tusseline Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har nå ventet i 2 måneder på bestilt IP telefon fra Telenor. Bestilte derfra, fordi det er der jeg har bredbåndsabbonementet mitt. Etter å ha purret opp dette for flere uker siden, og fremdeles ikke har mottatt noen oppkobling for dette, vil jeg nå heller bestille hos en annen leverandør. Vil man ikke ha nye kunder, så vil man ikke ha nye kunder ;-) Spørsmålet mitt er da (har ikke så mye greie på akkurat dette): må jeg også bytte bredbåndsleverandør, eller kan jeg fortsatt ha Telenor til det, og kun bestille IP telefoni fra en annen leverandør? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du kan fint ha IP-telefoni fra en annen leverandør. En slik pakke fra f.eks Telio har man kunnet kjøpe på narvesenkiosker og da har man summetone etter noen minutters enkel installasjon. 0 Siter
tusseline Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Du kan fint ha IP-telefoni fra en annen leverandør. En slik pakke fra f.eks Telio har man kunnet kjøpe på narvesenkiosker og da har man summetone etter noen minutters enkel installasjon. Man kan det, ja - det var det jeg håpet på! Takk skal du ha :-) 0 Siter
calendula Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du kan bruke en hvilken som helst iptelefonleverandør. Telenor er haier. anbefaler telio, vi har brukt dem i over to år nå og er veldig fornøyd. 0 Siter
tusseline Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Du kan bruke en hvilken som helst iptelefonleverandør. Telenor er haier. anbefaler telio, vi har brukt dem i over to år nå og er veldig fornøyd. Det var de jeg lurte litt på, ja! Er lei av å vente på telenor nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.