Gå til innhold

Hvordan kan dagen min bli bedre?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Den startet helt forferdelig. Jeg har så sinnsykt vondt! Jeg vet at jeg må ut å gå, det skal jeg også snart! Men noe mer?

Gjest Tacomix
Skrevet

Shop! :-D

Hehe. Ikke så lett når jeg nå har tent å spare litt penger og at jeg ikke kan bære noe! Jeg har bare vært bortkjemt litt nå! Har ikke hatt sånn vondt på snart 6 måneder!

Gjest NurseNovel
Skrevet

Noen ganger er det rett og slett lov å gjøre "ingenting".

Du kan velge å ha "vær-snill-mot-Tacomix-dagen" :)

Hva/hvor gjør det vondt da?

God bedring:)

*Trøste-klem* (hvis du vil ha:))

laguna1365380434
Skrevet

Hvor har du vondt hen da? Ibux etc? :-)

Ellers, shop noe lite, lett og billig, men som er hyggelig for det davel..Fint lys, en cd, noe velduftene fra bodyshop..Sånt hjelper!

Ellers, finn deg koselig plass i sofaen når du kommer hjem, med cola eller kaffe, les ei bok, og ta fotbad. Fotbad er bra mot all slags sorger og vondter! ;-)

Ring en venn og syt! Eller enda bede, ring en venn som kome opp til deg og lage sykemat og nakkemassere deg.

Se en god film!

Skravle med oss her!

:-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Noen ganger er det rett og slett lov å gjøre "ingenting".

Du kan velge å ha "vær-snill-mot-Tacomix-dagen" :)

Hva/hvor gjør det vondt da?

God bedring:)

*Trøste-klem* (hvis du vil ha:))

Tusen takk for trøste klem. Ja, jeg vil ta imot den. Gjør det litt bedre når noen bryr seg!

Får se om jeg får gått til butikken og kjøpt meg litt godt å kose meg med.

Jeg har vondt i ryggen. Det er absolutt ikke godt å ha. Nå håpa jeg at jeg kanskje skulle slippe å ha slike perioder igjen, men neida.

Men hva skal jeg kjøpe å kose meg med. Nå må jeg tenke på hva Tacomix vil ha idag!

Skrevet

Tusen takk for trøste klem. Ja, jeg vil ta imot den. Gjør det litt bedre når noen bryr seg!

Jeg har vondt i ryggen. Det er absolutt ikke godt å ha. Nå håpa jeg at jeg kanskje skulle slippe å ha slike perioder igjen, men neida.

Men hva skal jeg kjøpe å kose meg med. Nå må jeg tenke på hva Tacomix vil ha idag!

"Men hva skal jeg kjøpe å kose meg med. Nå må jeg tenke på hva Tacomix vil ha idag!"

Taco?

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvor har du vondt hen da? Ibux etc? :-)

Ellers, shop noe lite, lett og billig, men som er hyggelig for det davel..Fint lys, en cd, noe velduftene fra bodyshop..Sånt hjelper!

Ellers, finn deg koselig plass i sofaen når du kommer hjem, med cola eller kaffe, les ei bok, og ta fotbad. Fotbad er bra mot all slags sorger og vondter! ;-)

Ring en venn og syt! Eller enda bede, ring en venn som kome opp til deg og lage sykemat og nakkemassere deg.

Se en god film!

Skravle med oss her!

Tusen takk for godt svar! Om jeg skal fortsette å være her på dol på jeg ta med dataen et sted jeg kan ligge. Jeg har nemlig ryggproblemer.

Du kom med så gode forslag. Orker ikke svare på alt. Men bøker har jeg nok av siden jeg studerer:)! Men det beste er vel å dole når jeg har vondt! Men jeg må ut å kjøpe noe godt å kose meg med.

Får vel ut å gå snart, det er jo det som hjelper mest. Men ikke så lett å gå når det er så vondt heller! Jeg er vandt til å ha det sånn, men jeg hater å ha det så vondt!

Gjest Shira12
Skrevet

Sett på noe god musikk som gir deg godt humør.

Jeg hadde en dårlig start, så jeg laget meg en kopp kaffe, doler, og hører på musikk.

Og så vet jeg at dagen som oftes tar seg opp etterhvert :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

"Men hva skal jeg kjøpe å kose meg med. Nå må jeg tenke på hva Tacomix vil ha idag!"

Taco?

Takk for forslaget. Nei, jeg skal ikke ha taco idag. Middager for helga er handla inn for helga for noen dager siden. Men nå tenkte jeg litt ekstra kosemat. Lett og godt! Noe ekstra mat jeg kan ha! Selv om jeg elsker taco, men med min infeksjon så må jeg ta det litt med ro med krydder også!

laguna1365380434
Skrevet

Tusen takk for godt svar! Om jeg skal fortsette å være her på dol på jeg ta med dataen et sted jeg kan ligge. Jeg har nemlig ryggproblemer.

Du kom med så gode forslag. Orker ikke svare på alt. Men bøker har jeg nok av siden jeg studerer:)! Men det beste er vel å dole når jeg har vondt! Men jeg må ut å kjøpe noe godt å kose meg med.

Får vel ut å gå snart, det er jo det som hjelper mest. Men ikke så lett å gå når det er så vondt heller! Jeg er vandt til å ha det sånn, men jeg hater å ha det så vondt!

