg er heldig og klarer å installere oppå det andre. Tusen takk for at du orket å svare meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...