Gå til innhold

Thailand, billigste måte!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

To par skal reise sammen. Når og hvilket flyselskap er billigst.

De ønsker å bestemme overnatting når de kommer frem.

Så det gjelder tur/retur eller om det er rimeligere å bestille returen fra Thailand?

Skrevet

SDD er der nå, hvorfor ikke spørre ham når han bestemmer seg for å komme tilbake?

Mener han reiste med "MyTravel"...

Søker du etter kun flybiletter er Kelkoo veldig bra:) smart valg å legge ferien til Thailand, det er en perle..!

hidi, the scorpion
Skrevet

SDD er der nå, hvorfor ikke spørre ham når han bestemmer seg for å komme tilbake?

Mener han reiste med "MyTravel"...

Søker du etter kun flybiletter er Kelkoo veldig bra:) smart valg å legge ferien til Thailand, det er en perle..!

Vet at rabagasten er der nå...

Ungene er mestere på nettet, men det billigste de fant var tjue tusen tur/retur uten hotell.

Tror SDD betalte mer, mener jeg husker 13000 tusen for turen, men da var sikkert hotell inkludert i prisen.

Skrevet

Vet at rabagasten er der nå...

Ungene er mestere på nettet, men det billigste de fant var tjue tusen tur/retur uten hotell.

Tror SDD betalte mer, mener jeg husker 13000 tusen for turen, men da var sikkert hotell inkludert i prisen.

Har faktisk hørt at kun flyturen har vært nede i 5800 for voksen..

Men da bør du vel helst sitte og klikke "endre datoer" i evigheter:) det kan være stor forskjell fra dag til dag... jeg leter litt selv på thailand, finner jeg noe skal legge inn en melding på "meldinger" til deg:)

Når er det aktuelt og reise for deg?

hidi, the scorpion
Skrevet

Har faktisk hørt at kun flyturen har vært nede i 5800 for voksen..

Men da bør du vel helst sitte og klikke "endre datoer" i evigheter:) det kan være stor forskjell fra dag til dag... jeg leter litt selv på thailand, finner jeg noe skal legge inn en melding på "meldinger" til deg:)

Når er det aktuelt og reise for deg?

Det er min sønn og nevø som skal reise med samboere...

Mitt bekken tåler ikke reisen fra Kjevik til Oslo engang...

Kjempeflott om du finner noe, søte deg!

Skrevet

Det er min sønn og nevø som skal reise med samboere...

Mitt bekken tåler ikke reisen fra Kjevik til Oslo engang...

Kjempeflott om du finner noe, søte deg!

er det bangkok eller phuket som er mest aktuelt?

hidi, the scorpion
Skrevet

er det bangkok eller phuket som er mest aktuelt?

Begge deler, men Phuket står ikke i mitt atlas...

Skrevet

Begge deler, men Phuket står ikke i mitt atlas...

:) legger meg nå, men skal ta en titt i morgen.. vet om visse snarveier siden jeg har jobbet i SAS i mange år, ikke alltid det fungerer, men skal forsøke..

Så, sjekk meldinger i morgen kveld, rekker det ikke før, må på en fotballturnering på dagtid:)

hidi, the scorpion
Skrevet

:) legger meg nå, men skal ta en titt i morgen.. vet om visse snarveier siden jeg har jobbet i SAS i mange år, ikke alltid det fungerer, men skal forsøke..

Så, sjekk meldinger i morgen kveld, rekker det ikke før, må på en fotballturnering på dagtid:)

Har stor respekt for fotball,

Og takker evig for eventuelle reiseutgifter for mine barn....

Skrevet

Har stor respekt for fotball,

Og takker evig for eventuelle reiseutgifter for mine barn....

Det er vel også kjøring osv! hihi pluss vafler og ballonger på 17 mai:)

ja,ja det går seg vel til.. godnatt:)

Skrevet

Jeg har søkt litt selv, ettersom vi vurderer å reise dit. Om du reiser i juli, er det myyye dyrerer enn i mai f.eks.

Reiser du 7. mai og blir i to uker, koster det 25580 for 4 stk. Ikke ille pris, det?

http://tinyurl.com/yrv2or

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har søkt litt selv, ettersom vi vurderer å reise dit. Om du reiser i juli, er det myyye dyrerer enn i mai f.eks.

Reiser du 7. mai og blir i to uker, koster det 25580 for 4 stk. Ikke ille pris, det?

http://tinyurl.com/yrv2or

Jeg mener de fant tur/retur billetter for reise i oktober til kr. 20.000,- for fire voksne.

Skrevet

Jeg mener de fant tur/retur billetter for reise i oktober til kr. 20.000,- for fire voksne.

Du får ikke Thailand noe særlig billigere enn 5000 p.p

Søkemotoren til kilroytravels.no kommer opp med plenty av priser på 5000-ognoenhundrelapper forresten.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du får ikke Thailand noe særlig billigere enn 5000 p.p

Søkemotoren til kilroytravels.no kommer opp med plenty av priser på 5000-ognoenhundrelapper forresten.

Det var det jeg trodde. Ikke så dyrt heller, mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...