Gå til innhold

Hvordan kan dagen min bli bedre?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Smil! Faktum er at når man smiler så produserer man endorfiner som gjør smerter mindre og dagen lysere :)

Er tilfeldig ei jente som smiler stortsett hele tiden, men i dag greier jeg det bare ikke. Har nettopp vært ute å gått litt. Det er ikke så lett å gå idag, orka ikke gå med krykke som jeg har idag. Da føler jeg meg enda dårligere til andre. Idag greier jeg bare ikke være sammen med folk. Idag vil jeg være for meg selv. Ikke mange dager jeg er slik. Men idag er dagen virkelig ikke god! Jeg er så lei og ha mine plager! Håper dagen blir bedre!

Skrevet

Er tilfeldig ei jente som smiler stortsett hele tiden, men i dag greier jeg det bare ikke. Har nettopp vært ute å gått litt. Det er ikke så lett å gå idag, orka ikke gå med krykke som jeg har idag. Da føler jeg meg enda dårligere til andre. Idag greier jeg bare ikke være sammen med folk. Idag vil jeg være for meg selv. Ikke mange dager jeg er slik. Men idag er dagen virkelig ikke god! Jeg er så lei og ha mine plager! Håper dagen blir bedre!

Skjønner godt hva du mener. Er som du, også tilfeldigvis en smilende jente som tar det meste på "strak arm". Men noen dager går det virkelig ikke. Da er det viktig å gi deg selv lov til å ha det vondt, og til å være alene.

Handle det du trenger, - om du møter kjente på din vei kan du bare si at du er dårlig, og at dere kan snakkes en annen dag. Vel hjemme kan du ta deg en velfortjent hvil, varm dusj/bad, god, enkel mat som nærmest "gjør seg selv", se på tv/dvd, høre musikk, lese bøker/ukeblad, spise godteri, kanskje litt frukt, en kopp te eller fire, og ta dynen med deg på sofaen og kooos bort smertene. Ikke glem å ha det varmt og godt i huset, alt blir værre om det er kaldt! Og det er lov med en sterk tablett innimellom, på slike dager.

Du trenger ikke alltid være smilende og sterk, jenta mi. Gi deg selv lov til å ha dårlige dager innimellom, min erfaring er ihvertfall at da blir jeg raskere bedre.

God bedring til deg! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp deg noe godt og kos deg med å spille Sims 2! :)

Gjør ferdig det du har å gjøre først da, så har du noe å glede deg til i kveld.

Gjest Shira12
Skrevet

Tusen takk! Der har vi noen gode forslag!

Ja, jeg sier takk for at jeg kan komme til deg å ligge i senga med tempurmadras! Det burde også jeg egentlig hatt! Men slik er det når jeg ikke har råd til det enda!

Støvsuge er jo morsomt da:P! Gjør som du vil akurat der, gjør som du føler for, det er det beste:)!

Men hvordan gikk det i oslo? Godt å spise mat igjen;)! Jeg håper de har noe god mat på butikken! Har lyst på kylling egentlig jeg nå igjen!

Så nå får jeg vel stikke ut en tur!

Det gikk greitt, ble ikke så mye klokere.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det gikk greitt, ble ikke så mye klokere.

Kanskje for mye for langt at vi skal skjønne hva leger sier;). Men fint at det gikk grei;)

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje for mye for langt at vi skal skjønne hva leger sier;). Men fint at det gikk grei;)

Jeg har flinke leger som snakker slik at jeg forstår. Problemet er at de ikke heller helt forstår.

Men nyrene mine er fine, og da er jeg fornøyd :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har flinke leger som snakker slik at jeg forstår. Problemet er at de ikke heller helt forstår.

Men nyrene mine er fine, og da er jeg fornøyd :o)

Oki, sånn ja! De er bra du har bra leger. Det er det viktigste! Det har jeg også ang mine ryggproblemer!

Men bra dine nyrer er bra. Det er det viktigste.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg lurer på om det er det jeg har nå! Hvertfall bygger på det! Jeg har muskelsmerter og fryser noe sinnsykt! Har ellers i uka vært litt snøretter og trøtt! Så jeg bare lurer på om jeg også snart får influensa selv om jeg absolutt ikke håper på det!

Skrevet

Føler med deg. Det er tungt med slike dager. Det positive er at de stort sett går over. Bare ikke grav deg ned i det som er negativt.

Egentlig er det litt greit med noen "down"-dager også. Da kan man gremmes, gråte og la alt være dritt. Også finner man ut at det går greiere også etterhvert.

Uansett får du en trøsteklem fra meg :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Er som du, også tilfeldigvis en smilende jente som tar det meste på "strak arm". Men noen dager går det virkelig ikke. Da er det viktig å gi deg selv lov til å ha det vondt, og til å være alene.

Handle det du trenger, - om du møter kjente på din vei kan du bare si at du er dårlig, og at dere kan snakkes en annen dag. Vel hjemme kan du ta deg en velfortjent hvil, varm dusj/bad, god, enkel mat som nærmest "gjør seg selv", se på tv/dvd, høre musikk, lese bøker/ukeblad, spise godteri, kanskje litt frukt, en kopp te eller fire, og ta dynen med deg på sofaen og kooos bort smertene. Ikke glem å ha det varmt og godt i huset, alt blir værre om det er kaldt! Og det er lov med en sterk tablett innimellom, på slike dager.

Du trenger ikke alltid være smilende og sterk, jenta mi. Gi deg selv lov til å ha dårlige dager innimellom, min erfaring er ihvertfall at da blir jeg raskere bedre.

God bedring til deg! :-)

Tusen takk for langt og fint svar til meg. Orker ikke skrive så langt tilbake. Men likte det du skrev ganske godt. Tusen takk. Blir nesten rørt på en måte!

Men det er ikke morro å ligge å ha vondt og fryser. Håper dette går over snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...