Uff, ja det er kjipt å ha vondt steder..:-I Men du får ha god bedring, og lykke til ut, og etterpå får du bare kose deg så godt du kan!

Håper det går over!

Gjest Tacomix
Skrevet

Sett på noe god musikk som gir deg godt humør.

Jeg hadde en dårlig start, så jeg laget meg en kopp kaffe, doler, og hører på musikk.

Og så vet jeg at dagen som oftes tar seg opp etterhvert :o)

Takk for forslag! Jeg doler nå og hører på noen sanger jeg har fått. De er bare best;)! Så det er i boks. Jeg kan ikke leve uten mussikk forstår du, så det hører jeg på nesten 24 timer i døgnet. Utenom da jeg er på butikk, skole og sover;)!

Så har du noen andre forslag?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Det var jenta si:)

Skjønner godt at du ikke vil ha vondt, men det er jo kroppen sin måte å si ifra på. Å legge ut på langtur med ryggsmerter er nok ikke det du trenger mest i dag:) Og det virker som du vet hva smertene kommer av, og da vet du vel best selv hva som gjør dem verre.

Skriv deg en liste over "digg" til lørdagskvelden. Gjør kun det du føler du mestrer i dag. Ikke tenk på alt du ikke får gjort:)

Og riktig god bedring til deg:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Uff, ja det er kjipt å ha vondt steder..:-I Men du får ha god bedring, og lykke til ut, og etterpå får du bare kose deg så godt du kan!

Håper det går over!

Tusen takk for det:)

Etter jeg har vært ute og kjøpt litt kose mat/godteri;)! Så skal jeg legge meg ned med dataen i en god stilling og dole! Så jeg blir vel på dol i dag! Men jeg får vel ringe ei venninne som det er lenge siden jeg har snakket med!

Håper det blir en go dol dag for det;)

Gjest Shira12
Skrevet

Takk for forslag! Jeg doler nå og hører på noen sanger jeg har fått. De er bare best;)! Så det er i boks. Jeg kan ikke leve uten mussikk forstår du, så det hører jeg på nesten 24 timer i døgnet. Utenom da jeg er på butikk, skole og sover;)!

Så har du noen andre forslag?

Du kan ta deg en lang varm god dusj, det hjelper på vondt i ryggen.

Så kan du jo handle inn noe god enkel mat som du kan kose deg med i kveld.

Eller du kan få komme og ligge i min tempurseng, det hjelper også på ryggen ;o)

Jeg har en avtale med støvsugeren, men jeg har fryktelig lyst og avlyse ;o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det var jenta si:)

Skjønner godt at du ikke vil ha vondt, men det er jo kroppen sin måte å si ifra på. Å legge ut på langtur med ryggsmerter er nok ikke det du trenger mest i dag:) Og det virker som du vet hva smertene kommer av, og da vet du vel best selv hva som gjør dem verre.

Skriv deg en liste over "digg" til lørdagskvelden. Gjør kun det du føler du mestrer i dag. Ikke tenk på alt du ikke får gjort:)

Og riktig god bedring til deg:)

Tusen takk for alt det fine du skrev nå:)! Det gjør så godt med slike svar!

Nå skal jeg ut å gå på butikken, litt må jeg uansett gå. Håper jeg finner noe godt der da!

Ja jeg vet hva jeg ikke kan gjøre og hva som gjør vondt osv. Har jo bare hatt vondt i ryggen i 15 år nå!

Takk for alle tanker!

Kommer tilbake til dol etter det har gått litt tid idag!

Gjest Tacomix
Skrevet

Du kan ta deg en lang varm god dusj, det hjelper på vondt i ryggen.

Så kan du jo handle inn noe god enkel mat som du kan kose deg med i kveld.

Eller du kan få komme og ligge i min tempurseng, det hjelper også på ryggen ;o)

Jeg har en avtale med støvsugeren, men jeg har fryktelig lyst og avlyse ;o)

Tusen takk! Der har vi noen gode forslag!

Ja, jeg sier takk for at jeg kan komme til deg å ligge i senga med tempurmadras! Det burde også jeg egentlig hatt! Men slik er det når jeg ikke har råd til det enda!

Støvsuge er jo morsomt da:P! Gjør som du vil akurat der, gjør som du føler for, det er det beste:)!

Men hvordan gikk det i oslo? Godt å spise mat igjen;)! Jeg håper de har noe god mat på butikken! Har lyst på kylling egentlig jeg nå igjen!

Så nå får jeg vel stikke ut en tur!

Skrevet

Smil! Faktum er at når man smiler så produserer man endorfiner som gjør smerter mindre og dagen lysere :)

Gjest mandolina
Skrevet

Smil! Faktum er at når man smiler så produserer man endorfiner som gjør smerter mindre og dagen lysere :)

Den samme effekt får man når man beveger seg litt, som om man gynger i en gammeldags gyngestol, da frigjøres endorfiner, som er kroppens eget morfin.

Hilsen

Skrevet

Den samme effekt får man når man beveger seg litt, som om man gynger i en gammeldags gyngestol, da frigjøres endorfiner, som er kroppens eget morfin.

Hilsen

Åååh, ja. Det er lite som er så herlig som en god gyngestol. Ønsker meg det!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...