Gå til innhold

Ip telefoni - bredbåndsleverandør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå ventet i 2 måneder på bestilt IP telefon fra Telenor. Bestilte derfra, fordi det er der jeg har bredbåndsabbonementet mitt. Etter å ha purret opp dette for flere uker siden, og fremdeles ikke har mottatt noen oppkobling for dette, vil jeg nå heller bestille hos en annen leverandør. Vil man ikke ha nye kunder, så vil man ikke ha nye kunder ;-)

Spørsmålet mitt er da (har ikke så mye greie på akkurat dette): må jeg også bytte bredbåndsleverandør, eller kan jeg fortsatt ha Telenor til det, og kun bestille IP telefoni fra en annen leverandør?

Skrevet

Du kan fint ha IP-telefoni fra en annen leverandør.

En slik pakke fra f.eks Telio har man kunnet kjøpe på narvesenkiosker og da har man summetone etter noen minutters enkel installasjon.

Skrevet

Du kan fint ha IP-telefoni fra en annen leverandør.

En slik pakke fra f.eks Telio har man kunnet kjøpe på narvesenkiosker og da har man summetone etter noen minutters enkel installasjon.

Man kan det, ja - det var det jeg håpet på! Takk skal du ha :-)

Skrevet

Du kan bruke en hvilken som helst iptelefonleverandør.

Telenor er haier. anbefaler telio, vi har brukt dem i over to år nå og er veldig fornøyd.

Skrevet

Du kan bruke en hvilken som helst iptelefonleverandør.

Telenor er haier. anbefaler telio, vi har brukt dem i over to år nå og er veldig fornøyd.

Det var de jeg lurte litt på, ja! Er lei av å vente på telenor nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...